/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Computer til PS3
Fra : damvad
Vist : 274 gange
100 point
Dato : 21-04-10 09:28

Jeg har et problem med min ps3..
Jeg har fået den på det trådløse og den har en eller anden form for forbindelse til min computer, men den viser ikke alt mit musik eller lign.

Kan ikke lige regne ud hvordan jeg skal få dem til at fungere sammen ?
- Jeg har vel og mærke fået computeren til at "acceptere" at have forbindelse til ps3, men igen den viser intet...

Hjælp tak

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-04-10 18:49

Kan du slet ikke se noget af det du har til at ligge på computeren, eller er der kun noget af det du har på computeren du kan se?

Du burde f.eks. kunne se det der ligger i C:\Users\Public\Videos\Sample Videos\ hvis det har det rigtige format, så vidt jeg husker kan den afspille .wmv filer.

Kommentar
Fra : damvad

Dato : 22-04-10 06:58

Kan ikke se noget af det jeg har på min computer :S

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 22-04-10 19:57

Blot for at være sikker: Har du fået din PS3 til at gå på internettet?
Kan din PS3 overhovedet se din computer?

Kan din Computer se PS3'en? Prøv at starte KontrolPanel, find "Netværks og Delingscenter" og tryk på "Vis computere og enheder" så skulle den gerne se PS3'en.

I "Netværks og delingscenter" bør du også kunne se om du har sat deling til og hvilke mapper du deler.