/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
TI-84 Plus
Fra : Mokof
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 22-05-10 23:01

Min søns lommeregner (TI-84 Plus) er pludselig begyndt at lave knuder. Når man trykker på ON knappen tænder den godt nok, men den den går ud med det samme når man slipper igen. Er der nogen der kender problemet/løsningen. Det er jo eksamenstid så han er godt ude og sk...

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 23-05-10 07:09

nyt batteri

Accepteret svar
Fra : brorteil

Modtaget 100 point
Dato : 23-05-10 18:42

Citat
4 AAA batterier

Godkendelse af svar
Fra : Mokof

Dato : 23-05-10 19:38

Jeg troede ikke den kunne vise noget i displayet hvis den manglede strøm, men jeg kan nu se at der er et backup batteri så det hjalp med nye batterier. Tak for svaret brorteil.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 23-05-10 20:04

Citat
Jeg troede ikke den kunne vise noget i displayet hvis den manglede strøm

Som regel et kort øjeblik.

Godt prolemet er løst.