/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
musse problemer
Fra : Surf
Vist : 509 gange
40 point
Dato : 29-04-03 14:10

jeg har et problem med mit trådløs mus fra logitech af og det er når jeg er i et bestent spil og bruger hjulet på min mus så ryget jeg ud i windows igen sådan bare. og det er fordi at jeg bruger en amenlig musse port

da jeg så prøvet min ny mus som jeg ikke er så glad for og var i spillet og brugte hjullet der så røg det ikke ud i windows og det er fordi den har en usb stik og ikke en amenlig musse stik

så jeg tænke at jeg må købe sådan et stik hvor man kunne sætte en amenlig musse stik i og når så det er gjornt så sætter man den bare i usb porten. jeg ved ikke hvad sådan et stik hedder

men jeg syns det er mærkelig at den gør sådan noget. hvad tror i det kan skyldes. og har i været udet for det også

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 29-04-03 14:40

Hej Surf!

Beklager at skrive det - men trådløs mus kan ikke anbefales til spil

Mange spil er krævende og en trådløs mus mister desværre forbindelsen så man får probllemer med forsinket virkning og at nogle funktioner ikke virker eller opfattes forkert a la dem du selv er ude for.

Du kan købe en adapter til musen; men om lige det vil hjælpe på dit problem tror jeg desværre ikke

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-03 14:42

Når du skifter mus skal du også skifte driver. Du kan sagtens bruge en anden driver til musen, men visse indstillinger virker ikke som de skal. I kontrolpanel> mus> egenskaber kan du se om det er den rigtige mus, er det ikke det, så smid driveren ud, og indstaller den der passer til.
Emesen.

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 17:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål