/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Blue Ray afspiller
Fra : granner01
Vist : 696 gange
200 point
Dato : 13-05-10 19:31

Vi står foran at anskaffe os en Blue Ray afspiller, men er meget i tvivl om vi skal købe en eller vi skal investere i en PlayStation 3.

Jeg har læst en del på nettet og synes alle skriver at en PS3 er bedre end en Blue Ray afspiller. Kvaliteten, hastighed ved loadning er simpelthen bedre ved SP3.

Hvad er jeres erfaring? Den må koste op til 3-4.000

Så hvilken vil i foreslå?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-05-10 07:45

helt klart en ps3 ca 2300 kr
(så har du også en god spillekonsol som bonus)

eller hvis du ikke ønsker spille delen

så ville jeg vælge en samsung eller sony fra 1000 - 2000kr

http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/konsol/PS3CECH2000A/playstation-3-slim-120-gb

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/dvd-blu-ray/blu-ray-afspiller/BDC6500XEE/samsung-blu-ray-afspiller

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-05-10 09:55

Hvad med denne her?

http://getmore.dk/specifikationer-sony-playstation-3/ps3-konsol/ps380gb_141310_ps.html

Hvad er forskellen på den og så den du linker til? Jeg har slet ikke forstand på det.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 14-05-10 11:54

hvis du ikke skal bruge spildelen , så ville jeg ikke vælge en ps3 , det er rigtigt nok den er hurtig til at loade pladen .

skal du bruge kun til bluerayfilm eller har du også alm dvd film

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 14-05-10 11:57

årsagen til at jeg spørger er : hvis du både skal bruge den til dvd og blueray film får du mere for pengene ved at købe denne her feks.

http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/DVD-Blu-ray/Blu-ray-afspillere/161243_(Wupti).html

der er jo ingen grund til at have en spillekonsol hvis du ikke skal bruge den til spil

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-05-10 12:03

Vi har snakket om at se om der er spil vi kan spille. Det vil være sjovere at finde et vi kan være fælles om i stedet for at sidde ved hver vores computer.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 200 point
Dato : 14-05-10 18:35

den du linker til har en større harddisk 380gb imod 120gb det er det eneste der er forskellen alle ps3 er fyldstændig ens det er kun størelsen på harddisken som har indvirkning på prisen

Godkendelse af svar
Fra : granner01

Dato : 14-05-10 19:55

Tak for svaret rotw.

Hvor er det dejligt at jeg ikke skal gætte mig frem. Tusind tak for hjælpen.