/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problem med ekstern harddisk
Fra : Fattig
Vist : 728 gange
200 point
Dato : 07-03-10 17:29

Jeg har et problem med min eksterne harddisk.
Det drejer sig om model Seagate free agent Go 120 GB.
Den har heletiden virket men under oprydning på den må jeg have slettet noget der ikke skulle have været slettet.

Der kommer en meddelelse der siger:
Error loading library
C:\docume~1\ejer\lokale~1\temp\ceedo\ceedo installer\brand.dll

Det angivne modul blev ikke fundet.

Jeg har så afinstalleret i tilføj/fjern programmer i håb om at den geninstallerede sig selv når jeg igen tilkoblede harddisken, men det gør den ikke.
Der kommer igen den samme meddelelse som ovenstående.

Hvad kan jeg gøre/forsøge for at få det til at køre som det skal?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-10 17:32

Umiddelbart ser det ikke ud til den "blot" har kørt som extern....

At der er noget på drev C den ikke kan finde har jo ikke noget med den externe at gøre

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 07-03-10 18:03

Den har været sat op til at gemme automatisk.

Men den burde da installere sig selv efter afinstallering

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-10 18:16

Citat
Men den burde da installere sig selv efter afinstallering

Hvorfor tror du det

Du har jo brugt "styredisken" efter du har fjernet den externe - så det har den glemt alt om....

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 07-03-10 18:47

Jeg har sat harddisken til igen, og gået i tilføj/fjern programmer. Her har jeg tilføjet nyt program:
Free agent go tools.

Jeg kan godt overføre filer til den eksterne harddisk

Det er Ceedo autorun det er galt med.

Der kommer en meddelelse der siger:
Error loading library
C:\docume~1\ejer\lokale~1\temp\ceedo\ceedo installer\brand.dll

Beskeden er stadigvæk: Det angivne modul blev ikke fundet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-10 19:04

Citat
temp

Ja - den er slettet i mellemtiden

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 07-03-10 20:15

Helt ærligt Refi.
Jeg forstår ikke hvad du mener. jeg efterlyser hvad der kan gøres for at få løst problemet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-10 20:33

temp\ceedo\ceedo installer\brand.dll

Den fil der skal bruges HAR ligget i et temp.-bibliotek.....

Det gør den IKKE mere

Citat
Det er Ceedo autorun det er galt med.

Ja - for den eksisterer IKKE mere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-10 20:39

Du kan jo SELV oprette biblioteket og lægge ceedo installer deri....

Det er da muligt den så selv kan finde ud af det....

http://www.ceedo.com/download/installing-ceedo-personal.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-10 20:43

Det er vel ikke fordi du kører med en Trial der er udløbet

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 08-03-10 17:41

Hallo Refi.
Der er ikke tale om nogen trail version, og det link du foreslår at downloade er jo netop en trail version. - Dårligt tip.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-10 17:44

Citat
Dårligt tip.

Absolut IKKE.....

Det var for at give dig installer-filen du åbenbart har slettet.....

Men har du programmet på CD eller andet installer du da bare den.....

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 08-03-10 21:49

Programmet ligger på den eksterne harddisk.
Har geninstalleret uden at dette hjalp.
Derefter afinstalleret i tilføj/fjern programmer.
Gået i kør og installeret exe. filen med med samme resultat.
Det hjalp heller ikke.

Harddisken virker men ikke med de funktioner som jeg efterlyser.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 09-03-10 10:13

Citat
Harddisken virker men ikke med de funktioner som jeg efterlyser.

Fordi "styredisken" ikke længere har noget at styre med....

DU HAR SLETTET FILEN

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 09-03-10 15:31

Systemgendannelse tilbage til en dato hvor det virkede.

windows hjælp - søg på systemgendannelse og følg instruktionerne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-10 16:01

Systemgendannelse retter KUN registreringer - IKKE filer

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 22-03-10 18:27

Tak for svaret refi.
Sent svar, havde simpelthen glemt at jeg ikke havde lukket spørgsmålet.
Ja, jeg må have slettet noget på drevet. Det virker udmærket, men ikke med alle oprindelige funktioner.