/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Digitale fotorammer
Fra : kloppenburg
Vist : 1084 gange
100 point
Dato : 06-04-10 12:20

Hej,

Jeg har uden held forsøgt at finde en model af digital fotorammer der kan opfylde mine krav, enten opfylder de kun det ene eller kun det andet, nu håber jeg at der er een herinde der har været igennem en lignende søgning og kan hjælpe mig med at finde en model der kan klare sagerne

1) Billedet skal være mindst 10" (Hvis det er fuldstændig umuligt kan jeg til nød acceptere at gå ned på 9")
2) Rammerne skal have mulighed for en intern strømkilde der kan køre mindst 8 timer på een opladning/ et sæt batterier.
3) Rammerne skal udover selvfølgelig JPEG, kunne afspille Videoformatet MPEG-4 (også gerne andre videoformater men kun MPEG-4 er et krav)

jeg har været i en del forretninger, heribland også de store uden at kunne få et reelt svar, og både EDBpriser.dk samt producenternes egne hjemmesider er lidt tilfældige mht. hvilke oplysninger de giver fra produkt til produkt.

HJÆLP

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-10 12:25

Citat
1) Billedet skal være mindst 10"

De skal importeres fra f.eks. Tyskland - jeg har heller aldrig set dem herhjemme (sikkert pga. prisen)

Citat
2) Rammerne skal have mulighed for en intern strømkilde der kan køre mindst 8 timer på een opladning/ et sæt batterier.

Det finder du ALDRIG - med mindre du vil have en STOR kasse batterier stående under...

Citat
3) Rammerne skal udover selvfølgelig JPEG, kunne afspille Videoformatet MPEG-4 (også gerne andre videoformater men kun MPEG-4 er et krav)

Igen - en tur til Tyskland...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-10 12:33
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-04-10 13:53

Her kan du se So Ein Ding, der handler om digitale fotorammer.

http://www.dr.dk/DR2/Soeinding/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-10 14:09

Og hvis du med mpeg4 OGSÅ vil have LYD - så skal der virkelig (op)findes noget nyt der kan køre 8 timer på batterier....

Så et eller andet sted skal du nedsætte dine krav eller køre på netstrøm.....

Et TV i den størrelse kan jo nemt opfylde de fleste af kravene