/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
G15 logitech
Fra : CerwinVega
Vist : 784 gange
80 point
Dato : 17-01-10 19:03

Jeg har lige geninstalleret vista 32 ultimate og installeret alle nødvendige drivers, men nu kan jeg ikke få mit g 15 logitech tastatur til at virke med media tasterne som mute og play osv.

De har virket inden jeg geninstallerede vista, så jeg ved at tastaturet ikke er i stykker. Jeg havde samme problem før med det gamke vista, men jeg kan ikke huske hvordan jeg fik det til at virke.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 17-01-10 19:22

er det i winamp du ikke kan få det til at virke??

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 17-01-10 19:35

Hvis det er i Winamp skal du gøre flg.

tryk CTRL + P ellers

Højreklik foroven -> Options -> Preferences.

Gå ned til "Global Hotkeys" - > sæt flueben i "Enable default multimedia key support" & "Enabled"

Håber det virker for dig .. :)

har selv et G19 .. har lige skiftet fra G15 .. :)

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 17-01-10 19:35

Både winamp og wmp. Så jeg tror faktisk det er alle afspillere, men det var virket før både i wmp og winamp, men jeg kan ikke huske hvad jeg gjorde dengang

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-10 19:40

Det ville sikkert hjælpe at installe det program der fulgte med....

Win kender IKKE alle de "extraknapper"

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 17-01-10 19:41

Nej det hjalp ikke, Det skal bare virke 100 %

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 17-01-10 19:42

Programmet fra logitect g 15 ER installeret

Accepteret svar
Fra : NegoZatoR

Modtaget 90 point
Dato : 17-01-10 19:46

Prøv at:

Tryk på Start

I Start -> Søg skriv: services.msc -> ENTER

Find "Human Interface Device Access"

Startservicen, sæt den til automatisk , anvend -> OK

Så skulle de virke :D

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 17-01-10 20:07

SPITZE MANN :D

Det hedder bare "adgang til brugerstyred inputenheder (HID) " på dansk vista
og ligger øverest på listen