/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Gør det selv værksted ! HJÆLP !!
Fra : JannickSkytte
Vist : 1734 gange
100 point
Dato : 06-01-10 22:10

Jeg har længe gået med den ide at starte et ''Gør det selv værksted'' men mangler lige at få styr på et par ting.

Det skal være et ubemandet værksted, med kun 1 port og kun 1 lift, det skal koste 100 kr i timen at brugen liften med værktøj.

Men mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal indkræve betaling for det ?
Findes der ikke nogle smarte automater der kan klare opgaven ?
Eller har du en ide der kan hjælpe mig på vej ?

Har tænk på at få opsat en udendørs automat, så når man betaler skal porten gå op, men så kan folk jo bare betale for 1 time og blive der i 5 ?

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh

Jannick

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 06-01-10 22:13

De läber med port og alt andet.
Bemandet er sagen, rag et studiebesøg i Sverige, de har mange
gør det selv værksteder.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-10 22:13

Dankort - som først kommer ud når værkstedet er tomt.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 06-01-10 22:14

løber, undskyld skrivefejl

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-01-10 22:46

Hvordan vil du sikre værktøjet og de andre løsdele?

Jeg tror ikke du kan finde en praktisk løsning der gør det muligt at drive det uden opsyn

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 06-01-10 23:46

Citat
Dankort - som først kommer ud når værkstedet er tomt.

For kunder ELLER VÆRKTØJ

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-01-10 06:33

På cikorievej i odense er der et hvor man betaler med Dankort, så åbner porten så man kan køre ind. Nå du så indlæser dankort når du er fårdig kan liften køre de sidste 10 Cm ned,,,, og man kan forlade stedet, dette virker helt fint.

Vh Ben

Kommentar
Fra : lham

Dato : 07-01-10 07:20

måske video overvågning så kan man se hvem der putter hvad i lommerne og hvornår de kører-,dertil gammel møntautomat. Du kan jo også ansætte ungarbejdere-som i en kiosk der står de jo alene

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 07-01-10 20:52

Øh... Håber ikke du regner med at skulle tjene penge på det??