/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
hvilken hotel ville i vælge
Fra : ryan1312
Vist : 499 gange
50 point
Dato : 31-01-10 18:59

jeg har nu fundet følgende hoteller i hamburg ( Top hotel berlin, Hotel Eleazar Novum, Hotel Kronprinz Novum, Boston Hotel Hamburg, Gresham Carat Hotel ) men hvilken ville i vælge....foremålet med ferien er at mig og kæresten skal nyde hinanden, shoppe og ud at spise...så skal det også være en ok pris, mendet betyder mest at vi får en oplevelse vi aldrig glemmer, en hotel som bare har gode værelser og ikke mindst badeværelser....så hva sige hvilken skal jeg vælge??? Eller har i nogle bedre bud...må gerne være lidt luksus på hotellet...vi køre der ned så der skal også være mulighed for p-pladser...og så vil vi have morgenmad med i prisen... en max pris for opholdet er 2000 for os begge fra d. 10 feb til d. 12 feb.... nogle bud

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 31-01-10 19:06

Ubesvarede    4
- Besvarede    19
- Annullerede    18
- Slettede    0

Jes

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-01-10 19:07

Kiggede lige i din profil. Du plejer at lade være med at acceptere svar = uhøflig optræden.

Så hvorfor svare på dette?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-01-10 19:08

To sjæle een tanke Pablo!

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 31-01-10 19:40

Bare blær.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-01-10 19:44

Citat
en max pris for opholdet er 2000 for os begge fra d. 10 feb til d. 12 feb.... nogle bud

Du drømmer mand.....prøv dog at se priserne bare på boston hotel
For 2 nætter pr. person 2290 kr.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 31-01-10 20:27

du bliver vist nødt til at sove i bilen og spise på den gyldne måge.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 31-01-10 22:19

Måske det er værd at kigge her og få inspiration: http://www.europas.dk/