/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Logout?
Fra : malmin
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 06-01-10 21:56

Jeg har altid min pc på log in, til Kandu.dk. Da jeg her til aften skulle bedømme et af smuller54s gode tip, stod der at det kunne jeg ikke, før jeg var log in. Men jeg havde ikke logout-et mig. Og jeg er alene hjemme, så der er ingen at skyde skylden på.

Er der andre der pludselig har prøvet at være logout, uden selv at have gjort det?

Og hvorfor sker det?

Hilsen malmin

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 110 point
Dato : 06-01-10 21:58

Har lige anmodet om mity kode ord, for kunne ikke huske det

så. Ja, jeg var også logget af...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-10 22:00

Ja min hoppede også af for lidt siden.
Kandu har nok fixet noget med serveren.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-01-10 22:01

Ja, det har jeg også været ud for!
Måske har det sammenhæng med hvad Kandu-teamet har lavet!

Jeg har også været ude for, at hvis jeg skulle skifte fra et spørgsmål til et andet - var der dårlig forbindelse i flere minutter.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-01-10 22:10

hej Malmin

som du kan se af denne tråd, så har der været problemer, jeg var ude for det samme omkring kl. 21.

http://www.kandu.dk/spg143747.aspx

iøvrigt- tak for roserne

Godkendelse af svar
Fra : malmin

Dato : 06-01-10 22:15

Tak for svaret Tordenkalven og de andre kompetente mennesker, der også kunne fortælle at de havde prøvet det samme som mig, ved nogenlunde samme tid.

Hilsen malmin

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 06-01-10 22:27

selv tak

så kører vi igen