/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Logitech cordless tastatur
Fra : gribben1
Vist : 607 gange
100 point
Dato : 19-01-10 15:18

Jeg har et ca. 6 år gammel eksemplar af ovennævnte som jeg indtil i dag har været meget tilfreds med, men nu har den byttet om på de programerbare taster således at når jeg trykker på E-Mail muter den, på Volume dukker e-mailen op o.s.v. i en hel ulogisk rækkefølge.

Jeg har kørt en fejl scanning, en virus/malware Scanning, kontrolleret opsætningen i menuen til tastaturet, læst i hjælpefunktionen, lavet en systemgendannelse, så nu kan jeg ikke komme i tanke om mere.

Windows XP på Dell PC, mus og tastatur tilsluttet portene.
Alt det øvrige på taststur og mus fungere perfekt, men det er jo rart at kunne bruge de programerede taster i steder for hele vejen gennem start/ programmer o.s.v.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-10 15:23

Der må have været et program med sammen med tastaturet....

geninstaller det.....

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 20-01-10 01:17

har du prøvet det på en anden maskine?

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 20-01-10 15:07

Jeg har prøvet at geninstallere, og det hjalp ikke.

Og nej, jeg har ikke adgang til en anden maskine

Så nu overvejer jeg at købe et Logitech Wireless Desktop MK 300 eller Microsoft Wireless Media Desktop 1000.

Hvilken en kan anbefales og hvilket netfirma er billigst?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-10 15:30

Logitech har altid haft et godt ry....

At anbefale det ene fremfor det andet vil blot være en smagssag....

Til den pris vil der næppe være mange 5ører i forskel ved de forskellige

Ca. 300.- kr vil du kunne finde det til....

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 21-01-10 19:54

Jeg har så bestilt MK 300.

I øvrigt har jeg ikke fået mail på ovennævnte svar, så det er helt tilfældigt, jeg ser det, men havde selvfølgelig logget ind i løbet af aftenen.

Hvis du smider et svar ind får du point.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 21-01-10 20:44

Hvad skal jeg svare på

Alle kommentarer kan godkendes....

Godkendelse af svar
Fra : gribben1

Dato : 23-01-10 19:50

Tak for svaret refi.

Jeg vil jo ikke være utaknemmelig over, at du har reageret, og forsøgt at hjælpe.

I øvrigt har jeg fået mit nye MK300 og er meget tilfreds, der er en verden til forskel på den og det jeg havde.