/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilken brænder skal jeg vælge til musik~
Fra : bennybilstrup
Vist : 441 gange
200 point
Dato : 29-04-03 08:33

Jeg er ved at sammensætte en sammel-selv-pc hos midt-data i Viborg, og mangler nu kun at vælge brænder.

Jeg har en CD-musik-demo klar (til radio og det hele - jo, jo) og skal have den brændt i foreløbig 10-20 eksemplarer.

Det er et klart krav, at kvaliteten skal være i top. Er der nogen der kan give gode råd (gerne meget hurtigt - jeg skal gerne have den bestilt idag) både m.h.t. brænder og hvilke cd´er jeg skal vælge?

Kommentar
Fra : PSX

Dato : 29-04-03 10:07

hej benny jeg ville helst vælge en plextor brænder da den er den beste brænder der finders på marken og cd´er kan du købe nogle rigtig til music man jeg vil ikke hvad di koste man jeg vil at at di er dyre end almenlige cdre

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 29-04-03 14:14

Samsung laver de bedste brænder efter min mening... har både en Plextor 40x, og en samsung 48x, og samsung'en laver færre fejl brændinger, og min discman kan ikke spille de cd'er der er brændt på Plextor'en, men kan godt afspille de cd'er der er brændt på samsung'en

Mvh dr_scooter

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 200 point
Dato : 29-04-03 22:12

bennybilstrup, lyt til et godt råd: Der findes ingen dårlige brændere i dag. Enhver synes selvfølgelig, at den brænder man har og kender er den bedste. Således kunne jeg ikke drømme om at bruge andet end Ricoh brænder Hvis du venter et par dage, skal der nok komme andre mærker som forslag.
Nej køb du den brænder du selv synes om og som evt. er på tilbud: http://www.edbpriser.dk/
Held og lykke med din pc.
summer

Godkendelse af svar
Fra : bennybilstrup

Dato : 30-04-03 08:16

Tak for svaret summer.
Jeg har bestilt en Lite-On til kun 360,- - den skulle iflg. mine studier være ligeså god som de dyrere mærker.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 30-04-03 10:35

Til den pris er "risikoen" heller ikke stor. det er utroligt så bille brændere er blevet. Jeg gav 1400 på tilbud for min Ricoh for små to år siden og "kun" 12x10x32 - sådan lige til sammenligning med hvad der fåes i dag

Hejsa
summer