/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilket tastatur..
Fra : Melander
Vist : 413 gange
50 point
Dato : 29-04-03 16:47

Hej

Jeg kunne godt tænke mig et nyt tastatur, men hvilket skal jeg vælge...

Jeg ville gerne have at der er softtryk på, jeg gider nemlig ikke dette klikkeri mens jeg skriver, derudover skal det være sort og pænt..

nogle forslag, gerne med links så jeg kan se det...

Accepteret svar
Fra : per0702

Modtaget 60 point
Dato : 29-04-03 17:33

Se lidt på de forskellige under:
http://www.edbpriser.dk/hardware/tastaturer.asp
God fornøjelse

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-04-03 18:00

tak per..

men der jeg har været dem alle igennem....

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 29-04-03 18:44

Så må vi se om andre har ideer.
Held og lykke.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-03 19:34

Jeg har et Microsoft tastatur med et 5-4 programerbare knapper (med ledning) og Logitech mus uden. Hvis du har ledningsmus, så kan du klistre ledningen op på siden af skærmen med tape i en blød bue så er den nemmere at bruge.
Jeg er glad for mit tastatur. Endelig er der også alle genvejs tasterne som er indbygget i Office programmerne.
http://www.kandu.dk/dk/tip/3342
Emesen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-04-03 20:14

umiddeltbart hvad der er af genveje, er ligemeget, da 1. prioriteten er softtouch knapper(uden lyd). og min mus er heller ikke noget problem.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-03 20:23

Ok - nu forstår jeg, det er selve nedtrykningen af taster der skal være lydløst.
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=1222
Emesen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-04-03 20:40

emesen>>jeg har flere gange haft kik på det tastatur, men læste et sted at det har en fejl% på 14, hvilket jeg synes er meget....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-03 20:50

Ok jeg spø'r nogen jeg kender, i morgen.
Emesen.

Kommentar
Fra : tagehelmer

Dato : 06-05-03 22:17

Jeg har installeret et Compaq-klaviatur med et USB-stik til min bærbare ThinkPad A21e, og det virker, men jeg har ingen vejledning i brugen af de mange tangenter.
Hvor finder jeg den. Jeg kører Windows 98, 2. edition.
Klaviaturet er model SDM4540UL. Det har kostet 99 kr.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 07-05-03 18:47

????? klaviatur, er det ligesom et keyboard altså til musik...

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 29-05-03 23:47

Tak for svaret per0702.

jeg valgte et keytronic, der faktisk er vild behageligt at skrive på, og vild billig...

Kommentar
Fra : tagehelmer

Dato : 30-05-03 00:03

nej - det er et tastatur