/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad blev der af briik ??
Fra : Smokei
Vist : 1358 gange
100 point
Dato : 04-01-10 19:15

briik (Blacklistet af kandu.dk)

Tak Kandu fordi i var så hurtige og konsekvente. Så ka' han lære det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-10 19:19

Skal vi lave en konkurrence om hvad hans nye nick er??

Måske noget med E

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-01-10 19:21

Du skal slet ikke nævne det nordsted for så kommer han bare om en time.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-10 19:23

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-01-10 19:25

Han er her allerede

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-01-10 19:42

Hvorfor noget med E

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 04-01-10 19:43

Hej ! Har I savnet mig?

Ja nu stod jeg lige og diskuterede med bentjuul, som på sædvanlig kujon facon diskede op med nogle profiler, som altså slet ikke var mig !

Jeg spurgte om hvorfor man var sådanne nogle sølle løgnere ?

Blev sq blacket!

For det kunne kandu.dk ikke tåle at høre...

Og det gør jeg bliver jo sikkert blacket igen !

MvH
R-æ-v-e-n
(Lige før var jeg briik)
Så, Nej Nordsted1 - Mit Nick var ikke noget med E ...

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 04-01-10 19:44

refi har da så absolut ret !

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 04-01-10 20:01

Og nu kommer bentjuul sikkert snart med en liste og at man skal passe på, for jeg googler alle på Kandu.dk, hvilket er usandt! Jeg har kun googlet efter bentjuul, fordi det var sådan et hyggeligt navn, og så fandt jeg ham (hvis det var ham, den barske Jægersoldat med solbriller på).

Og min profil fra 2002, som bentjuul påstod var mig var altså ikke mig !

De profiler, som var mine er fra 2008 og frem.

Så jeg ved ikke hvorfor man behøver at lyve sådan!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-10 20:01

Citat
Og det gør jeg bliver jo sikkert blacket igen !
JA

Kommentar
Fra : idioten

Dato : 04-01-10 20:01

Hyggelig sted her.
Udgangen har mange ræv
hvorfor kan ingen li ræverne

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 04-01-10 20:01

Kom igen bentjuul !

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 04-01-10 20:02

Han er simpelthen syg i roen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-01-10 20:10

Den stakkels mand keder sig

Jeg fatter bare ikke Kandu.....

Der er kun politianmeldelse tilbage.....

Terror straffes hårdt idag....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-10 20:48

Citat
Der er kun politianmeldelse tilbage.....
du har ret refi - hvis kandu vil er der masse af mulighed for at få fat i ham og kandu har virkeligt noget at have det i. Måske her via det mobilnummer hvis det ikke er et taletidskort http://kandu.dk/questionhist.aspx?qid=143055#1642355 ellers via hans tidligere profiler med navn.

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 04-01-10 21:03

I er sq nogle sølle kujoner!

Jeg er ikke denne kastop!
Eller kanstned, og nu gider jeg altså ikke diskuterer med sådanne nogle sølle kujoner som der mere!

Hvis I finder på at opsøge mig, så husk at sende et postkort først.

Da min kone ikke vil have uventede gæster.

Ja, jeg er gift, hvilket jeg jo godt ved I ikke tror på, og det må I sq selv om, sølle kujoner!

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 04-01-10 21:06

"der" skulle være "jer", og politianmeld bare så tosset I vil.

For det er jer som er til grin.

Jeg har ikke lavet noget ulovligt med økonomisk fordel eller rigtige grove udtalelser, som andre i denne tråd.

Det er jeg sikker på, at politiet vil forstå.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-10 21:06

R-æ-v-e-n

Hvem har sagt du er kastop ????

Du var rødebrik, det er det, der henvises til, men det fattede du ikke LOOOL

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 04-01-10 21:16

Nåh OK

Tror nu heller ikke rødebrik har gjort noget det er så slemt, at politiet gider kigge på det.
Men man kan jo aldrig vide ...

Men stop nu jeres show.

Jeg er ikke kommet tilbage for at genere yderligere!

Kun for at sige til bentjuul og andre:

Lad være med at komme med påstande som ikke passer.

Jeg står ved det jeg har gjort.

Ikke det man siger jeg har gjort, men som ikke passer.

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 04-01-10 21:18

Citat
Han er simpelthen syg i roen

Jo da - det er der vist nok andre her i tråden, som også er ...

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 04-01-10 21:19

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-10 21:19

Citat
For det er jer som er til grin.
Nej det er kandu.dk der er til grin, men lad os nu se om kandu kan gøre noget, og få fat i dig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-01-10 21:19

Du har muligvis ikke lavet noget kriminelt.
Men du kunne få et tilhold, og dermed være en af dem der bliver holdt øje med.
Det er ikke sikkert at din kone syntes det er skægt med betjente som dukker op og snakker.

Det er såmænd ikke fordi jeg fordømmer din måde at genere de almindelige kandu brugere på.
Men det er lidt kedeligt i længden.
Husk at det er flere hundrede du driller, som egentlig ikke har gjort dig noget.

Eyvind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-10 21:23

Citat
Tror nu heller ikke rødebrik har gjort noget det er så slemt, at politiet gider kigge på det.

Hvis det skulle komme så langt, at politiet skulle kigge på det .... så har du jo spammet kandu med så mange profiler, at de måske ville kigge lidt nærmere på din opførsel.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 04-01-10 21:26

Citat
Lad være med at komme med påstande som ikke passer.
Jeg står ved det jeg har gjort.
Ikke det man siger jeg har gjort, men som ikke passer.

PAS PÅ MANGEPROFILEN der googler hvem som helst for at finde ud af noget om os bruger, se disse skærmudsnit, der fortæller mere end ord - alle mangeprofilens spørgsmål er slettet derfor disse skærmudsnit.

http://peecee.dk/upload/view/215033
http://peecee.dk/upload/view/215034

Herudover er der en mere som jeg er bekendt med at han har googlet, som jeg undlader at gengive pga. hendes profil.

Så pas på ham!

Intet holder denne mangeprofil tilbage som vi også har kendt bl.a. under følgende brugernavne her på Kandu:

Rudolph http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=31175
JørnRudolph http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=273022
Jørn-Rudolph http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=273574
Jørn- http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=275871
JørnR http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276880
Jørn_Rudolph http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277064

Herudover har han lavet flere hundrede profiler og senest er følgende blacklistede af Kandu i 4. januar 2010:

R-æ-v http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277135
DropDetFis http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277202
witzen http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277219
JørnX http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277220
briq http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277241
briik http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277295

Ny profil herunder:

R-æ-v-e-n http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277297

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 04-01-10 21:33

Du har ret Eyvind

Og jeg håber heller ikke at politiet dukker op !!!!!!!!!!!!!!!!

For min kone har stået model til mine forskellige "narrestreger" nok!

(Ikke noget kriminelt, men provokerende adfærd i al almindelighed, som hun hader!)

Så jeg opfordrer sandelig ikke til at jeg bliver politianmeldt!!

Helst ikke!

Og jeg kan kun sige at jeg har fortrudt bitterligt at jeg har leget med jer.

Jeg gik for langt ud - for længe siden - skulle slet ikke være begyndt på dette pjat!

Kan kun sige undskyld og jeg fortryder.

Mere kan man vel ikke sige?

Desværre lod jeg mig (igen) provokerer fordi bentjuul diskede op med de profiler, hvor nogle jo var mine, men den han sagde frea 2002 var ikke!

"Kun" fra 2008 og frem.

Og det var mere end nok !!!!!!!!!!!!!

Driller ikke mere.

Ama´r !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-01-10 21:36

Citat
jeg har fortrudt bitterligt at jeg har leget med jer.

Der er noget du har misforstået

Det er os der har "leget" med dig

Men det er desværre Kandu der er offeret

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 04-01-10 21:42

Tak til bentjuul du er vel nok sød.

Den du siger jeg har googlet, har selv givet mig sin adresse til sin butik, og hun har selv offentliggjort den på kandu (ikke jeg) fordi hun ville offentliggøre privat mail på kandu.

Så det var hun selv ude om. Ikke mig, og jeg googlede som sagt ikke efter hende, da jeg ikke kende hende navn, før hun selv fortalte mig det.

No 1 fra 2002 er ikke mig!

Og husk at sende mig et postkort hvis I dukker op

Og at jeg googlede dig (hvis det var dig) er fordi du har forfulgt mig igen og igen.
(Måske fordi den profil jeg kaldte "fake" blev taget under "kærlig behandling" af dig og Krummen!

Jeg husker I var modbydelige!

At personen var "fake" og ville "true" mig med at offentliggøre privat mail -
Og jeg lod mig provokere til at sige:
Gør det så bare!

Kan jeg jo ikke gøre for, vel?

Slut Finale

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 04-01-10 21:45

Citat
Men det er desværre Kandu der er offeret

Ja, men så undskyld da - Kandu.dk har nu også selv lagt lidt op til det selv.
Præmier som ikke var der o.s.v

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-10 21:49

Citat
Desværre lod jeg mig (igen) provokerer fordi bentjuul diskede op med de profiler, hvor nogle jo var mine, men den han sagde frea 2002 var ikke!

"Kun" fra 2008 og frem.

Og det var mere end nok !!!!!!!!!!!!!

Driller ikke mere.

Ama´r !
Det er noget ævl du skriver - alt hvad du har gjort er andres skyld den kan du altså ikke blive ved med

Det kunne være, at det ville være godt at din kone vidste hvem du er læs http://kandu.dk/spg116877.aspx#1319518 her kaldte du dig for Jorn_DK

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-01-10 21:50

Ræven

Det sørgelige af det er at du har ødelagt glæden ved at byde nye velkommen på Kandu. Nu mødes nye med mistro fordi vi tror det er en af dine profiler. Og det kan du ikke være bekendt.
Derfor synes jeg du skal holde dig helt væk fra Kandu, du passer ikke ind her.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-01-10 21:56

Ja, nu er jeg så nødt til at spørge-

hvad med profilen "smellur45"

Den vil R-æ-v-e-n måske ikke vedgå sig. ???

mvh Smuller54

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-10 22:08

smellur45 er mangeprofilen og den er også blacklistet.....................

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-01-10 22:25

Citat
smellur45 er mangeprofilen og den er også blacklistet.....................

ja, det ved jeg godt, men den mangler på listen

og det var en meget ubehagelig oplevelse skulle jeg hilse at sige. Og det er mange bekendt med her på Kandu.dk- heldigvis var teamet enig med mig i, at det var krænkende.

og hvis det ikke havde været for mange andre Kandu.dk brugere herinde,som fik mig i gang igen, så havde jeg været forduftet.
Nu er beviserne for nedgørelsen jo forlængst fjernet, men det er bare for at fortælle, at det er ikke os alle der er så hardcore - at vi bider igen overfor latterliggørelser.
Diskussioner og uenigheder- den er jeg med på-
og jeg er meget enig med granner01, i forhold til nye brugere, som jeg nu er begyndt at se an- overvejer lige for at se osv.
Det synes jeg er en uheldig udvikling.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-10 22:31

Jeg er enig i dine betragtninger smuller54, og der mangler mange hundrede profiler på listen - jeg nøjes med de nyeste og dem hvor han bruger sit navn.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 04-01-10 23:54

Citat
Han er simpelthen syg i roen.

Godt gået krummen, han er fa.... en klovn

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 04-01-10 23:58

Citat
Ja, jeg er gift, hvilket jeg jo godt ved I ikke tror på

Jo da,og du er vel også tvilling, for man kan s'gu da ikke være så dum alene.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-10 00:01

Så mangler vi kun at Heller22 også indser han tog fejl af mangeprofilen

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-01-10 00:18

Citat
Ja, men så undskyld da - Kandu.dk har nu også selv lagt lidt op til det selv.
Præmier som ikke var der o.s.v

Har du da vundet en præmie der ikke er kommet?

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 05-01-10 01:26

Citat
For min kone har stået model til mine forskellige "narrestreger" nok!

(Ikke noget kriminelt, men provokerende adfærd i al almindelighed, som hun hader!)

Det kan jeg så sandelig godt forstå. Stakkels pige.

Citat
Kan kun sige undskyld og jeg fortryder.

Den har du sagt før, men det holdt ikke længe.

Citat
Driller ikke mere.

Ama´r !

Den har du også brugt før, og den holdt HELLER ikke længe.

Citat
og jeg er meget enig med granner01, i forhold til nye brugere, som jeg nu er begyndt at se an- overvejer lige for at se osv.
Det synes jeg er en uheldig udvikling.

Helt enig. Ser jeg et navn jeg ikke kender, så studerer jeg profilen, for jeg stoler ikke rigtig på nogen mere (meget uheldigt). Jo, Jørn har da fået NOGET ud af det. Han har lovet at holde sig væk 100 gange - gad vide hvornår han forstår sin egen melding.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-01-10 02:00

Citat
gad vide hvornår han forstår sin egen melding
Jeg tror at kandu.dk er tæt på en løsning og alt det sludder om hvad der er årsag til hans opførsel på kandu er der kun et svar på HAM SELV.

Stakkels kone og børn......................

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-01-10 02:05

Foruden psykopat er klaptorsken patologisk mytoman, stinkende ubehagelig og stanghamrende øretæveindbydende

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 07:01

GodMorgen

Ja, jeg skal da nok holde mig væk fra nu af.

Undskyld Undskyld Undskyld Undskyld

Håber ikke vi ses igen.

Hverken i byretten eller landsretten eller højesteretten.

Nu må Krummen finde andre ofre denne profil kan nedgøre, for det bliver ikke mig.

Jeg holder mig, som sagt væk.

Med mindre I vil gøre mere ud af det -
For så er jeg jo nødt til at komme tilbage og forsvarer mig.

Det håber jeg nu ikke.
Hverken for mig eller for jer.

Farvel.

P.S
Jo jeg er en dum skurk.
Men det må vel alligevel have været rart for jeg at have sådan en dum skurk at snakke om, på en måde?

Så har man jo en man rigtig kan svine til og anklage for hvad som helst, og man fremstår selv så ren og klog og dejlig.

Men altså.
Jeg kommer ikke mere her.

Slet min profil, tak.

Meld mig ud.

Grin af mig.

Undskyld Undskyld Undskyld Undskyld Undskyld Undskyld Undskyld Undskyld Undskyld Undskyld

Lev Vel Lev Vel Lev Vel Lev Vel Lev Vel Lev Vel Lev Vel Lev Vel Lev Vel Lev Vel Lev Vel Lev Vel

Hils dine venner fra Jægerkorpset bentjuul. Du var jo rigtig sød mod den profil du trækker frem.
Det samme var Krummen.

Kast fer bare over nogle andre.

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 07:33

Jeg har, i modsætning til bentjuul ikke gemt gammelt "bevismateriale", som dokumentation for hvordan bemtjuuæ & Krummen i den grad nedgjorde den omtalte profil, som benrjuul disker om med nu. Profilen havde lagt et tip om at protesterer mod Kina angående OL ved at bærer orange, og dette nedgjorde disse profiler i sprogets mest "fine" vendinger, hvilket jeg blev lidt stødt over.

Det gik over et par dage med nye spørgsmål, hvor profilen også blev "jordet" af de to profiler.

Så bare kast med sten, når man selv bor i et glashus ...

Og nu Farvel til jer alle I søde mennesker.

Jeg beklager at have generet nogle som ikke selv havde fortjent det.

I hvert fald vil jeg sige undskyld mange gange til Eyvind og Granner01,
som altid har opført sig sobert.

Ja, det har de fleste andre her jo også.

bare ikke Krummen & bentjuul (efter min mening, men jeg er jo også en nar !)

Så:
Undskyld til jer også, alligevel !

rn

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 05-01-10 08:58

Citat
Slet min profil, tak.

Meld mig ud.

Til Kandutterne der har fulgt denne tråd.
Gad vide om vi nu slap af med den virus, trojaner eller orm ??
Man har jo lov at håbe.

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 09:34

Asbjørn2
Ja I skal nok slippe af med mig - Hvis det er mig, som du kalder "virus, trojaner, orm"
og ikke Krummen & bentjuul.

Men et spørgsmål, før polizen kommer og beslaglægger mig PC må jeg vel have lov til at stille her på falderebet?

Gør det alligevel:

bentjuul - er du medlem af Jægerkorpset? eller bare fan?
Ja, begge dele er jo flot!

Selv er jeg for sølle til at blive fan af sådanne ting.
De vil ikke have mig som medlem.
ØV!

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 09:39

Håber at Kandu.dk vil udmelde mig.

For der er jo kun plads til store personligheder og modige folk her i dette forum.

Det er jeg jo, som bekendt ikke.

Så må I være glade for at I er det !

WaaaaaW

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-01-10 09:40

Hvad rager det dog dig din psykopat

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-01-10 10:33

Citat
Jeg har, i modsætning til bentjuul ikke gemt gammelt "bevismateriale", som dokumentation for hvordan bemtjuuæ & Krummen i den grad nedgjorde den omtalte profil, som benrjuul disker om med nu. Profilen havde lagt et tip om at protesterer mod Kina angående OL ved at bærer orange, og dette nedgjorde disse profiler i sprogets mest "fine" vendinger, hvilket jeg blev lidt stødt over.

http://kandu.dk/Tip17476.aspx

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-01-10 10:57

og efter at ha' stiftet nærmere bekendtskab med John_DK alias mangeprofilen skrev hun
http://kandu.dk/Spg116904.aspx#1319637

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-01-10 10:58

LOOOL Bent....

Den spade er så fuld af løgn at der ikke er papir nok til at nedfælde disse. Prøv at læse ovenstående tuderier, med at NU forsvinder han og NU opfører han ordentligt. Altsammen gentagelser. Tør ikke engang gætte på hvor mange gange han har lovet dette.

Gør som mig. Blacklist alle nye der bare lugter lidt af Jørn. Hæv først blacklisten når vedkommende er set an. Ulækkert det skal være sådan, men det er åbenbart eneste måde at holde fjolset væk på. Såehh ignorer ignorer ignorer.............

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 11:20

Hej, ja men hvad ser jeg?

Nye perfide ting fra sølle kujoner, som ikke kan diskuterer ordentligt.

bentjuul -
vær så elskværdig at fjerne den 1 profil "Rudolph" fra din stikker-liste, tak.

Jeg har jo forklaret ddig en gang (da jeg var "briik", at denne profil IKKE var min)

Ja, det betyder jo ikke så meget.

Og de andre er jo OK!

Du har gjort dit nazi/stazi arbejde godt!

På nær no1, som altså ikke er min.

Blev "Briik" slettet fordi jeg spurgte hvorfor du/I var sådanne nogle sølle løgnere?

For lige på det tidspunkt blev spørgsmålet slettet, og bag efter blev jeg blacket.

Sølle Sølle Sølle !

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-01-10 11:36

Citat
vær så elskværdig at fjerne den 1 profil "Rudolph" fra din stikker-liste, tak

Det er ikke en stikkerliste det er dig men kald du dig bare stikker...............

Rudolph http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=31175
JørnRudolph http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=273022
Jørn-Rudolph http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=273574
Jørn- http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=275871
JørnR http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276880
Jørn_Rudolph http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277064
Jorn_dk http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=265156

Herudover har han lavet flere hundrede profiler og senest er følgende blacklistede af Kandu i 4. januar 2010:

R-æ-v http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277135
DropDetFis http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277202
witzen http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277219
JørnX http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277220
briq http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277241
briik http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277295

Ny profil
R-æ-v-e-n http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277297

Du kan alligevel ikke fjerne focus fra det der bliver skrevet om dig her http://kandu.dk/Spg116904.aspx#1319637

så lev du nu op til hvad du skrev her http://kandu.dk/spg143673.aspx#1650468

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-01-10 11:41

Citat
Nye perfide ting fra sølle kujoner, som ikke kan diskuterer ordentligt

Hvad mener du, din fladpandede småtbegavede båtnakke?? Du diskuterer jo ikke en kæft...du kan ikke engang stave til diskutere. Du er en byld i røven på Kandu

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 11:43

bentjuul, herlige fyr.

Du skulle nu også offetliggøre den tråd, som sunowich oprettede angående det der tip, som blev bedømt uretfærdigt efter sunowich mening.

Ja, det er peditesser - Og jeg har ikke det link!

Men jeg husker endnu hvor perfide og ondskabsfulde Klummen & buntjuul var.
Hvilket gjorde at jeg fik "medlidenhed" med det stakkels "offer", som nu bliver hængt ud igen -
på grund af bentjuul (Og Nordsted1 har også gjort det)

Det er sq godt gået af jer alle sammen i denne tråd!

På nær nogle få stykker, som ikke er så lumpne at falde for disse manipulationer.

Men jeg vil da gerne erkende jeg har fejlet ved at være på Kandu.dk!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-01-10 11:51

Citat
Men jeg vil da gerne erkende jeg har fejlet ved at være på Kandu.dk!!!!!!!!!!

Kandu...småting. Fejlen er, at du overhovedet ER TIL Og hold dig fra fremmedord når du ikke magter at stave til dem. Det staves petitesser, skvadderhoved

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-01-10 12:00

http://kandu.dk/Spg116904.aspx#1319637

Bemærk at hun forlod kandu på grund af mangeprofilen og har ikke været her siden

Så uanset hvad han skriver om os andre kan han ikke fjerne focus fra hans mange og snagende profiler der for alt i verden vil google os og vide noget om os andre brugere, se http://kandu.dk/spg143673.aspx#1650360

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 12:15

Citat
Det er ikke en stikkerliste det er dig men kald du dig bare stikker...............

Den var god!

Men, som før nævnt, så er den første "Rudolph" ikke mig.

Selv om jeg jo hedder Rudolph, og der findes nu andre med det navn.

Hvad end jeg så har gjort, så har jeg da optrådt her på slap line med mit rigtige navn!
(+ en hel del andre)

Det er der vist ikke ret mange andre her som kan "prale" med.

På nær bentjuul og Eyvind - Går jeg da stærkt ud fra!?

Tak til Krummen for at rette min fremmedord, som jeg ikke kunne stave.
Det var elskværdigt af dig.
Du skulle nu hellere opføre dig lidt mere anstændigt glosemessigt om folk, end at være et geni i stavning.

Men tag nu og slet min tåbelig profil, mange tak.

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 12:17

min = mine !

ellers skulle der jo stå "mit" og jeg lavede mere end én fejl i de fremmedord, jeg ikke kan stave til.

Jeg ved heller ikke hvad petitesser betyder, men det lød smart.

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 12:28

En slut, slut bemærkning:

Jeg ville ønske at smokie ville annulerer dette spørgsmål, som jeg var dum nok til at hoppe ind i.

Ikke på grund at bentjuul (igen) har "Afsløret" min identitet (Det har jeg selv gjort andre gange).

Men fordi jeg igen har fået fyret for meget gylle af. ØV !

Alt hvad I har skrevet er jo fornuftigt og klogt, tror jeg da nok.

Men mit er noget bræk.

Derfor ville det være dejligt ikke at se sit bræk!

For desværre kan man ikke holde kæft med tilbagevirkende kraft.

Det var ellers dejligt, hvis man kunne det!

MvH

rn

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 13:11

Rudolph (Superbruger)
Medlemsnummer : 31175
Superpoint : 0
Medlemsdato : 08-08-2002
Seneste login : 21-08-2002

Denne er altså ikke min.
Som jeg har sagt til superProfil-Jægeren bentjuul.

De andre er OK !

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 13:22

Citat
Bemærk at hun forlod kandu på grund af mangeprofilen og har ikke været her siden

Det var vist lige så meget på grund af, at denne profil oprettede et spørgsmål om ikke at fortælle sit navn, og en hel del faldt over profilen, så vidt jeg husker. Ikke kun på grund af mig.
Og så ved man jo ikke om denne profil stadig er her - under et andet navn, vel?

Lad nu være med at tillægge mig al dårligdom på Kandu.dk, tak!

Undskyld til smuller45, ja det var mig som lavede nogle "Tip", hvor jeg lavede lidt "fis" med dit navn.

Troede det var morsomt. Og det var det jo ikke.
Regnede med at enhver kunne se det var en joke!

Ville selv syntes det var morsomt, hvis en profil lavede lidt om på et "Tip" jeg havde stillet.

Jeg har jo aldrig kaldt dig grimme ord.

Men altså UNDSKYLD.

Vil hellere sige undskyld nu til jer - Fremfor over for IT-Panserne, som gerne må holde sig væk.
Og koncentrerer sig om overvågning af Kurt Westergårds fjender (det er jeg ikke) og andre vigtigere ting!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-10 13:31

Citat
Hvilket gjorde at jeg fik "medlidenhed" med det stakkels "offer", som nu bliver hængt ud igen -
på grund af bentjuul (Og Nordsted1 har også gjort det)

Ja, jeg brugte "min" egen tråd for at vise Mosebaek, at jeg havde haft en tråd, hvor jeg ville få afklaret, hvad man kaldte mandlige blondiner.... at du desværre optrådte i tråden, er sgu da din fejl, - du fik ødelagt en sjov tråd med dit møj, og nu går det ud over dig selv igen-- den kunne du have undgået

http://www.kandu.dk/Spg116877.aspx

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 13:50

Du har helt ret Nordsted1!

Dumt af mig. For det var en sjov tråd, som jeg fik ødelagt. Undskyld.

Det var i starten af min Kandu.dk tid, hvor jeg læste flere klage over Krummen i forskellige tråde.

Og så var jeg dum nok til at "spille helt" og "få sympati" for disse "ofre"

Skulle da bare have holdt mig væk.

For det viste sig senere at nogle af disse "ofre" bag efter alligevel syntes at deres "forfølger" var en morsom fætter. Hvad jeg nu ikke kunne forstå!

Men det forstår de vel selv, den som engang brokkede sig og klagede over Helten?

Aner ikke hvorfor jeg skriver dette, da det er komplet uinteressant.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-10 14:05

Ræven, du vil så gerne fremstå noget så selvudslettende, at jeg gerne ville donerer et viskelæder, hvis jeg bare så meget som i et sek. troede på du ville bruge det

Men det gør jeg ikke - mere - du har sagt det for tit

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-10 14:08

R-æ-v-e-n

Citat
Fremfor over for IT-Panserne, som gerne må holde sig væk.

Det ville da ikke være så ringe endda, hvis de lige kom forbi og rensede din computer

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-01-10 14:11

Citat
Jeg ville ønske at smokie ville annulerer dette spørgsmål, som jeg var dum nok til at hoppe ind i.
Det forsvinder den da ikke af en tråd forsvinder kun hvis man bliver blacklistet af kandu - det er derfor du altid får travlt med at spamme kandu når du i dine tråde får skrevet noget du fortryder

Citat
Det var vist lige så meget på grund af, at denne profil oprettede et spørgsmål om ikke at fortælle sit navn, og en hel del faldt over profilen, så vidt jeg husker. Ikke kun på grund af mig.
Tag nu at læs her hvad profilen skriver http://kandu.dk/Spg116904.aspx#1319637
og så kan du fortsætte med at fornægte kendsgerningerne.

Citat
Ikke på grund at bentjuul (igen) har "Afsløret" min identitet
Igen lyver du - jeg har ikke afsløret din identitet, jeg kender dig ikke - ud over dine profilnavne og der er mange og her er et par stykker

Rudolph http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=31175
JørnRudolph http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=273022
Jørn-Rudolph http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=273574
Jørn- http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=275871
JørnR http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276880
Jørn_Rudolph http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277064
Jorn_dk http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=265156

Herudover har han lavet flere hundrede profiler og senest er følgende blacklistede af Kandu i 4. januar 2010:

R-æ-v http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277135
DropDetFis http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277202
witzen http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277219
JørnX http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277220
briq http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277241
briik http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277295

Ny profil
R-æ-v-e-n http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277297

At du så forsøger at google os andre - http://kandu.dk/spg143673.aspx#1650360

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-01-10 14:18

Netop, alt dette tuderi og forsøg på flytten fokus skal man vist være temmelig blind (og førerhunden med), for at tro på.

Rillen med "undskyld", "forsvinder nu", "vil gerne blasklistes", "vil gerne meldes ud", "det er altså klumme's skyld", "det er altsammen Bent's skyld" er ved at være temmelig slidt. At multipprofilen ligeledes kalder, en generel kold skulder fra stort set alle, der kan se 5 mm længere end deres næsetip, for nazisme er jo spændende.

At det vedholdende gentages giver en tanker om hvorvidt sagsanlæg for bagvaskelse burde overvejes.

Oprigtigt tror jeg du trænger til at få besøgt en af de institutioner hvor man har madrasser på væggene. Mon ikke de kunne prøve at sætte strøm til dit hovede, alternativt ændre dine medicinering. Noget er der jo åbenlys galt. Eller kan du ikke smutte ned på den lokale knejpe og kalde et par af gæsterne for nazister. Så kunne man jo håbe du blev rykket ud i sneen og fik nogen af de klø du efterhånden har lagt op til.

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 14:45

Jeg har aldrig kaldt nogle her for Nazister.

Om de er det eller ej er jeg også lige glad med, da det er en privatsag.

Jeg har kun sagt Gesapo eller Stazi metoder om disse "lister" og blacklistning af folk, som man sviner til, uden at kan komme til genmæle.

Disse udemokratiske metoder findes i Diktatur lande.
Hvad enten det er nazister, kommunister, islamister, maoister o.s.v

Det er det jeg har sagt.

Ikke at folk er det. For det må de selv om.

Og det tror jeg heller ikke nogen her er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men jeg er, som sagt også lige glad hvis de var, for jeg går ind for ytringsfrihed.
Selv for de værste tumper med de mest underlige holdninger.

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 14:51

bentjuul

hold dig dog til sandheden, som er at den 1. profil "Rudolph" ikke er min.

Defor bør du stryge den af din fine liste.

Det andet er korrekt nok. Du er dygtig! = 12 med pil opad !

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-01-10 15:02

Du er så plaskrådden inde i dit hoved at man brækker sig

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 15:32

Vil du låne en spand?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-10 15:36

Citat
En slut, slut bemærkning:

Det er 3 timer siden

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-01-10 15:42

...nemlig Refi må medgive dig at du har RET. Skvadderhovedet har kun eeen plade. Og det er en EP.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-01-10 15:48

..og den er fælt ridset. Den siger hele tiden det samme:

"undskyld", "forsvinder nu", "vil gerne blacklistes", "vil gerne meldes ud", "det er altså klumme's skyld", "det er altsammen Bent's skyld" osv osv

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 16:07

Det er nu en single med én side. Og det er ikke Klumme og bentjuuls skyld at de er som de nu er.
De kan jo "ikke gøre for det".

(Og de har heller ikke andel i at jeg er småtosset)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-01-10 17:48

Småtosset er vist en middelsvær underdrivelse. Din opførsel her på sitet bærer nærmere præg af temmelig udpræget psykisk defekt. Du er jo tydeligvis Troll. Du er tydeligvis mytoman. Du besidder åbenlyst et latent ønske om at genere andre mennesker. Du accepterer ikke at blive holdt udenfor, men insisterer på at skulle være med i alt. Også selvom du får et par velsiddende vink med en vognstang.

Godkendelse af svar
Fra : Smokei

Dato : 05-01-10 20:17

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 06-01-10 06:53

bentjuul er en helt

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 06-01-10 07:35
Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 06-01-10 07:37

Øh, stavefejl

stikker-arbejde skulle være oplysnings-arbejde

(Det lyder jo kønnere)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-01-10 09:08

Citat
Småtosset er vist en middelsvær underdrivelse. Din opførsel her på sitet bærer nærmere præg af temmelig udpræget psykisk defekt. Du er jo tydeligvis Troll. Du er tydeligvis mytoman. Du besidder åbenlyst et latent ønske om at genere andre mennesker. Du accepterer ikke at blive holdt udenfor, men insisterer på at skulle være med i alt. Også selvom du får et par velsiddende vink med en vognstang.

Kommentar
Fra : kissanO1

Dato : 17-03-10 17:53

Til RÆVEN
Hvad er du for en mand,helt ærligt
Mvh
Kissan