/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Pc højtalere
Fra : findus10
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 01-02-10 20:06

Jeg har siddet lidt og kigget efter et par små pc højtalere med subwoofer men der er jo utrolig mange forskellige så jeg ville høre om der var nogle som i kunne anbefale de skal koste mellem 200-300 kr og som sagt vil jeg gerne have 2 højtalere og en subwoofer(hvis det dog er muligt :) )
Jeg ved godt jeg ikke kan forvente alverdens for de penge men det skulle da være muligt at kunne få et par nogenlunde højtalere ?

Findus10

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-02-10 20:20

Logitech som jeg prøvede i butiken først.
Jeg var ude efter den gode baslyd.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-02-10 20:21

Her kan du se en test af højtalere http://www.pcworld.dk/c/hojttalere/anmeldelser

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 01-02-10 20:40

granner01 skrev:
Citat
Her kan du se en test af højtalere http://www.pcworld.dk/c/hojttalere/anmeldelser

Ca. midt på siden er en beskrivelse af "Creative T40", og sådan et par stykker købte jeg for et årstid siden, til stor glæde og fornøjelse for mig selv, for de giver en god lyd til musikken, og også en god lyd når der tales med webcam på Skype. Prisen er nok lidt dyrere end det du nævner, men de kan jo også være faldet i pris siden jeg købte. Forøvrigt - "Komputer for alle" havde dem også som "godt kram" i en af deres højtalertest for et års tid siden, og lyden er høj nok til mig, og konen i særdeleshed.