/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bærbar starter langsomt!
Fra : lukas2502
Vist : 1173 gange
100 point
Dato : 13-04-10 09:07

Min Zepto Znote 6025 WD er laaaang tid om at starte op, ca. 3 min.
Er det muligt at få den noget hurtigere i gang?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 13-04-10 13:44

Hvilken styre system er der på din bærbare?
Vista og Windows 7:
Prøv at skrive msconfig i søgefeltet og klik på msconfig, klik på fanen Start og fjern markering ved de programmer som ikke nødvendigvis behøver at starte sammen med computeren
Windows XP:
Klik på Start og på Kør, skriv msconfig og klik på Ok, klik på fanen Start og fjern markering ved de programmer som ikke nødvendigvis behøver at starte sammen med computeren

for alle styre systemer gælder at det måske kan hjælpe at køre en fuld disk kontrol

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-04-10 16:24

Citat
Min Zepto Znote 6025 WD er laaaang tid om at starte op, ca. 3 min.

Er det LANG tid

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 14-04-10 10:36

Citat
Er det LANG tid

Til refi: jeg ved ikke hvilken maskine du arbejder med, men 3 min. er for lag tid. når tiden kan halveres med et par klik

Godkendelse af svar
Fra : lukas2502

Dato : 14-04-10 10:39

Tak for svaret o.v.n.. Det hjalp, nu tager det kun den halve tid

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-04-10 10:51

Tak - der er ingen grund til ar diverse programmer starter med det samme, får man brug for programmet så kan det altid startes manuelt