/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
muslimernes indtog i europa, canada, usa
Fra : scootergrisen
Vist : 3259 gange
40 point
Dato : 22-04-10 09:19

Prøv og se denne optimistiske video om muslimernes indtog i europa, canda og usa:

Link : http://www.youtube.com/watch?v=2oMSorepC8A

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 09:27
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 09:32

Geert Wilders i Deadline på DR2:

Link : http://www.youtube.com/watch?v=NCxKjcwrBo4

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 09:44

Muslim bliver afvist i butik:

Link : http://www.youtube.com/watch?v=PqbQWxHIn4U

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 10:06

10årige får pistol i nakken ved aldi røveri:

Link : http://www.youtube.com/watch?v=ZC03OzAcgls

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-10 10:10

Tja - det giver lidt stof til eftertanke.....................stakkels mine børnebørn.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 10:16

Kaster flasker i tingbjerg :

Link : http://www.youtube.com/watch?v=-m4NmPJTlM

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 10:19

RETTELSE TIL FORRIGE VIDEO

Kaster flasker i tingbjerg :

Link : http://www.youtube.com/watch?v=-m4NmPJTlMg

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 10:28
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 10:36

Paraboler i tingbjerg:

Link : http://www.youtube.com/watch?v=hCwPWsPMpcI

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 10:41

Deadline - Debat om tingbjerg:

Link : http://www.youtube.com/watch?v=CQN1m_Mrw70

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 10:47

Skudsikre journalister på nørrebro :

http://www.youtube.com/watch?v=P8FPVEqxfxQ

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 10:52

Taxichauffører vil køre med somaliere:

Link : http://www.youtube.com/watch?v=aIJYZ6yldGE

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-04-10 10:54

Citat
Taxichauffører vil køre med somaliere:

Det er da godt, at ikke alle har din indstilling!

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 10:56

De tålmodige betjente - part 1 :

Link : http://www.youtube.com/watch?v=CkLaTaf4DJA

De tålmodige betjente - part 2 :

Link : http://www.youtube.com/watch?v=rzOT4qhpd3E

De tålmodige betjente - part 3 :

Link : http://www.youtube.com/watch?v=X_sTIkMn8P4

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-04-10 11:00

Scootergris - har du et problem?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 11:08

Citat
Scootergris - har du et problem?

Ja dig hvis du ikke har nogen kommentar så lad være med at skrive noget eller blacklister jeg dig.
Du kan kommentere videoerne for eksempel... eller har du overset dem ?

Hvis du har spørgsmål så opret dit eget spørgsmål.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 11:08

Har set flere af dem før. Fede links. Der en masse af disse skræk-kampagner på nettet rettet mod andre mennesker end lige dem man selv tilhører.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 22-04-10 11:12

Vi er arabere, det er vores bydel, I har ikke noget at gøre her.” 26.000 angreb på tyske politibetjente om året. Se ét i begyndelsen af filmen. Tyske politikere taler om “retsløse zoner”, bydele hvor politiet nødigt vover sig ind

Vi ligger som vi har redt, bare se i de andre Europæiske lande, politikerne har i årevis totalt overhørt advarslerne om at muslimerne ikke kan/vil ikke integreres i vesten, de er og bliver et herre-folk, man kan vel næsten gå så langt at kalde dem for vor tids nazister

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-04-10 11:15

Citat
Ja dig hvis du ikke har nogen kommentar så lad være med at skrive noget eller blacklister jeg dig.

Scooter-klovn - du er velkommen!
Hvem gider, at høre på dine negative spørgsmål / kommentarer

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 11:16

Muslimer kan heller ikke lide south park :

Link : http://www.youtube.com/watch?v=XZbtgjx9xE0

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 40 point
Dato : 22-04-10 11:20

Videoen fra Tyskland virkede åbenbart ikke, så tager vi bare en fra Sverige, der er nok at tage af

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 22-04-10 11:29

Europa mod afgrunden

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-04-10 11:33

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 11:35

Børne tv med kanin - vil dræbe kurt :

http://www.youtube.com/watch?v=fEaiboQPmes

Nååå hvor er de kære de små muslimske børn.
Med deres små tørklæder og deres.... øøøh dødstrudsler !

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-04-10 11:42

Strømerne er usportslige her i Voldsmose, de kommer nogen gange langsomt kørende bagfra ad de stier vi har i de godt bevoksede områder vi har bagved.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 22-04-10 11:43

Det minder om beretninger om nazismens hadehetz mod jøderne i tredivernes Tyskland.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-04-10 11:55

Jeg kan kun give dig ret Thyregod8.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-04-10 11:59

Så se lige her.
Håbet lever stadig !

Gambrinus

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 12:12

Brandvæsnet må gøre OMVEJE for at undgå farere på grund perkere der smider sten.
Det må ik være sjovt og se sit hus brænde ned fordi brandvæsnet ikke kan komme frem i tide.

Hvorfor skal perkere altid smide ting efter folk når de ser et interview der er igang ?

Den er god den med at politi hunde skal have sko på hvis de skal ransage muslimske hjem fordi muslimer mener at hunde er urene. ha.

[QUOTE]Hvem gider, at høre på dine negative spørgsmål / kommentarer[/QUOTE]
Bland dig bare udenom hvis du ikke interesser dig for emnet.
Hvis du bare er ude på at fortælle jeg er en idiot så opret en tråd om det.
Og lad være med at læse de indlæg jeg skriver du kan jo set mit brugernavn inden du læser.

[QUOTE]Det minder om beretninger om nazismens hadehetz mod jøderne i tredivernes Tyskland[/QUOTE]
Der var du vist ikke født. Og dengang var internet, computer og video ikke opfundet så MON DOG det minder specielt meget om det.

Gambrinus > Kan du ikke prøve og holde dig til emnet. Hvis du godt kan lide bill synger som opret en tråd og snak med nogen om det.

Er der nogen der har misforstået emnet i denne tråd ?
Fordi jeg skulle da mere at der er videoer nok til kunne forstå det.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 12:17

Nej hvor herligt.
Had og intolerance på Kandu.dk.
Sådan skal det være!

Bortset fra det, så er ytringsfriheden jo en god ting, som vi skal være glade for.

Men hvad så, Scootergris:

Må muslimer ikke besøge dit fine forum?

Nu har jeg ellers reklameret i lange auto-baner for dit forum til folk med muslimsk herkomst.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-04-10 12:19

Hvorfor må vi ikke kommentere dine racistiske indlæg?

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 12:20

Fyr endelig nogle flere videoer af. Det er jo interessant!

Måske kan jeg ligefrem blive overbevist ?

Hvem ved ?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 12:21
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 12:25
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 22-04-10 12:26

Citat
Det minder om beretninger om nazismens hadehetz mod jøderne i tredivernes Tyskland.

Du har ret, det er netop det det minde om, muslimernes hadehetz mod jøderne, men det var måske ikke det du mente??, hvis ikke, så vil jeg forslå dig at gå en tur på Nørrebro, Vollsmose, Gellerupparken eller Tingbjerg iført en kalot og det Israelitisk flag og så kom tilbage og fortæl hvor mange gange du blev overfaldet

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-04-10 12:26

Citat
Det minder om beretninger om nazismens hadehetz mod jøderne i tredivernes Tyskland

Så dybt ville de fleste danske racister aldrig synke, direkte konfrontationer mellem muslimer på den ene side og f.eks HA på den anden side bunder i ren kriminalitet.

Vi skal blot have begrænset indvandringen og sendt dem hjem der kan vende tilbage til fredelige tilstande, f.eks Bosnien og områder af Iraq, istedetfor at lade dem loppe dem af på flygtningecentrene.
Og få stoppet flere love der tilgodeser muslimerne, f.eks mangel på god dansk mad til skolebørnene.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-04-10 12:31

Kortet med muslimernes udbredelse er særdeles misvisende idet der stå NUL procent for de "hvide" lande.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 12:37

Citat
Bortset fra det, så er ytringsfriheden jo en god ting, som vi skal være glade for.

Hvilken ytringsfrihed ?
Den hvor man gerne må tegne også blive forsøgt dræbt af muslimer hele tiden ?

Citat
Må muslimer ikke besøge dit fine forum?

Hvorfor tror du jeg hedder scootergrisen ?

Citat
Nu har jeg ellers reklameret i lange auto-baner for dit forum til folk med muslimsk herkomst.

Der var en del spam på et tidspunkt. Måske det var dem.

Citat
Hvorfor må vi ikke kommentere dine racistiske indlæg?

Det jo netop det du gerne må men indtil videre har du formået at skrive følgende :
Citat
Det er da godt, at ikke alle har din indstilling!
Scootergris - har du et problem?
Scooter-klovn - du er velkommen!
Hvem gider, at høre på dine negative spørgsmål / kommentar
http://www.youtube.com/v/XQrdRVlBALw
Jeg kan kun give dig ret Thyregod8.
Hvorfor må vi ikke kommentere dine racistiske indlæg?

Du har overhovedet ikke kommentere emnet du har bare kommentere mig.

Citat
Måske kan jeg ligefrem blive overbevist ?

Overbevist om hvad ?

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 22-04-10 12:41
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 12:45

Citat
Vi skal blot have begrænset indvandringen og sendt dem hjem der kan vende tilbage til fredelige tilstande

Hvis du kun vil sende dem hjem når der er fred så skal de jo aldrig hjem for det lyder ikke som om der har været fedt i de tunge muslimske områder i tusind vis af år.

Citat
Kortet med muslimernes udbredelse er særdeles misvisende idet der stå NUL procent for de "hvide" lande.

Nu kender jeg ikke nogen "hvide" lande jo måske nord og syd polen og grønland.
Det kan være at data bare mangler og der er fokuseret på islams oprindelsesland som det tydeligt ses på kortet.

Det kunne være sjovt at se en animation måned for måned over europa og hvor mange muslimer der bor der for de sidste 10 år.

Men det er vist nok ulovligt at register religion af danmarks statestik... eller også er det kun race der er ulovligt.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-04-10 12:47

Kan man stole på noget, som du skriver:
Kode
eller blacklister jeg dig

Citat
Du har overhovedet ikke kommentere emnet du har bare kommentere mig.

Hvor er emnet, du har kun indsat mange videoer - fremfor nogle kommentarer.
Det er typisk for din måde at kommunikere!
Skyldes dit problem stadig, at du mistede din knallert?

Og dit link til Ekstrabladet, havde du også klumpet i:
Og resultatet kan man diskutere - i nordjylland er der mere end 95 % hvide danskere efter dine oplysninger - er det ikke alt for mange?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 12:53

Citat
Hvor er emnet

Det er videoerne der ER emnet !

Citat
du har kun indsat mange videoer - fremfor nogle kommentarer.

Du kunne jo selv komme med nogle kommentar !

Citat
i nordjylland er der mere end 95 % hvide danskere efter dine oplysninger

Så vidt jeg ved er der 0 hvide danskere i nordjylland. Jeg har ihvertfald aldrig set hvide mennesker.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 13:21

Hejsa igen Scootergrisen.

Det var nu en joke, at jeg reklamerede for dit forum til mine muslimske bekendte.

Derfor må den spam være kommet fra andre. Dog kan man jo ikke på forhånd sige, om der har været muslimer eller ej på dit forum, vel?

Ja, jeg er ikke selv muslim, og jeg er vist den eneste, som indtil videre har skrevet noget.

Det er et interessant emne du *igen* tager op.

Det er jo sket mange gange før på Kandu.dk.

OK. Ja, der er problemer.

Jeg kender jo både Nørrebro, NordVest, Tingbjerg + andre steder hvor disse etnere bor.

_________________________________
Men hvad er så dit bud på disse problemer?
Hvem skal vi stemme på? - Hvilke organisationer skal vi støtte? - Hvem skal vi ikke støtte?

Forklar nærmere, tak.

Tilhører du selv et parti/en gruppe, som gør noget aktivt?

_________________________________

Har du selv personlige, dårlige erfaringer med muslimer?
Nu kan jeg huske, du skrev noget om din scooter, som blev nuppet af nogle fejlfarver.
_________________________________

Det kunne være meget interessant at få disse ting belyst nærmere.
Helst personligt.
For disse videoer har jeg, som sagt, godt set før. (hovedparten af dem)
Samt læst en del om disse ting.
_______________________________________

MvH

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-10 13:42

Holda op... hér debateres rigtig nok som man har forstand til..?
Citat
..det lyder ikke som om der har været fedt i de tunge muslimske områder i tusind vis af år.

FEDT ? ..ok. det er sikkert en slåfejl. Der sku' sikkert ha' stået: FRED ..oder???

..men; i muslimske områder i tusind vis af år ?

Mig bekendt så Muhammad ..og dermed Islam og muslimer først 'dagens lys' i år 500-700.
Profeter:
Citat
Muhammed [mu'ham?ad] Abu l-Qasim Muhammad ibn ‘Abd Allah al-Hashimi al-Qurashi (alternativ: Mohammed) (570 - 632)

Hovedretninger:
Citat
Størstedelen af verdens muslimer tilhører en af de to hovedretninger i islam, sunni eller shia.[6] Skismaet mellem disse to retninger udviklede sig sent i det 7. århundrede.

citat: http://da.wikipedia.org/wiki/Islam , http://da.wikipedia.org/wiki/Islams_profeter og http://da.wikipedia.org/wiki/Muhammed

Mon ik' man li' sku' læse lidt på 'lektien' før man braldre ud med en masse postulater?

..om så man har ret eller ej

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-04-10 13:52

Nedenstående er klippet fra Snaphanen.dk

Citat
Forleden dag hørte jeg denne joke: “Muslimer er efter sigende den hyppigste årsag til statistik!”

Desværre er det ikke kun en sjov omskrivning af 80’er-vittigheden om, at rygning var den hyppigste årsag til søjlediagrammer. De bekymrende meldinger fra samtlige medier, den voksende utryghed blandt befolkningen og politikernes fortsatte stramninger på udlændingeområdet taler sit tydelige sprog: muslimer og islams udbredelse i Vesten er en meget hyppig årsag til statistik. Og selvom latterliggørelse bestemt er det bedste våben mod folk, som forsøger at vinde magten gennem frygt og terror, så skal man have en særdeles veludviklet sans for humor for synes, at de bekymrende tal er morsomme.

For dem som mener, at holdninger ikke er nok, men at der også må kendsgerninger på bordet, kommer her en række tal og statistikker omkring islam og muslimer i både Danmark og resten af verden. De er samlet til gavn for alle, som lyst til lidt solidt skyts i diskussionen om indvandring, muslimer og islam.

Muslimer i Danmark
Det er svært at bestemme det nøjagtige antal af muslimer i Danmark, men der er bred enighed om, at tallet ligger på mindst 200.000 i dag. Dette svarer til 3,8 procent af den samlede befolkning. De mange muslimer i Danmark skyldes dels indvandring og dels, at Danmark har taget imod en hel del flygtninge fra muslimske lande. Derudover har mange indvandrere og flygtninge senere fået deres familier til landet gennem familiesammenføring. Endelig er fødselsraten hos herboende muslimer ganske enkelt højere end hos danskerne. Børn af indvandrere og flygtninge kaldes efterkommere.
Fødselsraten (antal fødsler pr. kvinde) i Danmark er 1,7 procent for danskerne og omkring 2,5 procent for muslimske indvandrere og flygtninge. Hver kvinde skal i gennemsnit føde 2,1 børn, for at befolkningstallet ikke falder. De danske kvinder ligger således under dette tal, mens de muslimske kvinder ligger over. Der bliver altså færre danskere og flere muslimer i Danmark.

Antallet af muslimsk fødte børn vil stige i fremtiden, fordi mange muslimske efterkommere er ved at komme i en alder, hvor de får børn. 87 procent af de børn, som er født af efterkommere er således født af mødre med såkaldt ikke-vestlig baggrund. Muslimske kvinder i 20-24 års alderen føder mere end tre gange så mange børn som danske kvinder i samme aldersgruppe. Man kunne tro, at dette skyldes, at danske kvinder fødere senere i livet end indvandrerne, men dette er faktisk ikke tilfældet. For aldersgruppen 35-39 årige føder muslimske kvinder næsten dobbelt så mange børn som danske kvinder i samme aldersgruppe. Selvom det er blevet sværere at komme til Danmark som indvandrer og flygtning, så vil antallet af muslimer i forhold til antallet danskere i Danmark altså forsætte med at stige i fremtiden.

Muslimer i arbejde
2007 havde 49 procent af vores ikke-vestlige indvandrere et job. 61 procent af efterkommerne, altså indvandrerbørn som er født og opvokset i Danmark, havde et job. Til sammenligning var beskæftigelsesfrekvensen danskerne på 77 procent. Der er altså et godt stykke vej til, at folk med ikke-vestlig baggrund bliver ligeså aktive på arbejdsmarkedet, og dermed bidrager ligeså meget med skattekroner osv. som danskerne.

Ved nærmere undersøgelser viser det sig, at indvandrere fra ikke-vestlige land, som ikke er muslimer, har højere beskæftigelse end muslimske indvandrere. På listen over størst arbejdsløshed blandt ikke-vestlige indvandrere optages de ni første pladser af indvandrere fra muslimske lande. Først på en 10. plads kommer et ikke-muslimsk indvandrergruppe, nemlig vietnameserne.
Når det kommer til andelen af indvandrere på overførselsindkomst, så er tallet også generelt meget højt. I Vallensbæk er 25 procent af indvandrerne på overførselsindkomst, hvilket betegnes som “fremragende”. I Ishøj er tallet 36 procent. I Hillerød er hele 69 procent af indvandrerne på overførselsindkomst kun overgået af Odense med 70 procent.

Muslimer og uddannelse
Ikke-vestlige indvandrere og deres børn og børnebørn klarer sig også væsentligt dårligere end danskerne, når det kommer til uddannelse. 64 procent af alle børn med arabisk baggrund kan ikke læse og skrive, når de forlader folkeskolen. 60 procent af de unge med ikke-vestlig baggrund, som påbegynder en erhvervsfaglig uddannelse dropper ud af deres uddannelse inden de er færdige. Det fremhæves her, at muslimske unge oftere falder fra uddannelserne, end ikke-vestlige unge fra lande som ikke er muslimske. Af indvandrerbørn, som er født og opvokset i Danmark, har mere end hver tredje ingen uddannelse. Hos danskere er det mindre end hver femte, som ikke får en uddannelse. Både i folkeskolen og hvad angår videre uddannelse, så klarer muslimske indvandrere klarer sig dårlige end andre ikke-vestlige indvandrere.

Ghettoer og det uhyggelige D-indeks.
En manglende integration viser sig også ved, at indvandrere ikke blander sig med danskere. 36 procent af vores almene boligområder er således på vej til at blive regulære muslimske ghettoer.
Man taler i denne sammenhæng om et særligt D-indeks. Hvis D-indekset er fra 0-30, så er det er udtryk for, at sammensætningen af indvandrere og danskere bor blandet med hinanden. Hvis det er mellem 30-60, så er der tydelige tegn på adskillelse mellem befolkningsgrupperne. Hvis den er over 60, så er det er udtryk for, at danskere og indvandrere reelt lever i adskilte samfund. Samlet set er D-indekset for Danmark 54 for ikke-vestlige indvandrere, hvilket altså betyder, at Danmark er på grænsen til reelt at bestå af to forskellige samfund af henholdsvis danskere og indvandrere. I en række store danske provinsbyer som Haderslev, Ikast, Korsør, Esbjerg og Kalundborg er D-indekset over 60.

Muslimske indvandreres manglende følelse af fællesskab med det danske samfund kom måske tydeligst frem i de voldsomme optøjer i uge 7 i 2008, hvor muslimer antændte flere hundrede brande landet over. Disse optøjer var danmarkshistoriens første muslimske oprør. Når man tager de høje fødselstal i muslimske familier, deres fattigdom, mangel på uddannelse og den store adskillelse mellem danskere og muslimer i betragtning, er der bestemt ingen sikkerhed for, at disse optøjer bliver de sidste. Der er heller ingen garanti for, at de ikke bliver voldsommere og fulgt af flere krav end sidste gang.
Kriminalitet begået af muslimer
Kriminaliteten blandt muslimske indvandrere og deres efterkommere er ekstrem høj. Omkring 65 procent af al kriminalitet i København bliver i dag begået af muslimer. Ifølge chefkriminalinspektør Per Larsen, topper indvandrerbander listen over kriminalitetsproblemer i Danmark. Rigspolitichef Torsten Hesselbjerg vurderer, at indvandrerkriminalitet er den største trussel mod lov og orden i Danmark.

Tager vi et nærmere kig på statistikkerne over kriminalitet begået af mennesker med fremmed baggrund, så tyder det på, at integrationen går den stik forkerte vej. Det viser sig nemlig, at indvandrernes børn, efterkommerne, er mere kriminelle end generationen før dem. 2.-generationsindvandrere er således mere kriminelle end 1.-generationsindvandrere. Kriminaliteten hos 1.-generationsindvandrere er 8 procent, mens den er 15 procent hos efterkommerne (næsten dobbelt så meget!). Kriminaliteten hos danskerne er til sammenligning på 5 procent.

Der er spekulationer i, hvorfor de senere generationer af indvandrere er mere kriminelle end deres forældre. En af forklaringerne lyder på, at forældrene føler en vis grad af taknemmelighed og lettelse over at være kommet til det trygge og hjælpsomme Danmark. Denne følelse har deres børn og børnebørn ikke, fordi de jo er vokset op her. Nogle mener, at den høje kriminalitet bland muslimske indvandrere og efterkommere skyldes, at de er dårligere socialt stillede. Sammenligner man indvandrere fra ikke-vestlige lande med indvandrere fra vestlige lande, og tager man højde for indkomst og uddannelsesniveau, så er indvandrere fra ikke-vestlige lande stadigvæk 42 procent mere kriminelle. Teorien om, at det ikke er kultur og religion ikke har en væsentlig betydning for kriminalitet, men at det skyldes sociale vilkår, passer således ikke.

Ikke nok med, at indvandrere fra ikke-vestlige lande begår mere kriminalitet end danskerne. Indvandrerkriminalitet er også væsentligt grovere end “dansker-kriminalitet”. Mens danskere oftest dømmes for almindelige trafikforseelser o.lign., så dømmes indvandrere langt oftest efter straffelovens paragraffer. Straffeloven omhandler sager som trusler, vold, røverier, voldtægt, organiseret kriminalitet, mordforsøg og mord. Ifølge rigsstatistiker og leder af Danmarks Statistik, Jan Plovsing, så er straffelovskriminaliteten 141 procent højere for mænd med ikke-vestlig baggrund end gennemsnittet i Danmark. Dette betyder reelt, at ikke-vestlige indvandrere og deres efterkommere begår mellem to og tre gange så meget straffelovskriminalitet som personer med dansk oprindelse i samme aldersgrupper. Alene voldskriminaliteten er 161 procent højere hos ikke-vestlige indvandrere end gennemsnittet. I 2005 blev mere end hver femte, 22 procent, af efterkommere af ikke-vestlige indvandrerforældre dømt for en eller flere forbrydelser.
Kriminalitet i kroner og øre

Mange af de kriminelle unge under 18 år varetægtsfængsles i surrogat på sikrede institutioner. Der findes i dag omkring 150 sikrede pladser landet over, og de er alle fyldt op (der er endda ventelister). Som priseksempel er prisen for en plads på den sikrede institution Sønderbro i København på 5.629 kr. i døgnet. Dette giver en årlig pris på godt 2 millioner kroner pr. plads. De unge fængsles i gennemsnit i 56 dage, inden de udskrives fra Sønderbro. Dette giver en gennemsnitlig omkostning på 315.224 kr. hver gang en ung varetægtsfængsles.

En del af de unge idømmes en såkaldt ungdomssanktion. Ungdomssanktionen er en pædagogisk behandlingsdom, som har til formål at få unge ud af kriminalitet. Prisen for en enkelt plads på en institution for ungdomssanktionsdømte er omkring 1 million danske kroner om året. Pengene er i langt de fleste tilfælde spildt, eftersom 80 procent af de unge begår grov kriminalitet umiddelbart efter behandlingens afslutning. Over halvdelen af de unge på sikrede institutioner og ungdomssanktioner har muslimsk baggrund. Man kan diskutere, hvorvidt de 3-cifrede millionbeløb som bruges på straf og behandling af kriminelle udlændinge bør inkluderes i beregningerne på, hvor meget integrationen af flygtninge og indvandrere koster det danske samfund.

Muslimer i resten af verden
Islam er verdens hurtigst voksende religion. Dette skyldes primært, at muslimer ganske enkelt får flere børn end andre folkeslag. Der findes i dag omkring 1.4 milliarder muslimer i verden, hvilket svarer til ca. 25 procent af verdens samlede befolkning. Der findes i dag 57muslimske lande i verden. De ligger primært i det nordlige Afrika, Mellemøsten og i Asien. Det største muslimske land i verden er Indonesien med 237 millioner indbyggere.

Ifølge det tyske Central Institute’s Islam Archives bor der i dag mere end 53 millioner muslimer i Europa. 16 millioner af disse muslimer bor i vores EU-lande. Selvom kun 3 procent af Tyrkiets landmasse ligger på det europæiske kontinent, så er landet ifølge en del af vores EU-politikere europæisk, men de 72 millioner muslimske tyrkere er altså ikke talt med i denne statistik. Hvis EU-politikerne får deres vilje og dermed indlemmer Tyrkiet i EU, vil antallet af muslimer i EU blive næsten femdoblet. Hvis problemerne med muslimerne dermed også femdobles, vil Europas kultur, som bringer frihed, uddannelse og velfærd til millioner af mænd og kvinder – uden overdrivelse – være historie.

Flere store byer i Europa har nu mere end 25 procent muslimer. Malmø har rekorden med 35 procent muslimske indbyggere. Et andet eksempel er Berlin, som grundet det store antal tyrkiske indbyggere i dag er den tredje største tyrkiske by efter Ankara og Istanbul. Muslimsk indvandring står for 85 procent af befolkningsvæksten i Europa. Desuden føder muslimske europæere tre gange så mange børn som de ikke-muslimske. I modsætning til de øvrige europæere, så føder muslimerne i Europa så mange børn, at det øger befolkningstallet.
Bare som anekdote kan det nævnes, at der på top-3 listen over mest populære navne til nyfødte drenge i Malmø i 2007 er to muslimske navne. Listen ser således ud: 1) Elias (svensk), 2) Mohammed (muslimsk) og 3) Yosef (muslimsk). Det mest populære pigenavn i Malmø i 2007 var Zahra (arabisk stavemåde).
Koranen og Hadith’erne

Muslimernes hellige skrifter består af to dele. Den ene del er Koranen, som indeholder de åbenbaringer, som profeten Muhammed fik fra Allah. Den anden del er Hadith’erne, som er Muhammeds livshistorie. Hadith’erne er lige så vigtige som Koranen, fordi de forklarer Muhammeds liv og gerninger i detaljer. Ifølge Koranen er Muhammed et perfekt menneskeligt forbillede, og det hører med til det at praktisere islam, at man forsøger at efterleve profetens eksempel som det er beskrevet i Hadith’erne.

Der er først nogle citater fra Koranen og Hadith’erne. Disse citater kan forklare, hvorfor terrorister verden over viser Koranen frem, når de proklamere død over et eller andet. Det kan også forklare, hvorfor muslimer råber “Allah U Akbar!” inden de hænger, skyder, hovedafhugger eller bomber nogen. Islamistiske terrorister og de muslimer, som arbejder mere eller mindre bevidst på at overtage verden, følger blot Koranen og deres profets eksempel:
Bekæmp og dræb de ikke-troende hvorend i finder dem, tag dem til fange, genér dem, læg dig i baghold og brug alle krigens strategier”. Koranen kap. 9, v. 5.
Bekæmp dem indtil al modstand er væk og alle underkaster sig Allah.” Koranen kap. 8, v. 39.
Allahs profet (Muhammed) sagde på den dag da Mekka blev erobret ’Fra nu af hedder det ikke udvandring til andre lande, men jihad, hellig krig.” Hadith’en Bukhari: V4B53N412
Allah giver jer (mænd) lov til at lukke dem (kvinder) inde i separate rum og slå dem, men ikke for hårdt. Hvis de retter sig efter jer, så har de ret til mad og tøj. Behandl kvinder godt, for de er som husdyr og ejer intet selv.” Hadith’en Tabari IX:113

Profetens CV
Muslimernes profet Muhammed er så hellig, at man ikke en gang må tegne ham. Alt hvad han gjorde og sagde tillægges absolut sandhed og skal følges til punkt og prikke. En mand der er et forbillede for det kvarte af jordens befolkning har selvsagt stor indflydelse på, hvordan hans tilbedere opfører sig. Lad os kigge lidt på profetens CV, som det er beskrevet i Koranen og Hadith’erne.

Muhammed startede 73 krige. En stor del af dem var reelt massakre mod forskellige landsbyer. Mændene blev slået ihjel, kvinderne blev voldtaget og alle værdier blev røvet. Det er uklart, hvor mange mennesker Muhammed dræbte ved egen hånd, men i Hadith’erne er der beskrivelser af, hvordan han beordrede halshugning af mellem 600-900 jøder på blot en enkelt dag.
Muhammed giftede sig med en seks-årig pige, Aisha, og havde sex med hende første gang da hun var ni år gammel.

Gode muslimer følger Koranen og Muhammeds eksempel. Da mange af Koranens bud er opfordringer til vold, undertrykkelse, kvindemishandling og krig, ligger islam på mange måder langt fra den Vestlige humanisme. Man kan derfor ganske enkelt ikke være en rettroende muslim og humanist på samme tid. En velintegreret muslim, altså en muslim som bl.a. respekterer og accepterer ikke-muslimer, ytringsfrihed og demokrati, er i Koranen og Muhammed øjne en dårlig muslim. Vestens værdier og normer kan ikke forenes med islam: det er derfor de er i konflikt, og det er derfor denne konflikt vokser dag for dag.

Koranen påbyder krig
En danske sprogforskerforsker og phd., Tina Magaard, har analyseret de religiøse tekster fra 10 af verdens største religioner. Hendes konklusion er klar: “Teksterne i islam adskiller sig klart fra de øvrige religioners tekster ved i højere grad at opfordre til vold og aggression over for anderledes troende. Der findes også direkte opfordringer til terror. Det har længe været et tabu i islam-forskningen, men det er et faktum, som man er nødt til at forholde sig til.”
Tina Magaard fortsætter: “Hvis det er rigtigt, at mange muslimer opfatter Koranen som guds egne ord, der ikke kan fortolkes eller omformuleres, har vi et problem. Det er indiskutabelt, at teksterne opfordrer til vold og terror. Derfor må det være legitimt at spørge muslimerne selv, hvordan de forholder sig til teksten, hvis de tager den for pålydende.”
følge Tina Magaard er der hundredvis af henvisninger til krig og kamp i Koranen. De er med få undtagelser alle rettet mod andre – for eksempel: “Kæmp mod dem fra Skriftens folk, som ikke tror på Allah og ej heller på den yderste dag, og som ikke holder det for forbudt, som Allah og Hans Sendebud har forbudt, og som ikke følger sandhedens religions, indtil de betaler tribut med egen hån og underkaster sig øvrigheden.” (Koranen kap. 9, v. 29).

Tina Magaard fortæller endvidere, at der i alt er 32 henvisninger til ordet fred i Koranen. Mange af disse henviser dog til det Det Gamle Testamente og De Nye Testamente, og flere af dem er blot almene fredshilsener – som f.eks.: “Abraham sagde: Fred være med dig.” (Koranen kap.19, v. 48) Desuden ændres brugen af ordet fred karakter, efter at Muhammed er kommet til magten i Medina. Selvom ordet fred bruges flere gange i Koranen, sker det derfor oftest i forbindelse med taktiske militære strategier: “I vil finde andre, som vil ønske at leve i fred med jer og leve i fred også med deres eget folk. Hver gang de bliver forledt til fjendtlighed, styrter de hovedkulds deri. Men hvis de ikke holder sig bort fra jer og tilbyder jer fred og holder deres hænder tilbage, så grib dem og dræb dem, hvor end I finder dem. Thi over sådanne har Vi givet jer en åbenbar fuldmagt.” (Koranen kap 4, v.92) “Vær derfor ikke svage, så I opfordrer til fred, når I er overlegne. Allah er med jer og vil ikke berøve jer frugten af jeres handlinger.” (Koranen kap. 8, v. 36)”

Tina Magaard sammenligner i denne forbindelse Koranen med Biblen: “Der er 32 henvisninger i Det Nye Testamente til ord som kamp, kæmpe, kæmper og krig. Det drejer sig næsten udelukkende om ord og udtryk om den indre kamp med én selv og ens tro – for eksempel: “Jeg formaner jer, brødre, ved vor Herre Jesus Kristus og ved Åndens kærlighed, til at kæmpe sammen med mig i jeres bønner for mig til Gud.’” (Rom kap. 15, v. 30).

I modsætning til Koranen, som først og fremmest taler om, at der kun kan være fred, når alle ikke-muslimer er døde eller undertrykte, så taler Biblen primært om fred i positiv forstand, altså fred for fredens skyld: “Der er 75 brug af ordet fred. Der er generelt tale om to kategorier: fredshilsener og fred for fredens skyld – for eksempel: ’Salige er de, som stifter fred, for de skal kaldes Guds børn.’” (Matt. Kap. 5, v. 9).

Der er en kort oversigt over jihad-angreb begået som følge af Koranens opfordringer, i april 2008:
Jihad-angreb: 185
Antal lande: 14
Religioner som er blevet angrebet: 5
Døde: 943
Hårdt sårede: 1223

Koranen og Hadith’erne opfordrer til kriminelle handlinger ved at skrive, at muslimer har pligt til at terrorisere og dræbe ikke-muslimer. Når man tager i betragtning, at Koranen ikke blot er en almindelig bog, men betragtes af mange som værende en guddommelig opskrift på, hvordan man SKAL leve, så kan man diskutere, om de voldelige dele af bogen overhovedet skal være lovlige.

Æselsex og nobelpriser
Svenskeren Alfred Nobel opfandt dynamitten i 1866. Kort før sin død besluttede han sig for, at hans formue skulle bruges som belønning til mennesker, som havde gjort en usædvanlig indsats for menneskeheden gennem videnskab, kunst og politik. Prisen er uddelt siden 1901 og gives til mennesker, som har gjort en særlig indsats indenfor fysik, kemi, fysiologi/medicin, litteratur, fred og økonomi. Der er i dag uddelt mere end 700 Nobelpriser.

Med en andel på omkring 25 procent af jordens befolkning kunne man forvente, at mindst 100 muslimer har modtaget den prestigefyldte pris. Antallet af muslimer, som har modtaget Nobelprisen er: 6 (mindre end 1 procent af samtlige Nobelpriser). Den islamiske del af verdens bidrag til menneskeheden gennem videnskab er stærkt begrænset.

I følge Koranen er jøderne en blanding mellem aber og grise. Tager man denne påstand for givet, forventer man måske ikke de helt store intellektuelle landvindinger fra det jødiske samfund. Der findes 14 millioner jøder i verden (ca. 1 procent af antallet af muslimer). Antallet af jøder, som har modtaget en Nobelpris er: 176 (23 procent af samtlige Nobelpriser).

Søgemaskinen Google har en interessant funktion kaldet Google Trends. På Google Trends kan man søge på forskellige søgeord, og dermed finde ud af, hvilke lande, byer og sprog, som søger mest på et bestemt ord. Tager vi f.eks. søgeordet “nobel prize”, så ligger henholdsvis landet Indien og byen Boston i top. Ud af de mennesker som søger på dette ord, taler størstedelen sproget engelsk.
Først en advarsel: sarte læsere skal springe videre til næste afsnit om “Hvad har vi gjort?”!
Bruger man Google Trends til at analysere søgeordet “donkey sex” (æselsex) ligger Pakistan klart i top (omkring 500 procent højere end nummer 2!) og sproget som der bliver søgt mest på er arabisk – skarpt efterfulgt af tyrkisk. Analyserer man ordet “animal sex” (sex med dyr) er 4 ud af 5 lande muslimske.
At muslimer ligger i top, når det handler om at søge efter sex med dyr på internettet, kan med lidt god vilje høre under kategorien ironisk eller sjovt. Mere alvorligt bliver det dog, når vi ser på, hvem der søger mest på børnesex og voldtægtssex.

Søger man på ordet “children sex” (børnesex) ligger landet Pakistan, byen Kairo og sproget arabisk i top. Søger man på “rape sex” (voldtægtssex) er 3 ud af de 4 øverste lande muslimske og det sprog der bliver søgt mest på er arabisk.
Prøv selv på: www.google.com/trends
Hvad har vi gjort?

Der er gjort en hel del ting for at begrænse problemerne med indvandrere, herunder muslimske indvandrere, i Danmark. Det er blevet langt sværere at få foretaget familiesammenføringer og vi satser mere på at placere flygtninge i nærområderne i stedet for at invitere dem hele vejen herop til det kolde nord. Vi har indført 24-reglen om, at indvandrere ikke må gifte sig før de er 24 år gamle (bl.a. for at undgå tvangsægteskaber) og loven om udvisning på grund af kriminalitet er blevet skærpet.

Derudover indførte regeringen, Socialdemokratiet og Dansk Folkeparti i 2005 en ændring i udlændingeloven om, at Danmark skal prioritere at modtage de flygtninge, som har nemmest ved at integrere sig i her. Effekten af denne lov om integrationspotentiale er stor. I 2001 og 2002, før loven blev indført, modtog Danmark 84 procent af sine kvoteflygtninge fra muslimske lande. Efter lovens indførelse i 2005 har kun 11 procent af de 1004 kvoteflygtninge været fra muslimske lande.
Politikerne strammer reglerne for indvandrerne i takt med, at problemerne med indvandrerne vokser. Derfor mangler der forslag, som ikke blot løser vores nuværende problemer, men som også ser realistisk på fremtiden. Problemet med at løse problemer ude i fremtiden er selvfølgelig, at de kan virke kontroversielle. Hvis en politiker i 70’erne havde sagt, at vi en dag får brug for at lave en lov om, at udlændinge ikke må gifte sig før de er 24 år gamle, havde det ganske givet været slut på den pågældende politikers karriere.
Hvad kan vi gøre?

Først og fremmest bliver vi nødt til at anerkende et fakta, som vi burde have kunnet regne ud lige fra starten: nogle kulturer passer bedre sammen end andre. Der er ingen tvivl om, at den muslimske kultur passer dårligt ind i den vestlige kultur. Ja – faktisk er den i konflikt med omgivelserne alle de steder i verden, hvor islam lever sammen med andre kulturer.

For det andet skal vi forstå, at islam og det at være muslim ikke kun handler om religion. Islam er ligeså meget kultur og en særlig samfundsmodel, som ligger meget langt fra vores Vestlige normer. Islam handler ikke kun om en gud der hedder Allan og en profet som man ikke må tegne. Islam er en lovreligion med beskrivelser af, hvordan verden skal være, kaldet Kalifat. Islam har også sit eget retssystem, sharia. Islam har regler for, hvordan mennesker skal leve, ned til mindste detalje. Det går lige fra hvordan man skal elske, til hvordan man spiser, går på toilettet, politik, forholdet til ikke-muslimer, føre krig og behandle kvinder. Islam handler altså ikke kun om en “indre tro” som i f.eks. kristendommen. Religioner er ikke “lige fedt” – de er meget forskellige og har meget forskellige mål. Målet i islam er at gøre hele jordkloden muslimsk for Allahs skyld.
Islam er altså en model for, hvordan verden skal se ud og for, hvordan vi skal leve. Derfor er islam ligeså meget politik og kultur som det er religion. Vi har inviteret en masse mennesker til vores del af verden, som ikke vil leve som vi gør – det er imod deres religion.

Det er derfor, at muslimerne i bl.a. Filippinerne, Dafur, Algeriet, Afghanistan, Tjetjenien, Egypten, Indien, Irak, Palæstina, Iran, eks-Jugoslavien, Nigeria og Thailand i dag bruger trusler, vold og terror for at for trumfe deres egne regler og normer igennem. De fleste af stederne kæmper de for at få løsrevet en del af landet, så de kan lave deres egen stat. I Danmark er vi kun nået til halalkød og kønsadskillelse i skolerne, nogle hundrede afbrændinger i uge 7, krav om begrænsninger af ytringsfrihed og demonstrationer med 1.000 Hizb ut-Tahrir folk, som ønsker afskaffelsen af demokratiet, fordi det er en hån mod Allahs love: men hvis det går Danmark som i alle de andre lande med større grupper af muslimer, så vil kravene vokse i takt med, at antallet af muslimer vokser, indtil der udbryder reelle voldelige konflikter.
For det tredje skal vi holde op med at behandle religion som “hellig” – bare fordi det er religion. Ingen religion kan ligger over hverken sund fornuft, almindelig humanisme eller grundloven. Hvis religiøse bøger påbyder de troende at bryde loven, skal det udstilles offentligt og gøres ulovligt at prædike disse dele af religionen.Vi skal holde op med at betale udlændinge for at få flere børn end landets gennemsnit. Man bør ikke få børnepenge og andre ydelser til flere end to børn.

Som Helle Thorning-Smidt har foreslået, skal vi tilbyde at betale indvandrere for at flytte hjem til deres hjemlande. Udgifterne til ikke-integrerede indvandrere er i de fleste tilfælde meget høje, og derfor kan hjemsendelseschecken også være høj, uden at det koster penge i det lange løb.
Kravene til, at indvandrere lærer dansk, tager en uddannelse, finder et arbejde, opdrager deres børn og støtter deres skolegang og overholder loven skal skærpes kraftigt. Konsekvenserne for ikke at opfylde disse krav skal være strenge. Vi skal tvinge folk til at blive integrerede. Hvis ikke de bliver integrerede skal de udvises: Hverken Danmark eller Europa kan ikke holde til at have en stor og meget hurtigt voksende befolkningsgruppe, som ikke vil leve som os. Det skaber uro, utryghed og konflikter.

Endelig kan vi hver især gøre noget: tale højt om det på vores arbejdspladser, skrive læserbreve og stemme på partier, som tager problemet alvorligt – også selvom vi måske ikke lige synes, at vi i øvrigt kan identificere os med disse partier eller politikere. Noget må vi i hvert fald gøre, du og jeg.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 22-04-10 14:03

Vi behøver vel ikke alle sammen at være lige så naive og godtroende som
fx Marianne Jelved,

jeg kender skam flere flinke muslimer,..

men i det tilfælde der blev større uroligheder, eller ligefrem krig,
mellem den vestlig-tænkende verden,.. og muslimske tilhængere,
ved jeg udmærket hvem de ’flinke muslimer’ ville føle sig tvunget til at kæmpe for,

med tanke på at et af islam,s stærkeste ønsker er at få verdensherredømmet,
kunne det vel ikke skade at holde et vågent øje, med deres aktiviteter,

når man samtidig ved at,. alt / alle,... ikke er muslimer,. i muslimske lande,
rangerer i en lavere kategori,.. vantro og mindreværdig, mm.
(en ’kristen’ stemme, har således kun halv værdi,. i et muslimsk land)

ville det sikkert ikke være det mest behagelige at være undersåt
i et evt. kommende muslimsk ledet samfund,

som tingene ser ud i øjeblikket er der nok ikke den store fare,
men siden Glistrup engang i 70,erne,. advarede mod muhamedanernes indtog,
kan man vist roligt sige at ”indtoget” er steget betydeligt,
og at Glistrup måske havde mere ret i sin frygt,.. end de fleste vil indrømme i dag,

sidste nye vinding for de yderliggående muslimer er tilladelse
til at opføre en kæmpe Moské,.. som naturligvis ikke er tilpasset
den Danske kultur / omgivelser, (det modsatte ville vist være utænkeligt)

så man kan vel roligt fastslå at fremgangen fortsætter for muslimerne.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 14:07

Citat
Hvem skal vi stemme på?

Dem du er mest enig med.

Citat
Hvem skal vi ikke støtte?

Vi skal ikke støtte dem som vil dræbe os for vi tegner en tegning.
Vi skal heller ikke støtte dem som hader danmark og alt hvad der er dansk.

Citat
Forklar nærmere, tak.

Jeg er ikke din leder. Har ingen plan. ENDNU.. MUHAHAHAHA!!!

Citat
Tilhører du selv et parti/en gruppe, som gør noget aktivt?

nope. jeg er meget anti-aktiv.

Citat
Har du selv personlige, dårlige erfaringer med muslimer?

Hvordan kunne du gætte det ?

Citat
Nu kan jeg huske, du skrev noget om din scooter, som blev nuppet af nogle fejlfarver.

Ja det rigtigt: http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/tyverisikring.php#stjalet_scooter

Citat
i muslimske områder i tusind vis af år ?

Om ikke der har boet perkere i de områder før islam og det bliver de sku ikke mindre perker af.

Krummen > Kan du ikke bare skrive linket istedet for at spamme.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-04-10 14:14

Det var lidt uhyggelig læsning, og hvis bare halvdelen er factum, ligner det en grum fremtid, for alt hvad der er bygget op i vesten.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 14:20

Citat
den vestlig-tænkende verden,.. og muslimske tilhængere

Haha godt du ikke skrev muslimsk-tænkende .... for det er da 2 ord det ikke giver mening at skrive efter hinanden.

Citat
som tingene ser ud i øjeblikket er der nok ikke den store fare

Sig det til Theo van goghs familie eller kurt.

Citat
så man kan vel roligt fastslå at fremgangen fortsætter for muslimerne.

Kommer an på hvad du opfatter som fremgang.
Er det fremgang at have så dårligt et image som muslimer har ?
De får sig ihvertfald nogle fjender med den måde de liver på.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 14:42

Citat
Hvordan kunne du gætte det ?

Der plejer jo at være en årsag til, at man har set sig gal på en hel befolkningsgruppe/trosretning.

Så har man tilbøjelighed til at generalisere og mene, at sådan er ALLE.

Det gælder for mange mennesker.

Jøde-hadere, Muslim-hadere, Højre-orienterede-hadere, Venstre-orienterede-hadere. o.s.v

Der er gerne noget helt personligt bag ved, ikke?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 14:43

Citat
Det var lidt uhyggelig læsning, og hvis bare halvdelen er factum, ligner det en grum fremtid, for alt hvad der er bygget op i vesten.

Det kommer an på hvor meget folk vil finde sig i.
Ligesom med nazi tyskland... folk gav dem jo ikke modstand i tide også voksede de.
Og hvad var det lige der skete da tyskerne kom til danmark ?

Citat
9. april 1940 :
Egentlig modstand fandt kun sted i Sønderjylland foruden kortvarigt skyderi ved Amalienborg mellem tyske soldater og garden. I Sønderjylland blev 16 danskere dræbt og 23 blev såret.

Hvis danmark gav op efter 16 døde og 23 såret... ja så er det jo bare fritlejde for perkere.
Hvis ingen yder modstand så tager de hvad de vil. Det jo ligesom derfor de kommer til danmark.
De kommer jo ikke til danmark pga vores dejlige klima som minder om deres eget.
Nej de kommer jo til danmark fordi de kan få gratis lejlighed, bil, penge, mad, skole osv osv.
Og vores samfund er jo skruet sammen på den måde at hvis du har mange børn så skal du da også have tilsvarrende mange penge.

Jeg syns det er utroligt så meget perkerne fås og utroligt så lidt de giver igen.
Det er ihvertfald ikke godt det de giver igen.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 14:49

Citat
Der er gerne noget helt personligt bag ved, ikke?

Jo den sidste video for eksempel det var 3 perkere der har overfaldt mig.

Jeg har spurgte herinde før om der var nogen som kunne komme med noget med om muslimer... men det kom vist ikke noget svar.

Jeg kan komme på mange dårlige ting om perkere.
Men den eneste gode ting er at fordi de opfører sig SÅ dårligt så lægger man mere mærke til hvor flikne andre er. folk som man før ikke tænke noget om virker lige pludselig flinke fordi de da ikke råber efter en, stjåler ens scooter, kaster sten på en, overfaldet end, ikke forstår et nej og generelt bare gør det utrygt at bor i danmark.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 14:50

Citat
Jeg er ikke din leder

Har heller ikke brug for hverken en leder (nogen er ledere end andre), eller en fører.

Prøver at tænke selvstændigt og vurderer ud fra egne erfaringer.

Derfor spørger jeg til dine erfaringer og anbefalinger.

Ikke fordi jeg nødvendigvis vil gøre som du siger.

Men en dialog er jo ofte interessant på mange måder. Kan måske fremme forståelsen, hvis man eller er heldig.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 14:56

Citat
Jo den sidste video for eksempel det var 3 perkere der har overfaldt mig.

!!!! Ja, det kan jeg da godt forstå du er gal og frustreret over !!!!

Men findes der ingen perkere, som er ordentlige mennesker, som ikke overfalder folk?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-04-10 15:02

Citat
Jo den sidste video for eksempel det var 3 perkere der har overfaldt mig.

Men du har ikke fortalt, hvorfor du absolut skulle filme dem - det må være en grund!
Du har måske gået og råbt "Perker" efter dem?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 15:12

Citat
Men findes der ingen perkere, som er ordentlige mennesker, som ikke overfalder folk?

Nej for så ville de jo ikke være perkere.

Citat
Men du har ikke fortalt, hvorfor du absolut skulle filme dem - det må være en grund!
Du har måske gået og råbt "Perker" efter dem?

Dine kommentar er lidt platte.
Hvorfor tror DU at jeg filmede dem ? Hvis du nu skulle tænke før du skrev dit næste svar hvorfor tror du så ?
Prøv og undersøg videoen lidt, åben den i youtube og læs videoens beskrivelse.
Hvis du stadig ikke fatter det så kan jeg ikke hjælpe dig.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 22-04-10 15:20

Citat
Nej for så ville de jo ikke være perkere.

Jeg kender da mange yderst rare og venlige perkere, som også er muslimer.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-04-10 15:24

Citat
Prøv og undersøg videoen lidt, åben den i youtube og læs videoens beskrivelse.

Er det denne forklaring du mener?

Citat
robraw101 You guys should organize your own gangs and beat the muslims up so they would feel like they are? not the only tough guys in Denmark. Maybe then they would have a little more respect. They come to Europe so they should submit themselves to European ways but they want to take over, so show them who is boss. 23 hours ago scootergrisen (uploader) @robraw101 Naaa i dont? want to be like them. 22 hours ago USAdude30 When are? you folks going to wake up and stop putting up with these Muslims? Either fight back or send them back. 1 week ago scootergrisen (uploader) @USAdude30 They only get send back if they have done something realy bad and in the meen time new ones arrive. The politicians and police are not used to these kind of voilent people that wants to kill you just beacuse you draw a picture.

The only one thing that i can think of thats? good about muslims is that they make other people seem more nice. 1 week ago motherfuckingremix hold nu kæft man det er sikkert din egen skyld, this guy? that video tapied this is a lier, no one would go voer and hit u if u havent done anything, and that isnt the way muslims are, so stop it oka 3 weeks ago scootergrisen (uploader) Are you muslim ?? 3 weeks ago motherfuckingremix og du fjerner rigtig det klip da han kommer hen til? dig ik, der var måske lige noget du ikke ville have vi skulle se ik 3 weeks ago scootergrisen (uploader) hvad skulle det være som du ikke måtte se ?
At han? stjæler kameraet ? 3 weeks ago motherfuckingremix måske fordi du? selv er skyld i de kommer og giver dig nogle på hovedet, de kommer ikke bare over og smadrer dig for sjovt vel, der er en grund til det, kan du fortælle mig hvilken by det er... 3 weeks ago scootergrisen (uploader) hvad er grunden? så ?
Det er udenfor købenavnhavns byret.... i københavn 3 weeks ago charlieiscool1000 yeah they are but he prob didnt like being filmed if somone had a camrea in? your face wudnt u want to punch them in the fucking face if u wrent in the mood to be filmed by a compete stranger 1 month ago scootergrisen (uploader) Read the fucking video comment to understand the story.
I filmed him because HE hit me in the fucking head one day i was at the? beach. 4 weeks ago MentisCorpus They are? really ugly! 1 month ago scootergrisen (uploader) Yep they? are ugly. 1 month ago

I filmed him because HE hit me in the fucking head one day i was at the? beach.

Meget intelligent kommentar - var det der, at du kaldte ham "Perker" ?

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 15:39

Citat
Overbevist om hvad ?

Ja, sq da det du er i gang med. Støttet af andre her i tråden: At muslimer er det værste der findes og der findes ingen, som er hæderlige mennesker.

Spørgsmålet er så bare:

Hvor vil I så sende dem hen?
Hvordan vil I gøre det?

Tror de er kommet for at blive.
Og ifølge den første video kommer der jo en befolknings-eksplotion af perkere og halenegere.

Hvad vil I (vi) gøre ved det?

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 22-04-10 16:44

IBM760, linux68 og Thyregod8
Lige netop den type danskere, der er medskyldige i den suppedas vi sidder i nu, og måske endnu værre i fremtiden.

Den evige fordømmelse af de landsmænd som satte/sætter spørgsmålstegn ved denne uhensigtsmæssige indvandring fra en kultur, som ligger så fjernt fra vestlig tankegang.
Racismekortet bliver trukket øjeblikkeligt ved enhver kritik, hvilket er en af de væsentligste årsager til, at der aldrig blev en ordentlig debat om emnet.

"Jeg kender flinke muslimer" Ja, det gør jeg sku osse. De er flinke i ental men i flok er de sjældent så rare. Man kan til sammenligning godt få en hund og en kat til at forliges, men prøv lige, at sætte en flok af begge dyr sammen. Så får du problemer.En dårlig sammenligning. Næh, så forskellige er vores og muslimernes tankegang.

Citat
Krummen > Kan du ikke bare skrive linket istedet for at spamme.

Det er sku da ikke spam, det er en gang folkeoplysning, som understøtter dine meninger, og som du derfor burde være glad for.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 22-04-10 16:50

Citat
IBM760, linux68 og Thyregod8
Lige netop den type danskere, der er medskyldige i den suppedas vi sidder i nu, og måske endnu værre i fremtiden.

Forkert: det er den type danskere, der gør Danmark til et rart land for os alle, også muslimer.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-04-10 16:53

Reset -
Citat
IBM760, linux68 og Thyregod8
Lige netop den type danskere, der er medskyldige i den suppedas vi sidder i nu, og måske endnu værre i fremtiden.

Hvorfor skulle vi være det?

Er det fordi vi taler mod racisme og dårligt sprog, som scootergrisen fremkommer med?

Kunne han komme med kommentarer på et seriøst plan, kunne man føre en seriøs debat!

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 16:59

Citat
Er det denne forklaring du mener?

ÅRH jeg gider snart ikke svare dig mere.
Nej det var ikke det jeg mente.... det står lige under boksen med videoen:
Citat
This video shows some muslims outside the city court building in copenhagen denmark.
osv osv osv....

Citat
Og ifølge den første video kommer der jo en befolknings-eksplotion af perkere og halenegere.

ÅH NEJ.... halenegerne kommer !!!

Citat
Hvad vil I (vi) gøre ved det?

Tja hvordan plejer man at skaffe sig af med dyr man ikke kan lide ?
De lider jo her i danmark hvor de ikke har det godt så hjælp dem dog på vej.

Citat
De er flinke i ental men i flok er de sjældent så rare

Hørt !

Citat
Det er sku da ikke spam, det er en gang folkeoplysning, som understøtter dine meninger, og som du derfor burde være glad for.

Tråden bliver rimelig lang og tager lang tid af vise jo mere tekst der er og det lidt irriterende når man skal herind tit som jeg.

Hey jeg har en joke...
Hvad er forskellen når en dansker og en muslim bliver kørt ned ?

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 22-04-10 17:02

Citat
linux68

Nej hvor herligt.
Had og intolerance på Kandu.dk.
Sådan skal det være!

Citat
Thyregod8

Det minder om beretninger om nazismens hadehetz mod jøderne i tredivernes Tyskland.

Citat

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-04-10 17:03

Citat
Tråden bliver rimelig lang og tager lang tid af vise jo mere tekst der er og det lidt irriterende når man skal herind tit som jeg.

Så kunne du jo have udeladt de mange videoklip, og istedet skrevet på et pænt og sobert sprog.

Og du har ikke svaret på, hvorfor at du blev overfaldet på stranden - det er formodentlig ikke uden grund, med din instilling til fremmede!

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 17:14

Citat
Den evige fordømmelse af de landsmænd som satte/sætter spørgsmålstegn ved denne uhensigtsmæssige indvandring fra en kultur, som ligger så fjernt fra vestlig tankegang.
Racismekortet bliver trukket øjeblikkeligt ved enhver kritik, hvilket er en af de væsentligste årsager til, at der aldrig blev en ordentlig debat om emnet.

Tja, jeg er nu ikke fordømmende eller kommende med noget racist-kort.

Spørger pænt og høfligt til bevæg grunde for selve spørgsmålet.

Men venligt nok skal man ud-skældes for at sige at modparten er "racister". Bare fordi man ikke råber et højt : "Hurra og Amen" + Hvor har I ret : De muslimer er nogle skarn. Alle som én !"

Det er da lige så meget jer muslim-modstandere, som ikke vil føre en ordentlig debat !

Nu er de muslimer her nu engang.

Personligt har jeg ikke inviteret dem til landet. Men jeg vil have lov til at sige, at mange ikke er så slemme, som det ud-skriges i pressen i tide og, især i utide.

Det var vist nok Dansk Arbejdsgiverforening + LO som fik de første herop.
På grund af mangel på arbejdskraft.
+ det ene med det andet ...

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 22-04-10 17:16

Citat
linux68

Nej hvor herligt.
Had og intolerance på Kandu.dk.
Sådan skal det være!

Citat
Thyregod8

Det minder om beretninger om nazismens hadehetz mod jøderne i tredivernes Tyskland.

Citat
IBM760

Jeg kan kun give dig ret Thyregod8.

Hver gang der er optræk til debat om det fornuftige i, at befolke landet med muslimer, kommer der altid nogle indvandrertilhængere og anklager modstanderne for racisme.
Hvad fanden racististk er der i, at man gerne ser sit land bevaret i nogenlunde den form som det har idag.

Læg mærke til, at uanset hvor flinke muslimer i kender, så er det ikke dem der kommer til orde.

Overalt i den muslimske verden er det som regel et mindretal af islamister der sætter dagsordnen. Altid med vold og trusler om vold, osse mod trosfæller, som ikke følger trop.

De samme tilstande eksisterer allerede i Europa idag, og vil kun blive forstærket med tiden, hvis vi ikke sætter hælene i.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 17:23

Med hensyn til mine udtalelser, som Reset så rigtigt citerede, så var det nu *også* den lille børne-video, som var had og intolerance. Lige dumt hvorfra det kommer.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 17:30

Citat
Hvad fanden racististk er der i, at man gerne ser sit land bevaret i nogenlunde den form som det har idag.

Næh.

Men det er racistisk at hævde at Danmark er på røven ene og alene på grund af de millioner og millioner af muslimer som kommer her op kun for at nasse/stjæle o.s.v

Samt at alle Danskere er nogle fine folk - i modsætning til alle dem, som er indvandret eller flygtet hertil af forskellige årsager.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 17:33

Citat
Og du har ikke svaret på, hvorfor at du blev overfaldet på stranden - det er formodentlig ikke uden grund, med din instilling til fremmede!

SIG MIG ER DU DUM ELLER KAN DU BARE IKKE LÆSE ENGELSK !!!
JEG HAR SAGT TIL DIG FLERE GANGE AT DET STÅ INDEN PÅ YOUTUBE LIGE UNDER VIDEOEN !!!
ER DET MEGET SVÆRT FOR DIG AT SE ???
DET KAN VEL FOR FANDEN IKKE VÆRE SÅ SVÆRT OG LÆSE TEKSTEN ISTEDET FOR AT SPØRGE OM DET SAMME 1000 GANGE HERINDE.
LÆS FOR HELVEDE HVAD DET STÅR UNDER VIDEOEN PÅ YOUTUBE DIN IDIOT !!!
KAN DU IKKE FATTE DET ???

LÆS

UNDER

VIDEOEN

YOUTUBE

!!!

Fucking spade mand hvor dum kan man være.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 22-04-10 17:42

Citat
Men det er racistisk at hævde at Danmark er på røven ene og alene på grund af de millioner og millioner af muslimer som kommer her op kun for at nasse/stjæle o.s.v

Samt at alle Danskere er nogle fine folk - i modsætning til alle dem, som er indvandret eller flygtet hertil af forskellige årsager.

Og hvem har hævdet det?

Har du iøvrigt nogensinde spurgt dig selv om, hvorfor nogle mennesker vælger at rejse den halve klode rundt, for at komme til Danmark?

Har du nogensinde tænkt på, hvorfor de ikke valgte et land i deres nærområde?

Har du nogenside tænkt, at det egentlig er mærkeligt, at "flygtningene" ofte holder måneders ferie i det land de er flygtet fra? Mange gange i egen bolig.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 17:54

1: For at slippe for forfølgelse/fattigdom/diskrimination og undertrykkelse
2: Nogen gjorde. Andre nabo lande var lige så diskriminerende for anderledes tænkende.
3: Jo - Det er sq godt nok mærkeligt, indrømmet!

Jeg siger heller ikke at de muslimske lande er "sagen". Og Danmark kan ikke rumme samtlige flygtninge og indvandrere.

Men derfor kan man jo godt behandle de som er her på en ordentlig måde.
+ sætte dem i spjældet, som begår kriminalitet. o.s.v

Og nu smutter jeg fra denne endeløse historie.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 22-04-10 18:03

Citat
SIG MIG ER DU DUM ELLER KAN DU BARE IKKE LÆSE ENGELSK !!!
JEG HAR SAGT TIL DIG FLERE GANGE AT DET STÅ INDEN PÅ YOUTUBE LIGE UNDER VIDEOEN !!!

JEG KUNNE DA OGSÅ GODT TÆNKE MIG AT FÅ AT VIDE, HVORFOR DU BLEV OVERFALDET PÅ STRANDEN, JEG ER NOK IKKE SÅ GOD TIL DET ENGELSKE SOM DU.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 18:07

Citat
Har du nogenside tænkt, at det egentlig er mærkeligt, at "flygtningene" ofte holder måneders ferie i det land de er flygtet fra? Mange gange i egen bolig.

JA Det er fandme for latterligt at FLYGTNING kommer til danmark og får penge også rejser de kraftdeme TILBAGE til det sted de kom fra.....
De skal bare udvises når de har misbrugt danmark på den måde.

Citat
Men derfor kan man jo godt behandle de som er her på en ordentlig måde.

Det da et dårligt argument at bare fordi de er i danmark så skal de behandles ordentligt.
Det må da været dem der er gæster i danmark også har de sku da bare og opføre sig ordentligt indtild de skal hjem igen.

Fedt musik den er god.
Her kommer den sku igen:
BLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUE BURKA BLUUUUUUUUU

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-04-10 18:28

Citat
JEG KUNNE DA OGSÅ GODT TÆNKE MIG AT FÅ AT VIDE, HVORFOR DU BLEV OVERFALDET PÅ STRANDEN, JEG ER NOK IKKE SÅ GOD TIL DET ENGELSKE SOM DU.

Okay her kommer den korte version...

Mig om en ven var på stranden.
Min ven sidder og venter på mig.
Jeg er på vej også til hende og der er 3 perker kællinger og en lille perker dreng der sidder lidt derfra som kalder min ven for en luder og siger hun skal gå væk fra stranden og sådan noget.
Jeg spørg en livreder om der eventuelt er nogen der kan smider sådan nogen væk og ham vil komme om lidt. så siger jeg til perkerne at jeg syns de snakkede dårligt til min ven og det syns jeg ikke de slukke.
Jeg gad ikke at finde mig i det så ringede til politiet. mens jeg ringer kommer en perker helt tæt over mod min ven og jeg stiller mig imellem også kommer der en til perker kælling og de siger hele tiden alt muligt lort til min ven om at hun skal skride og at hun er luder og sådan. Den ene perker kælling river fat i min tshirt og prøve at kaste mig ned på jorden. min tshirt går istykker.
den anden perker kælling smider en cykel efter mig.

jeg ringer til politiet også sidder vi og venter på dem noget tid.
perker kællingerne ringer så til nogle de kender og der kommer så en perker mand direkte over mod mig og jeg siger han skal holde afstand men han kommer helt tæt hen også bliver jeg sparkter i hovedet bagfra af en anden perker mand og ham der står foran mig slå mig i hovedet også kommer der en tredie perker mand også skiftes de til at slå og sparke mig og jeg falder ned på græsset og de bliver ved med at sparke til mig også kommer politiet lige der også bliver de lagt i håndjern og og bla bla bla
det ender med jeg kommer i rette hvor perkerne mændne også er der plus 1 ven.
jeg rette er slut vælger deres ven og tråde ned over mit ben på ven ud af retten.
nå ja også var der en pause hvor jeg tog billederne til videoen også stjal de mit kamera og smed det på jorden og ville ikke give mig det tilbage men der var noget politi som havde set det også fik jeg det efter lang tid.

den ene perker mand fik 3 måneder i fængsel og de 2 andre fik 2 måneder i fængsel.
desværre ville københavns politi ikke tage imod min anmelde af perker kællingerne også selvom de bare var gået over og revet mit tøj istykker uden jeg havde gjort dem noget.
Politiet vil åbentbart ikke tage disse ting i opløbet også det jo klart at det ender med grov vold og mord hvis de ikke gider tage der seriøst mens det stadig kun er lidt voldeligt.

Nå men jeg fik da deres navne og ja 2 af dem hedder muhammed.
Så også forældrene til den ene perker mand.... de må virkelig være stolte men de er selv lige sådan.
De passer bare ikke ind i danmark sådan nogle perkere.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-04-10 19:43

Undskyld...Hvilken planet er du fra??? Jeg fatter nada af hvad du forsøger at skrive.

Hvad betyder f.eks dette serbokroatiske volapyk:
Citat
jeg rette er slut vælger deres ven og tråde ned over mit ben på ven ud af retten

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-04-10 19:50

Citat
Okay her kommer den korte version...
Helt fint med mig. Den korte er uforståelig, så den lange kan da kun blive værre. Jeg kender "Perkere" der taler og skriver bedre dansk end dette scootermonster Et eller andet siger mig, at der er tale om mere end alm. ordblindhed.....hvad med småt begavet

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 20:19

Efter en god hallal-slagtet gullerod er jeg blevet overbevist.

Send alle perkerne hjem til Banan Republikkerne.

Send alle analfabeter og svagt stavende på tvungen sprog og stave kursus.

Lad os få et Danmark, som dengang i de gode tider...År ????

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-04-10 20:33

LOOOL Om de skal på kursus eller ej er jeg bedøvende lige glad med, men hvis de vil deltage i den alm debat, må man da som minimum forvente, at de kan udtrykke sig, så man kan forstå hvad de mener.

Dette gir da ingen mening:
Citat
jeg rette er slut vælger deres ven og tråde ned over mit ben på ven ud af retten

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 22-04-10 20:57

Jooo, man må da kunne udtrykke sig, sådan nogenlunde ordentligt, for at blive forstået...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-10 05:49

Kun een type mennesker er værre end muslimer, kristne, jøder, hinduer og andre (god-)troene:
Nemli' ateister ..som jeg
Vi har ingen moral, ingen overbevisning, følger ingen himmelske forordninger, ser intet formål eller mening med livet og er sjældent enige med hinanden og hverandre. Vi lader os trække rundt i manegen af videnskabsfolk og filosoffer som konstant forleder os til at skifte mening. Vi er med andre ord helt igennem: Utroværdige !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 23-04-10 06:44

"Vi" går ganske automatisk ud fra at samtlige perkere i Danmark er muslimer.

Kender dog flere, som er ateister = nemlig kurdere, som var/er politisk aktive.

Eller kristne fra muslinske lande.

Disse mennesker er ikke en grå samlet muslim-masse, som alle er terrorister og fanatister.

Well. Stråt op med det. Europa er overtaget af en sulten og herskende hærskare af barbarere fra de varme lande. Nu må vi give dem en kold skulder.

Ikke?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 07:06

Citat
Nu må vi give dem en kold skulder.

Godt ik du sagde kold tyrker.

Krummen > Du bidrager ikke med noget til denne debat. Stavefejl er der noget af men har intet med emnet af gøre så.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 07:30

Hvis man på youtube søger efter pia kjærsgård så forslå youtube det næste ord til at være racist eller racisme blandt andet...

Det åbentbart det hun ofte bliver søgt i forbindelse med.
Lige så snart man ikke vil finde sig i den måde perkere behandler danmark og danskere på så bliver man hurtigt betegnet som racist af perkere.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 07:35

Dansk folkeparti imperial march:

Link : http://www.youtube.com/watch?v=NyQLnibU06A

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 07:37

Vild med dans - pia og adolf:

Link : http://www.youtube.com/watch?v=ERF8pVrqjpU

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 07:38

Spol 8 minutter ind i dette klip:
Citat
http://www.youtube.com/watch?v=85ODHNJ7dp4

Link : http://www.youtube.com/watch?v=85ODHNJ7dp4

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 07:41

Rettelse til det forrige indlæg

Spol 8 minutter ind i dette klip:

Link : http://www.youtube.com/watch?v=85ODHNJ7dp4

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-04-10 07:46

Citat
Krummen > Du bidrager ikke med noget til denne debat. Stavefejl er der noget af men har intet med emnet af gøre så.
Hvordan skal jeg kunne vide at det ikke har noget med emnet at gøre, når man ikke kan forstå hvad du skriver. Gider du oversætte dette
Citat
jeg rette er slut vælger deres ven og tråde ned over mit ben på ven ud af retten
Her er ikke tale om stavefejl, men ganske enkelt om uforståelig totalvolapyk

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 07:49

Perkere skyder efter politiet og sætter ild på folks biler :

Link : http://www.youtube.com/watch?v=8i6EChwEB2o

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-04-10 07:53

Hold da op...Har du selv fundet dette link? http://www.youtube.com/watch?v=ERF8pVrqjpU

Det er sørme sjovt ha ha Dit åndelige niveau er nu tydeligt for enhver

ha

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 08:04

Vil du give hånd til en jøde:

Link : http://www.youtube.com/watch?v=R9cBk00oPJ8

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 08:14

Er jorden flad eller rund :

Link : http://www.youtube.com/watch?v=2Oly1mV2Cn0

Prøv også at se de sidste 5 sekunder af videoen.
Der står alt hvad der ikke er indikeret i koranen er falsk...
Tænker muslimer virkelig sådan ?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 08:16

Citat
Det er sørme sjovt ha ha Dit åndelige niveau er nu tydeligt for enhver

Kan du ikke bare gå væk med dig du bidrage ikke med noget.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 08:20
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 08:39

Perkere råber:
"We want danish blood"
"Denmark go to hell"
"Nuke, nuke denmark"

Link : http://www.youtube.com/watch?v=mjPSqA5xiso

Facisme
Nazisme
Stalimse

og nu islamise.

Masse af ismse.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-04-10 08:52

Citat
Stalimse og nu islamise
Hold dig fra fremmedordene indtil du har lært dem. Det hedder Stalinisme og islamisme og de som ingen pære har....de ævler. Kors hvor du dog ævler.

Gud ved om du er lige så taleretarderet som du er stave og skriveretarderet....KLAPHAT LOOOL Mon du overhovdet aner hvad facisme betyder??? Næææ gu gør du ej. Du rapper bare derudaf med ord som du har set i dine kulørte hæfter

STALIMSE LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

ISLAMISE LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-04-10 08:56

Er det 2 nye kunstretninger???

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-04-10 09:01

Er der noget at sige til at muslimerne blir ophidsede, når der render en skriftkrøbling og klaphat som dig rundt og fucker det hele op

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 09:12

Kan du ik bare undgå mine indlæg krummen. som sagt du bidrager ikke med noget.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 23-04-10 09:18

Stærke sager: Muslimske Stripper-Girls ...

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-04-10 14:27

Hold da helt op nogle ytringer.
Man siger at jo mindre uddannet og intelligent man er, jo mere racistisk er man...
Tjaeh, det tyder på "man" har ret...

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 14:43

Citat
Man siger at jo mindre uddannet og intelligent man er, jo mere racistisk er man...

Og hvem er "man så ?
Det har jeg aldrig hørt før.
Hvis man nu var dum hvordan skulle man så vide noget om racer ?

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 23-04-10 14:45

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-10 17:28

Al magt til ænderne:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 23-04-10 18:39

Jeg syntes et eller andet sted at det er dejligt med mangfoldigheden. Har intet imod muslimer. Det eneste jeg har noget imod er idioter. Men det er der jo også mange danskere der er.
Religion kan jeg ikke så godt li, men jeg er også ateist og syntes at det er lidt naivt at tro på alt muligt som står i en eller anden tilfældig bog. Men det skal jeg jo ikke blande mig i.

Jeg tror også at vi er nødt til at se i øjnene at verden vokser og at der skal være plads til os alle. Indvandring i mange af de europæiske lande er jo også pga kolonisering. Se England og Frankrig. De har tonsvis af muslimer og Indere, fordi de har besat landene.

Men alt i alt er det sørgeligt at nogle spilder deres tid med at hade muslimer. For en ting er sikkert.
Islam er kommet for at blive i Europa. Så det er spild af liv at gå og hade. For det bliver ikke i vores levetid alligevel at de forlader Europa. Så lad os nu alle hygge os sammen.

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 23-04-10 19:53

Jeg orker ikke at se alle de bemærkninger om muslimer, folket er jo har jo levet i deres tro, i mange år det skal der også være plads til bare ikke på vores kontinent. Den lille herre med den halve skovsnegl på overlæben havde sku fat i noget af det rigtige.
PS. jeg er ikke racist. Jeg er Dansk med DK

Lille indvandrer dreng består prøve i danskEn lille indvandrer dreng har været til prøve i dansk og har fået et 10-tal. Læreren synes det er flot og roser derfor drengen og siger, at nu kan han godt kalde sig dansker.

Drengen kommer glad hjem og fortæller sin far, at han har fået 10 i dansk, og at læreren har sagt, at nu kan han godt kalde sig dansker.

Faderen bliver meget vred og giver drengen en ordentlig lussing. Drengen er meget forundret, men går alligevel hen til sin mor, og fortæller hende den samme historie.

Også moderen bliver meget vred og giver ham en lussing. Drengen synes det er mærkeligt og tier, for pludselig at udbryde:
- "Nu har jeg været dansker i tyve minutter og jeg er allerede blevet overfaldet af to invandrere."
Ja slutningen bliver ikke sunget ved fjorden

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-04-10 20:21

Citat
Har intet imod muslimer
...
Religion kan jeg ikke så godt li

Så du har intet imod dem men du kan ikke lide dem. okay bare du kan bestemme dig.

Citat
der skal være plads til os alle.

Skal der også være plads til dem der vil dræbe dig ?

Citat
Så lad os nu alle hygge os sammen.

Åh hold din kæft.
Hvorfor tror du jeg ikke kan lide muslimer ?
Det sku da nok ikke fordi vi hygger os.

Hvis du ikke har set den endnu så se denne video...

Link : http://www.youtube.com/v/06-ubpqKrrM

Kunne du tænke dig og hygge dig samme med dem ?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 23-04-10 20:42

Scooter-Gris - du mangler lige din forklaring:

Citat
Okay her kommer den korte version...

Mig om en ven var på stranden.
Min ven sidder og venter på mig.
Jeg er på vej også til hende og der er 3 perker kællinger og en lille perker dreng der sidder lidt derfra som kalder min ven for en luder og siger hun skal gå væk fra stranden og sådan noget.
Jeg spørg en livreder om der eventuelt er nogen der kan smider sådan nogen væk og ham vil komme om lidt. så siger jeg til perkerne at jeg syns de snakkede dårligt til min ven og det syns jeg ikke de slukke.
Jeg gad ikke at finde mig i det så ringede til politiet. mens jeg ringer kommer en perker helt tæt over mod min ven og jeg stiller mig imellem også kommer der en til perker kælling og de siger hele tiden alt muligt lort til min ven om at hun skal skride og at hun er luder og sådan. Den ene perker kælling river fat i min tshirt og prøve at kaste mig ned på jorden. min tshirt går istykker.
den anden perker kælling smider en cykel efter mig.

jeg ringer til politiet også sidder vi og venter på dem noget tid.
perker kællingerne ringer så til nogle de kender og der kommer så en perker mand direkte over mod mig og jeg siger han skal holde afstand men han kommer helt tæt hen også bliver jeg sparkter i hovedet bagfra af en anden perker mand og ham der står foran mig slå mig i hovedet også kommer der en tredie perker mand også skiftes de til at slå og sparke mig og jeg falder ned på græsset og de bliver ved med at sparke til mig også kommer politiet lige der også bliver de lagt i håndjern og og bla bla bla
det ender med jeg kommer i rette hvor perkerne mændne også er der plus 1 ven.
jeg rette er slut vælger deres ven og tråde ned over mit ben på ven ud af retten.
nå ja også var der en pause hvor jeg tog billederne til videoen også stjal de mit kamera og smed det på jorden og ville ikke give mig det tilbage men der var noget politi som havde set det også fik jeg det efter lang tid.

den ene perker mand fik 3 måneder i fængsel og de 2 andre fik 2 måneder i fængsel.
desværre ville københavns politi ikke tage imod min anmelde af perker kællingerne også selvom de bare var gået over og revet mit tøj istykker uden jeg havde gjort dem noget.
Politiet vil åbentbart ikke tage disse ting i opløbet også det jo klart at det ender med grov vold og mord hvis de ikke gider tage der seriøst mens det stadig kun er lidt voldeligt.

Nå men jeg fik da deres navne og ja 2 af dem hedder muhammed.
Så også forældrene til den ene perker mand.... de må virkelig være stolte men de er selv lige sådan.
De passer bare ikke ind i danmark sådan nogle perkere.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 24-04-10 00:34

Citat
Jeg syntes et eller andet sted at det er dejligt med mangfoldigheden. Har intet imod muslimer. Det eneste jeg har noget imod er idioter. Men det er der jo også mange danskere der er.
Religion kan jeg ikke så godt li, men jeg er også ateist og syntes at det er lidt naivt at tro på alt muligt som står i en eller anden tilfældig bog. Men det skal jeg jo ikke blande mig i.

Jeg har heller ikke noget mod muslimer. Jeg har for så vidt heller ikke noget mod religion. Folk har lov, at dyrke hvad de har lyst til, så længe det er en privat sag.

Men det er netop problemet med islam. Det er ikke blot en religion. Det er en idiologi som omfatter alt i den troende muslims liv. Koranen styrer hele deres liv. Og alle der ikke er med dem, er imod dem, og må derfor, i yderste konsekvens, dræbes.

Ikke en idiologi jeg kan sympatisere med, eller synes hører hjemme i et moderne vestligt demokrati.
I mellemøsten må de gøre som de synes er rigtigt. Jeg vil bare gerne have mig frabedt, at skulle give køb på min frihed til at tænke og handle selv.

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 24-04-10 09:29

landser

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-04-10 12:17

Dræb muslimerne i muslim massacre spillet :

Link : http://www.youtube.com/watch?v=wYDx0Nr4d50

Download spillet her : http://www.mediafire.com/file/mwhj2mwmtzw
Jeg dræbte 1052
Hvor mange kan du dræbe ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-10 07:54

Der er nu et gran af sandhed i teksten på de franske pas:

honi soit qui mal y pense

..et udtryk som desuden indgår som inskription på Hosebåndsordenen.

"Skam få den der tænker ilde derom" ..eller som det også kan oversættes:

Ondt til den som tænker ondt om andre !!!

Hvis du virkelig hader nogen, kan du være 100% sikker på, at vedkommende også hader dig.

Denne tråd er et glimrende eksempel derpå!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-04-10 11:02

Citat
Hvis du virkelig hader nogen, kan du være 100% sikker på, at vedkommende også hader dig.

Hvis en teenager hader sine forældre fordi vedkommende ikke har fået lov til et eller andet så betyder det sku da ikke automatisk at forældrene hader deres barn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-10 19:35

JOW !!! ..det gør det altså ..scootergrisen.
Hvis du ellers forstår, hvad det er; at hade?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-10 19:48

Desværre er det sådan at; tolerance : http://da.wikipedia.org/wiki/Tolerance

..hverken er i 'Kridthuset' eller i 'Højsædet' ...som det politiske 'landskab' ser ud .. netop nu !

</GAMMEL CHRISTIANIT>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-04-10 19:50

</ >

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 29-04-10 14:13

Bliv du bare ved med at ryge din hash og had hele verden.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-04-10 21:36

http://ekstrabladet.dk/112/article1205621.ece

4 stk's mindre. Vældig flinke fyre, sige deres familie og bekendte!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-05-10 21:35

Ti gengæld render dernogle rundt, der burde være låst inde http://ekstrabladet.dk/112/article1339230.ece

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-05-10 00:24

Ja, sådan er der jo så mange som tager fejl:

http://politiken.dk/indland/article961316.ece

..især nyttige idioter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-05-10 05:49

Nåh ja, og unyttige idioter stemmer radikalt og fyrer fede! Og hvad har indlægget iøvrigt med sagen at gøre?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-05-10 04:46

Mit indlæg illustrerer så udmærket, at de nyttige idioter har helt urealistiske forestillinger om sig selv og andre. Dette udmønter sig i en selvretfærdighed, som er til at brække sig over
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hansAA

Dato : 07-05-10 22:02

Det er min klare overbevisning at hvis Islam kun havde nogle få tusinde tilhængere, ville den være blevet forbudt, p.gr.a. sit perverse menneskesyn. Selvfølgelig kan man være forstående over for det faktum, at børnene er flasket op i det miljø, MEN når man er blevet voksen burde det være ens pligt at slå hjernen til og tænke selv, og ikke ligge under for den stenalder tankegang.

Kommentar
Fra : linux68

Dato : 13-05-10 19:27

Spændende er det hvad I vil gøre ved det.

Optrappe krigen mod muslimerne på ude fronten og hjemmefronten?

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 14-05-10 04:16

Tak for svaret jangchr.

I kan oprette et nyt spørgsmål hvis i vil forsætte snakken jeg lukker dette nu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-05-10 22:00

scootergrisen -> Se dét ...er een af de ting, som du slet ikke har nogen indflydelse på:
Citat
I kan oprette et nyt spørgsmål hvis i vil forsætte snakken...

BØH...

'Vi' ka' skam fortsætte hér i tråden ...så længe vi lyster

</MOLOKYLE>