/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
NQ-6600 Digital video converter
Fra : valdera
Vist : 5664 gange
300 point
Dato : 22-02-10 11:35

Hej
Jeg har en NQ-6600 digital converter som jeg har brugt til at overspille mine gamle videobånd på DVD skiver og det har fungeret fint med Windows XP men jeg har nu fået installeret Windows 7
og der kan jeg ikke få det til at virke. Jeg håber der er et klogt hovede der kan hjælpe mig med sin viden så jeg igen kan bruge converteren igen på forhånd TAK Valder

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-02-10 11:47

Prøv at se ind på NorthQ's hjemmeside, om der ikke skulle være lavet en software, som passer til Win7ogskæv!
http://www.northq.com/faq/da/index.php?sid=335350&aktion=anzeigen&rubrik=008002

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 22-02-10 12:08

Hej Severino
Det har jeg prøvet men jeg kan ikke finde nogen det er gamle indlæg før Windows 7 fandtes
så det hjalp mig ikke. jeg kan ikke forstå at den skulle være forældet så den ikke kan anvendes længere men man ved jo aldrig der skal jo sælges noget nyt
Hilsen Valder

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-02-10 12:34

Hvis du klikker igen på linket, ovenfor, og så går ind på "KONTAKT", så kan du skrive tin NQ om dit problem, og de vil forsøge at hjælpe dig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-10 12:55

Citat
jeg kan ikke forstå at den skulle være forældet så den ikke kan anvendes længere

Det er vel ikke sådan at du nu kører 64-bit og softwaren IKKE kan det

I så fald skal køre softwaren i 32-bit kompatibilitet....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-02-10 15:47

Du skal installere XP på et andet drev, det er nok den bedste løsning for dig. Da det ikke er hver dag du vel bruger at overspille, så kan du bare genstarte og logge på XP når du har brug for det.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-02-10 17:44

Du kan efter installationen, højreklikke din start fil - egenskaber - faneblad Kompatibilitet - sæt hak i Windows XP/SP3. Så skulle den kunne køre.

Man kan faktisk også installere i kompatibel tilstand