/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Til 'scootergrisen' - Tak!
Fra : CLAN
Vist : 733 gange
500 point
Dato : 23-02-10 16:19

Tak for hjælpen på:
http://www.kandu.dk/spg145246.aspx
Hvad I andre ikke kan se, så foregik der en masse bag kulissen (på det nyoprettede chat room)... altså fik jeg MEGET kyndig hjælp til oprettelse og opsætning.
Kan kun anbefale, at I 'snakker' med scootergrisen, hvis I påtænker at oprette et chat room (som I selv har kontrol over).
Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 16:25

Godt du lige fik denne med

Citat
(som I selv har kontrol over).

Nørder er i

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-10 16:34

Nordsted1... Jeps! Det er vi vel alle på et eller andet punkt og i en eller anden grad

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-02-10 16:36

Jeg har lige prøvet "jeres" chat... ret smart

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 510 point
Dato : 23-02-10 16:36

phpfreechat som chatten hedder vil jeg sige er rimelig let at installere : http://www.phpfreechat.net/
det lidt besværligt at logge ind som admin men det behøver man ikke hvis man bare vil chatte.

Så kan godt anbefales hvis man har et webhotel som understøtter PHP som vores gør.

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-10 16:37

Tak for svaret scootergrisen