/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tak for svaret EA_HS.
Fra : heller22
Vist : 579 gange
200 point
Dato : 06-03-10 15:03

Tak for svaret EA_HS. Og hvad er navnet på den fine røde bil, som vel stadig frister dig ?

Mvh Chris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-03-10 15:12

Du er snart værre end spammeren mangeprofilsen, med alle de nytteløse point spørgsmål du deler ud til højre og venstre, måske man skulle sætte et par tusind smileys ind her, nej ikke i dag gider ikke lige nu

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-03-10 15:28

o.v.n.

At du dog gider spilde din kostbare tid med upersonligt intetsigende vrøvl. Synd for dig, at du ikke har noget vigtigere at tage dig til. på dine vegne.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-03-10 15:42

Citat
med alle de nytteløse point spørgsmål du deler ud til højre og venstre

Må hellere forøge til 200 P

Kommentar
Fra : KanduSvar

Dato : 06-03-10 15:47

Det er alt for sjov at drille dig og heldigvis har jeg flere profiler at vælge mellem så sæt du mig bare udenfor en gang mere at du er fast på min sorte liste ved du vist godt hvorfor
ikke kun muslimer vil du lukke munden på, nu gælder det også fredelige bønder

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-10 15:49

Det da svært så go'e venner i er blevet

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-03-10 18:01

Citat
Det da svært så go'e venner i er blevet

Jow da, den kære Ove (selv mangeprofil ) er en del ambivalent "til" mig.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-10 19:08

Citat
Og forøvrigt meget underligt at erfare, at den retsindede nordjyde Ove, også har flere profiler. Ikke kun "o.v.n." men også "Kandusvar"

Det har da været en offentlig hemmelighed længe, o.v.n. har da selv fortalt det for lææænge siden og hvorfor han oprettede en profil mere

Jeg har da os 2

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 06-03-10 19:10

Hej hr. Chris, som har flere profiler

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-03-10 19:21

God aften klaudi_LVII.

Ski hykligt at træffe dig .

Citat
Jeg har da os 2

Og det er heller ikke hemmeligt. Jeg var bare ikke med for længe siden, da KanduSvar blev født .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-10 20:36

Der er en der efterlyser dig her
http://www.kandu.dk/spg145563.aspx

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-03-10 21:15

Tak for opmærksomheden, Klaudi. Jeg har skam set det. Og det er et vældig morsomt "stunt" af den kære Krummen. Tjæk lige hans alenlange blackliste ud . Hvorfor jeg er der, er et stort mysterium for mig .

Men jeg afventer da en positiv melding fra Krummen , så jeg kan komme med på "Månedens Liste", ikke for gode svar, men som "genetillæg" - skønt udtryk .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-10 21:30

Ja, så er det squ da ikke nemt, når du er BL, nå det er jeg os med min anden profil

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-03-10 21:36

Min anden profil er ikke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-10 21:39

Har lige skrevet en hilsen til krummen, det kunne du jo så os selv gøre med catchart

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-03-10 21:45

Ja, nu bliver det sgu trikky. For jeg har da selvfølgelig også skrevet et lille "brev" til Krummen. Og tro det eller ej, det kunne jeg med dette brugernavn .

Men som man siger: Herren og (og jeg glemmer for Guds skyld ikke ham den anden ) Allahs veje ere uransagelige .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-03-10 16:44

Citat
ikke kun muslimer vil du lukke munden på

Kan nogen sige mig, hvor jeg har villet lukke munden på muslimer ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-10 17:33

Næe, men det er nogle fine Avatar's du hitter, syn's bare du skifter for tit, men det må du jo om

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-03-10 17:43

Ja, jeg syns, at de skal fornys af og til . Måske lidt påvirket af "Branding" . Denne sidste var så foranlediget af, at jeg åbenbart ville lukke munden på muslimer . Nå, nok om det.

Sidste sp. Kan jeg mon tillade mig at annullere dette sp., da EA_HS åbenbart ikke vil ha ubrugelige point?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 07-03-10 18:19

Det er jo op til dig selv, jeg læste et eller andet sted at det gi'r et dårligt ry med for mange annullerede spørgsmål...

Nåe her var det

Citat
Kandu annullerer automatisk spørgsmålet for dig om 3 måneder, og så vi kan henvise til at du har en dårlig statistik med at annullere spørgsmål i stedet for at acceptere et svar

http://www.kandu.dk/spg145562.aspx

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-03-10 19:14

Hrmpf. Er 6 annul. af uudgrundelige årsager (bl.a. personfnidder, som også er årsagen til at det bliver bragt på bane virkelig mange ud af 38 stillede ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-10 19:49

næ du kan da ha' alle dem du vil

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-03-10 20:03

Ok, og tak for hjælpe Klaudierne . Meningen er så entydigt delt . Må nok Hellere la tråden stå i 3 mdr. (Godt det kun er tråden, der skal stå så længe )

Hvordan er det nu med det gode Ry? En by i det Mørke Jylland, ikke så hulens langt fra Mørke, ik?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-10 20:48

Det var så lidt, det kan jo os være at ea_hs kommer forbi og siger, Daws mæ dig do

Godkendelse af svar
Fra : heller22

Dato : 29-04-10 20:02

Tak for svaret Klaudi.

Og lukker nu for at opretholde mit gode ry .

Mvh Chris .