/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
MANDLIGE BLONDINER??
Fra : Nordsted1
Vist : 2048 gange
120 point
Dato : 11-02-08 16:36

Jeg har lige læst denne

Rapport fra en kvinde:

En dag fandt min mand ud af at det kunne være en god ide at begynde med at
hjælpe lidt med de daglige pligter i huset og i et anfald af "nu skal det
fandme være", bestemte han sig for at vaske sin T-shirt.
Han var lige kommet ind i vaskerummet, da han råbte til mig:
"Hvilken program bruger jeg på vaskemaskinen?"
"Det kommer an på hvad der står på T-shirten" råbte jeg tilbage.
"SILVAN"
.....og så snakker folk om blondiner......

Når jeg hører ordet blondine, kommer jeg automatisk til at tænke på kvinder, men er der så et ord for mandlige "blondiner"

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 11-02-08 16:50

Heh, den er da herlig

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 11-02-08 16:50

Lad os prøve engang:
Studiner - studenter
Blondiner - Blondenter

Men så:
pingviner - pingventer
bekkasiner - bekkasenter
mokkasiner - mokka... Jeg giver op!

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 11-02-08 16:51

Nu kan jeg så godt vaske tøj i en vaskemaskine.
Og ja, endda også stryge.
Ikke fordi jeg gider, men kan til tider være nødvendigt.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-02-08 17:01

http://www.billswebb.com/Blondejokes.htm

- på engelsk: Male blonde = Malerblød?

- eller blonddum?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-02-08 17:01

Jeg har været ude i vaskerummet og se efter..................der er altså ikke noget program der passer til silvan..........

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-02-08 17:12

Hvor mange mænd skal der til, at skifte en toiletrulle?

"Det vides ikke, det er endnu ikke afprøvet!"

....Men så kan de så meget andet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-02-08 17:13

Og det du'r heller ikke at købe tøjet i Rema 1000 for så mange varmegrader har maskinen heller ikke

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-02-08 17:16

Nå jeg tænkte ligesom Eyvin - så dum kan han da ikke have været!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-02-08 17:17

Hva' er det modsatte af "narrefisse" ?
Gambrinus

SKUFFEJERN !

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-02-08 17:20

dumrian

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 11-02-08 17:38

Så skulle du have sagt mandlig narrefisse i stedet :D

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 11-02-08 17:57

Denne liste med de ophøjede grill-regler passer vist fint her...

Kvinden køber maden

Kvinden laver salat, forbereder grøntsager og laver dessert.

Kvinden forbereder kødet, marinerer m.v., placerer det på en bakke
sammen med krydderi, saucer, grill-bestik m. v. og bringer det til Manden der
står ude ved grillen med en øl i hånden.

Manden placerer kødet på grillen.

Kvinden går ind for at forberede og gennemføre borddækning

Manden tager kødet af grillen og rækker det til kvinden.

Kvinden forbereder tallerkner, salat, brød, tilbehør, servietter og
saucer og sætter det på bordet.

Efter måltidet rydder kvinden bordet og vasker op.

Alle roser manden for det dejlige måltid.

Manden spørger kvinden om hun har nydt sin "fridag", og konkluderer på
reaktionen, at det er umuligt at gøre kvinder tilfredse!

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 11-02-08 18:01

Desværre ikke en mandlig blondine:
http://www.urbanvideo.dk/video/?id=2992

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 120 point
Dato : 11-02-08 18:09
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-08 18:11

Og så en lille sød blondine en
Prisen på dildoer

En blondine kommer ind i en dildo shop. Hun ser lidt på sortimentet og spørger til sidst ekspeditricen:

"Hvad koster den grønne derovre? "-
198,00 kr. svarer ekspeditricen.
"Hvad så med den gule på hylden ovenover?"
- 295,00 kr. lyder svaret -
" Hvad så med den sølvfarvede her foran?"

- Ekspeditricen råber ud i bagbutikken:
"Svend Aage, hvad koster din thermokande?"....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-08 18:13

og en mande en men de er sværre at finde og jaaae Imå selv syns noget

*Den mandlige blondine*

3 forretningsmænd sidder på en bar og de diskutere hvor stupide deres koner er.

Den første siger,” Min kone…hun er ikke for kløgtig. I sidste uge købte hun for 3000 kr kød – fordi det var på udsalg!
Og vi har ikke en fryser.

Den anden erklærer sig enig i, at hun ikke lyder for vaks. Men mener, at hans kone, er endnu værre, ”Min kone var ude at købe en bil til 490.000 kr i sidste uge…hun kan ikke en gang kører bil!

Den 3, en blond mand, nikker eftertænksomt og er enig i at disse to koner har været på lang march i ”De Dummes Skov” og er blevet ramt af hver eneste gren i den.

Han synes dog stadig, at hans kone er dummere!
”Jeg må le, når jeg tænker på det” griner manden. ”Sidste uge tog min kone på ferie i Grækenland. Jeg hjalp hende med at pakke og hun insisterede på at medbringe mindst 5 pakker kondomer…hun har ikke en gang en pik!!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-02-08 18:29

Citat
er der så et ord for mandlige "blondiner"

Herlig tråd du har startet her hvad med:

Sveskemås

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-02-08 18:30

Suno dog

Men hvordan kan det være at hvis en pige har mange fyre bliver hun kaldt billig ???

Hvis en fyr har mange piger er han en tyr ???
Moral er godt. Meen er dobbelt moral det også??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-02-08 18:31

Citat
Ellers er der masser af svedige blondans (mandlige blondiner

Sådan står der i sunowandafisk link??? det udtryk har jeg godt nok aldig hørt før??

Sønnen siger = Århusianer??? (jeg undskylder på sønnens vegne)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-02-08 18:39

Det kan da godt være at hende den meget lyshårede fra "Jorn_DK " ikke er for klog - men hu har dælme et dejligt smilende ansigt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-02-08 18:44

Eyvind... ka godt være, ....det var en pæn måde at sige det på, hun troede Europa var et land

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-02-08 18:47

Ja og blev hun "sulten" ville hun nok bare spise Tyrkiet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-02-08 18:51

Den med at spise Tyrket kender jeg lidt til. Engang hvor jeg var i England, så jeg en skønhedskonkurrence i tv, hvor de også nævnte Tyrket, det endte da med en natmad

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-02-08 18:52

Natmad.... hvor hvor er vores kandu Natmad mon blevet af?

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 11-02-08 19:10

Citat
Det kan da godt være at hende den meget lyshårede fra "Jorn_DK " ikke er for klog - men hu har dælme et dejligt smilende ansigt.

Ja. Det syntes jeg også!
(Og jeg tror det er Fake. Hun er sikkert ikke så infoldig!)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-02-08 19:17

Nej vel - for hun ved ikke hvilket land det er, og prøver at trække det ud................... og iiiiiiiiiiiiiiiiih hvor jeg kender det.

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 11-02-08 19:22

Hun har også en charmerende stemme, syntes jeg

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 19:42
Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 11-02-08 20:03

Fint link
Fra en Fake

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 20:23

Hvad mener du Jorn?

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 11-02-08 20:26

Det ved du vist bedst selv
"Herdis"

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 20:32

Nej faktiks ikke, hvem er en fake? Jeg er temmelig sikker på at han var en blon germansk type. Pænt af dig at sende mit navn ud i space, det var ikke lige det jeg havde ventet. MvH B&S

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 21:05

Kære Jorn_DK!
Jeg viste dig tillid, hr. TR2 ,tillidsrepræsentant, pædagog osv. - mv. og viste min identitet. Så hvordan kan jeg være en fake, hvis det er det du mener? Og så sætter du mit navn i "".
Fortæl gerne hvordan nogen, herinde, skulle have tillid til til dig efter dette?
Skulle du tilfældigvis være en blond een af slagsen?

Så vil jeg håbe de Guder du har holder hånden over dig.

Jeg står på så mange sites i space så det kan være det samme. Jeg har ingen behov for at skjule mig, eller ligge down under. Min tillid har du dog ikke mere. Du svarer ikke. Heller ikke på privat brev.

Shame on you!
Men hils endelig din kone og 2 dejlige døtre.
Dog må jeg inderligt betro dig, at jeg har ondt af dine evt. klienter.
Mvh B&S

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 11-02-08 21:10

Ja du er sød. Og jeg røg direkte i din fælde. Naiv som jeg er.

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 21:19

- og du er blond?
Jeg har s.. ikke sat nogen fælde op.

Du skriver at jeg skuylle være en fake? Er det der er dit efternavn tilfældigvis KAFKA?

Jeg kan da sende hele vores korespondance herud på sitet hvis det skulle være nødvendigt?

Begrund dine anklage(r)!

Eller se det hele her.

Jeg vil bare gerne have en forklaring, på dine handlinger.

En uforbeholden undskyldning, HER, kan også gøre det.MvH B&S

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 11-02-08 21:40

Gør hvad du vil - Der findes en Herdis Stjev - Det kan jeg se på nettet.
Men det er ikke dig

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 21:50

Nej! Det er det ikke, du har set mine værker og du kan ikke stave mit navn korrekt, er det helt enkelt min fejl?Mvh B&S

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-02-08 21:56

Men det er nogle flotte billeder..............set med en smule krydssøgning.

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 11-02-08 21:56

Jeg syntes du skulle offentliggøre vor korrespondance
Og alle kan have glæde af det

Gode personlige trusler du bruger
"Du har 5 minutter igen"

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 11-02-08 22:01

De 5 minnutter er vist gået nu

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 22:08

Uretfærdig irettesættelse
Fra : Jorn_DK

Dato : 09-02-08 20:00

--------------------------------------------------------------------------------
Har først set at du blev irettesat af "de kloge hoveder" nu for dit Orange Tip.

De er da ikke for kloge disse "overdommere".

Nogen må sige hvad de vil (så man krummer tæer) se "Klamme klumme" o.lign.
Sikke en omgang !
(Normal sprogbrug for "voksne" mennersker?)

Andre får en spand lort i hovedet.

"Sjovt" sted dette her!

Men: Uretfærdigt mod dig briseogstorm !

Jorn_DK
--------------------------------------------------------------------------------

Kære Jørn TaK for din support.
Thja! Oplever her på det sidste at der er nogen der har så lidt selvværd, at de er nødte til lægge andre for had eller "sjov", at det nærmest er umuligt at "komme igennem" med hvad jeg føler er relevant.
Ikke fordi jeg er nogen "frelser" ; bare at der er noget, der er temmeligt vigtigt, for den verden jeg ;og mine efterkommere skal leve i, men også FORDI JEG I ÅREVIS HAR ARBEJDET I AMNESTY iNT. SORRY for KAP.
Har arbejdet i et politiske parti. Venstreoritenret.
Har arbejdet i Nicolaitjensten.
Har arbejdet i en brevkasse på nettet, for unge, for sindslidende ved siden af at jeg er billedkunstner, og iøvrigt efterhånden er temmelig gammel og brugt.
Men du min ven skal vide at jeg stadig håber og tror og aldrig stopper med det. Knus fra Brise og storm

Svar
Fra : Jorn_DK

Dato : 09-02-08 21:36

--------------------------------------------------------------------------------
Kære Brise og Storm
Ja, det er naturligvis for at styrke deres eget manglende selvværd de gør det.
Ellers var der jo ingen grund til at "jorde" andres "Tip" og svar på den måde, som f.eks. Klumme gør.
Godt du har kampgejst. Det er en god ting.
Jeg har selv været TR 2 steder som Pædagog. Stemmer på Enhedslisten.
Støtter Amnistys arbejde.
Har været med i arbejde mod mine børns skolenedlæggelse. Det blev taget af bordet.
Det nytter at protesterer.
Skrev under mod tvangs-lukning af KSM i Tjekkiet i Arbejderen + Verdens Ungdoms Foreningen.
Det hjalp ikke.

Tror ikke det hjælper at tage en Orange T shirt på (Men ideen er da god) - Og man skal da gøre opmærksom på Uretfærdigheder, som der desværre er for mange af. I verden og på Kandu!
(Sidstnævnte er lige-fedt, egentlig. Men alligevel ikke - for her hersker da en underlig stemning, som jeg snart har fået nok af)

Fortsat god vind med dit arbejde!
Og din kunst.

MvH
Jørn
Hvor udstiller du?

Svar
Fra : briseogstorm

Dato : 09-02-08 22:16

--------------------------------------------------------------------------------
Hej igen.
Lige nu udstiller jeg ikke offentligt.
Jeg har været igennem en lang og meget hård (psykisk) skilsmisse. Nu på 2. år.
Har været bosat i et andet land i 7 år. Jeg skal lige oparbejde mine kontakter igen.
Og ikke mindst, finde mig selv igen. Pyha!
Men jeg har min egn site www.friart. dk og du er da velkommen til at kigge ind. Det er er ret gammelt.
Har nye billeder til upload, men mit kamera er er gået i stykker, det har været til rep, kom hjem og gik i tu når jeg satte det opladningg, HUKL! '
Men det må vel lykkes en dag.

"Jeg har selv været TR 2 steder som Pædagog. "Stemmer på Enhedslisten."
Pøver at indsætte dit udsagn,
Hvad er TR2?
Jeg er nær på Enhedslisten.

Og en lille korrektion: der er faktisk ikke tale om nogle T-shirts og så videre. Der er ikke involveret noget commercial thing.

Det , der er tale om er:

At alle i på- med-over hele verdenen på DEN dag ........
bærer NOGet ORANGE på sig: sko,halstørklæde, BH, bukser, taske,hår : no matter what bare det er orange, og kan vi få verdenspressen med os, vil man over hele verden se:

an united people aganinst upression an violence, eet stor råb om at al verdens folk ønsker fred og dialog. No more war! This only cause loosers.

Svar
Fra : Jorn_DK

Dato : 09-02-08 22:33

--------------------------------------------------------------------------------
Ja, en skilsmisse er ikke ligefrem morsom...
Vil kigge på www.fiart.dk
TR er Tillids Repræsentant (Før tillidsmand) 2 fordi jeg var det 2 steder.
8 år og 6 år

Ja, KAP er tæt på Enhedslisten.

Ja, jeg læste godt det med at det ikke kun var T-Shits.
Min bror har Orange tøj. Så jeg kan da låne noget af han til den dag !

Svar
Fra : Jorn_DK

Dato : 09-02-08 22:35

--------------------------------------------------------------------------------
Og jeg holder af Appelsiner.
Ikke for at være Morsom !

Svar
Fra : briseogstorm

Dato : 09-02-08 22:46

--------------------------------------------------------------------------------
ok! tak og smiler temmelig højt. Men adr er altså forkert. So sorry. den er :
www.friart.dk
Håber du finder ret vej der til. Jeg er glad for dit svar og morer mig stadig højlæydt. MvH b&S

Svar
Fra : briseogstorm

Dato : 09-02-08 22:48

--------------------------------------------------------------------------------
p.s jeg er vild med Clementiner. Af den der bløde slags man bare kan trække skallen af.

Svar
Fra : Jorn_DK

Dato : 10-02-08 06:57

--------------------------------------------------------------------------------
Du har et fint Galleri Herdis!
Godt du sendte et link, som virkede.
Kunne specielt godt lide Røde kornblomster og dyrebilledet.
Smykkerne er også flotte. Lige noget for min kone og vore to døtre.
Tyrkiet.... Jeg var i Ismir+Bursa+Istanbul på en rundrejse lige efter jeg blev uddannet pædagog.
Dit Avatar er nydeligt. Jeg har kopieret det. Holder af EyeCandy i e-mail.

God Søndag
Jørn

Svar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 01:40

--------------------------------------------------------------------------------
tak for dine pæne ord. de glæder. Hav det rart . Herdis
Så få weller mange var ord & gode viljer. Mvh B&S

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-02-08 22:13

Øv der stod overhovedet intet frækt.

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 22:14

Næh! Mvh B&S

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 22:14

Jeg er heller ikke nogen fake. Mvh B&S

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-02-08 22:21

Er jeg skam heller ikke.

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 11-02-08 22:29

TK
Hvorfor tror jeg du er Fake ?
Fordi du skriver Amnesty, sludder KAP
Fordi dit link var forkert i 1. omgang
Fordi du skriver så ynkværdigt om dit camera
Fordi du ikke ved hvad en TR er når du ellers har arbejdet for KAP

Fordi du truer mig her på siden og privat mail

Men måske tager jeg fejl ...

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 11-02-08 22:30

Hvad fanden er det egentlig, der sker her?????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-02-08 22:33

ALTSÅ I TO.... BRISEOGSTORM OG JORN_DK

SKAL I SLÅS HERINDE, SKAL I GÅ UDENFOR

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 11-02-08 22:36

Sorry

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-02-08 22:36

Det her har intet med small talk at gøre !!! Hvad har i gang i ????????

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 11-02-08 22:40

Ja, hvad går det egentlig ud på?
Nu er i allligevel startet her, hvorfor så ikke også slutte det her...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-02-08 22:46

Jimmy17 http://www.kandu.dk/spg116904.aspx så kan du skrive med der

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 11-02-08 22:50

Blev jeg nu ikke meget "klogere" af

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-02-08 23:02

Jo det er netop smalltalk det her.

For nogle år siden lavede Kandu teamet netop denne kategori til at snakke om alt.

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 23:04

Kære Jorn.
Jeg skriver ikkeat jeg har arbejdet for KAP, jeg skriver at jeg har arbekdet for Amnesty int, har faktisk oprettet lokal gruppe 22, (tjek det endelig ud, i Fredriksværk i 1992/93 ).

Det jeg undskylder for, ER at jeg i hastigheden kom til at skrive med KAP =kapitaler. Men ok.

At jeg kommer til at sende et mangelfuldt link, i første omgang? Gør mig utroværdig? OK!

DU HAR VÆRET INDE PÅ MIN SITE OG KOMMENTERET MINE VÆRKER, OG HVAD SÅ?

DU TAGER MINE VALMUEBILLEDER FOR KORNBLOMSTER, af høflighed undlod jeg at korekse dig - men kornblomster er altså BLÅ og mine valmuer er RØDE, som bare KAP.

Ynkværdigt om mit kamera, jeg er sgu da ked af, at det ikke kan fungerer, efter 2 rep. og det er ikke et halvt år gammelt. Jeg er dybt afhængig af, at kunne tage billeder af mine værker mhp. kommende udstillinger. Er det ynkværdigt? Jeg skal leve og helst overleve.

Ja du tager fejl. Men fred være med dig. Du var inde på min side, hvor både mit navn og mail er gengivet - og kalder mig så en fake her. Det vil jeg bare ikke finde mig i.

Men som salig Lenin sagde: "Tillid er godt men kontrol bedre".
Og havde du magt som agt ,var jeg nu allerede på vej til Gulag.
Det ville være 100 gange bedre hvis kontollørerne vidste, hvad det var de kontrollerede og var uddannet dertil.
Til Nordsted:
Jeg beklager men:
Nej jeg vil ikke gå udenfor.
Det var ikke mig der startede den her disput, om hvem der var fake eller ikke.
Du har ikke styret din tråd ordentligt.
Og jeg vil ikke sværtes til fordi en eller anden nørd ikke kan skrive eller læse ordentligt.
Gambrinus har lært mig en del om takt og tone her, men ingen følger hans retningslinier Det ville ellers være en befrielse.
MvH B&S

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-02-08 23:04

Jeg mener ikke at offentlige skænderier har noget at gøre med small talk

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 23:09

Næøh! Piasdkov. Jeg er helt sikker på at du vil elske at bleve kaldt en fake, i det her forum. For det er vel det du er? Mvh B&S

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-02-08 23:12

Citat
Du har ikke styret din tråd ordentligt

Og hvordan syntes du lige jeg skulle gøre det-- udelukke nogle fra tråden??---, jeg er jo ikke babysitter (undskyld udtrykket, men hva ska jeg ellers kalde det) jeg holder ikke øje med tråden hele tiden

Havde du ikke reageret på Herdis og fake, var der ikke en levende sjæl der havde lagt mærke til det, flere skriver kryptisk herinde

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 11-02-08 23:16

Som jeg skrev i den anden:
Tænk i stedet på ham manden fra facebook, der blev forfulgt

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-02-08 23:17

Der er ikke noget værre, end at blive beskyldt for noget man ikke har gjort...jeg forstår dig 100% BogS jeg hader det også. og det gør mig splitterravendetosset.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-02-08 23:20

Hvis du hentyder til navnet piaskov , så hedder jeg det faktisk !!!

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 23:22

:- Og alt det vrøvl og bavl bare fordi jeg en gang skrev et indlæg om fred i verden, vores verden, at beskytte menneske rettighederne nemlig :
http://www.thecolororange.net/dk/page35

Jeg frygter ikke smerten,
af bødlens overgreb.
Jeg frygter ikke noget,
selv ikke når den sidste stjerne styrter ned,
og mit øje brister, og jeg mister alt.
Det, jeg frygter mest er ligyldigheden.

Hyg jer nu og i al fremntid her på smalltalk, det er bare [B]så godt gået.[/B]
Mine bedste hilsner B&S

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-02-08 23:24

Din ligtorn må sgu da nage dig

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-02-08 23:25

Ja piaskov, det er jo det navn der står på dine indlæg. Ikke? Så jeg hentydewr ikke. Nævner bare fakta. Men dem havde Jorn ikke , han fik dem og misbrugte dem. Hvordan tror du det føles? Eller har du følelser? MvH B&S

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-02-08 23:25

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-02-08 23:29

Temmelig mange Men det her gider jeg ikke hidse mig op over. Der skal mere til at bringe mit pis i kog Gør dog som suno siger og opret dig påny. Hvor svært kan det være ???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-08 23:33

Ja og ka vi så få en ordenlig" blondans" historie jorn du ka jo ligge ud

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-02-08 23:37

Godt sagt suno Det her er sgu for latterligt

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 11-02-08 23:52

Hvis du virkelig er den du udgiver dig for at være, så beklager jeg naturligvis.
Så har jeg gjort mig til grin atter engang.
Men jeg har sagt hvad jeg mener og ønsker ikke at diskutere dette mere.

Tror dig ikke over en dørterskel

FRVEL

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-08 23:55

Hmmm jorn det var sku da ikke en ordentlig vittighed eller udsagn

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-02-08 00:10

Sørgeligt at der er nogen der offentliggører deres personlige korrespondance og hænger hinanden ud.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 00:15

Nej altså det er jo heller ikke en blondes historie Hr Juul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-02-08 00:20

Jeg tror ikke at briseogstorm er klar over, at ved at offentliggøre den korrespondance, har hun inddirekte givet alle oplysninger om sig selv

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-02-08 00:24

Lige præcis BentJuul.

Jeg havde skrevet en laaaang smøre, fordi jeg virkelig blev både forarget og forundret over at man kan finde på at lægge privat korrespondance ud til offentligt skue - dette er, på min planet, fuldstændig uhørt og utilgiveligt!

Men - jeg valgte at lade være med at sætte denne 'smøre' ind, for jeg tror faktisk at meningen med alt dette netop VAR - at få en masse reklame ud - links til kloge ord der er skrevet om at redde verden - adr. til en kunstside som sikekrt nu får en masse besøgende osv. osv.

Men - tjae...een ka' ikk' vide

Natnat og venlig hilsen fra
Dorthe.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-08 00:47

Øeeehhh et andet ord for mandlige "blondiner"

Egentlig sku' man jo mene, at ordet MÆND er tilstrækkeligt

men vi ku' jo også kalde dem for......BÅTNAKKER

Og en af slagsen har da allerede, her i tråden, optrådt med sine "talenter".........gad vide om modparten så også er blondine

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 12-02-08 07:37

Kan se på briseogstorms øvrige bemærkninger at jeg har ret
- også det nydelige nye avatar.

Og jeg gider ikke lege med mere her.

Kald mig Blondine, Nørd, Idiot

Det giver jeg ikke 5 potter pis for, som Preben Møller Hansen engang sagde.

Er briseogstorm Klumme?
Eller en anden, tilsvarende "munter svend"

Det rager mig en høstblomst.

Nu er det nok.

Jeg er daffet

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 12-02-08 10:21

Citat
Hmmm jorn det var sku da ikke en ordentlig vittighed eller udsagn

Næh, det har du da ret i Wanda Sunowich
NAR

Kommentar
Fra : Peder99

Dato : 12-02-08 11:13

God tråd!

Har selv det problem!

På min trøje står der BAUHAUS. Hvilket program skal den have?

Peder

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 11:16

Jae så er det jo man bliver helt i tvivl om hvem der er Jorn?? Når man så lige ser tråden om Klummes nye flag

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 17:10

Der er i hvertfald en her der er blond
Han hedder BROKKE

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 12-02-08 17:37

Det er da bare en "mand"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-02-08 18:50

En dag fortalte jeg min kone om videnskaben der havde fundet frem til at mænds hjerner er væsentlig større (adskillige milioner hjerneceller) end kvinders.(hjerne)
Og hvad sagde hun...............hvorfor bruger i den så ikke.

Typisk kvinder - at stille så dumme spørgsmål.

Ps. Hun har lovet at affarve sit hår igen................brunette passer ikke rigtigt.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 12-02-08 18:57

Vi bruger da de mange hjerneceller.
De går jo til at tænke på det hunlige køn ik.
Hvorimod det kvindelige køn ikke bruger så mange på at tænke på mænd.

Kan evt også have noget med køreevner i bil at gøre.

Håber ikke der er for mange hunkøn her, for så får jeg nok over nakken :D

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-08 19:42

Citat
Kan evt også have noget med køreevner i bil at gøre

Nu er det faktisk afprøvet flere gange, at kvinder er bedre til at køre bil.....hurtigere reaktionsevne, evne til at forudse ting......og ikke mindst reagere mest hensigtsmæssigt i krisesituationer i trafikken....fordi kvinder kan koncentrere sig om flere ting af gangen, og bedre er i stand til at overskue tingene.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-08 19:56

Jeg hørte for laaang tid siden i radioen denne "anekdote/vittighed"

Det var i USA, der skulle hyres flere folk til hæren. Alle skulle gennemgå en prøve.

Der mødte så 3 personer til prøven den dag.

De fik den samme opgave, de skulle være i stand til at slå ihjel.

1. mand fik at vide at i værelset ved siden af, der sad hans kone. Han fik udleveret en pistol. Han skulle nu gå ind og skyde hende. Han kom ud lidt efter. Det kunne han ikke. ... Så ingen optagelse i hæren.

2. mand, der skete det samme, han kunne ikke skyde sin kone.

Den 3. person var en kvinde. Hun fik samme opgave. Hun skulle dog ikke skyde sin kone, men sin mand.
Hun gik ind i lokalet. Lidt efter kunne der høres skud fra lokalet, men så blev der et rabalder uden lige. Ruder og glas blev knust.

Lidt efter kom kvinden ud. Hun var sur

Hun sagde " I kunne godt have fortalt mig, at der var løst krudt i pistolen, men nu er opgaven løst"

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-02-08 20:02

Citat
Nu er det faktisk afprøvet flere gange, at kvinder er bedre til at køre bil.....

Sæ'fø'li' er kvinder blevet bedre til at køre bil.
Kvinder ER faktisk ret lærenemme. (Ligesom mange hunde f.eks.)

Men op på mandens niveau kommer de nu aldrig.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-02-08 20:08

En fundamental betingelse for geniet er en abnorm overvægt
af sensibilitet over instinkt og forplantningskraft.

Deraf fjendskabet mellem geniet og kvinden.

Kvinder kan opnå betydeligt talent men intet geni.

Thi de forbliver altid subjektive, for dem er alting personligt
og alt betragtes som midler til personlige formål.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-02-08 20:12

Og så ER det jo også kun kvinder, der risikerer at blive solskoldede på tungen. Ik' ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 20:23

Dette skulle så vidt jeg er oplyst være en Blondine's værk

http://peecee.dk/upload/view/97265

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 20:25

Og Dova Nu skal Du jo Ikke tro På alt Det du Læser

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 12-02-08 20:43

Dova.

Ud af de piger, jeg kender, der har kørekort, ikke så mange, der kører for godt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-02-08 20:49

Jeg må nok erkende (hvis i lover ikke at slader), at min kone kører bedre end jeg gør.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-02-08 20:57

Nu kikker hun dig nok over skulderen igen. Hva' Eyvind ?
Man kan ikke opmuntre kvinder nok, med at de er gode bilister.

Hvordan skal man ellers kunne overbevise dem om,
at det er bedst at DE holder sig i skindet til en fugtig fest og derfor må kører hjem.
(Forresten den eneste grund til at kvinder i sin tid, i det hele taget fik lov til at erhverve kørekort)
Gambrinus

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-02-08 21:13

Vi skiftes altid til at køre.............så la nu vær' det er min comp..........
Jeg kører ud og hun kører hjem, og det er især her den bedre kørsel vises.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 23:03

Godaften Eyvind . Jeg tror jeg ved hvorfor din kone kører bedre end dig ( det er ellers lidt af en indrømmelse ) men det er da fordi hun havde en kvindelig kørerlærer
Jeg skal nok lade være med at sladre

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 12-02-08 23:04

Heh

Kommentar
Fra : spørgsmål

Dato : 13-02-08 20:14
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-02-08 22:19

Kom nu tøser !
I plejer da absolut ikke at være mundlamme. (Tvært imod !)
Det er ikke spor sjovt, at provokerer jer med dumme blondinefordomme, hvis i ikke gi'r igen.
Er tonen for lav ? Er indlæggene for dumme ?
Eller fatter jeres små hjerner bare ikke komikken ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-02-08 22:34

Gambrinus... vi har vel lov at tænke os om før vi "snakker"

Altså det billede sunowantefisk har lagt længere oppe i tråden, altså det er da ikke en kvinde
der har parkeret der, hun passer bare på bilen imens manden henter hjælp.

og dette her

Citat
Hvordan skal man ellers kunne overbevise dem om,
at det er bedst at DE holder sig i skindet til en fugtig fest og derfor må kører hjem

Jeg tør dårligt kører uden en lille skid på, de kører bare så råddent derude

Men hvad skal vi nu kalde en mandlig blondine??

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-02-08 23:14

En mandlig blondine ?
Man kan jo kalde ham en affarvet metroseksuel laps.
Men samtidigt at kalde ham en MAND er vel for langt ude. Ik’ ?
For øvrigt er det absolut ikke mit problem.
Hvilken farve min hårpragt havde, har både jeg og alle andre for længst glemt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 23:41

Nordsted så holder blondinen længere oppe bare nøglerne måske ???

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-02-08 23:48

Citat
Gambrinus... vi har vel lov at tænke os om før vi "snakker"

Kloge ord :
Hvis man ikke tænker før man taler, si' man det man tænker.

Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-02-08 23:58

Citat
Jeg tør dårligt kører uden en lille skid på

ENIG !
Der findes hvid løgn, sort løgn og statistik.

10 % af alle færdselsulykker skyldes, at bilisten har indtaget spirikum.

Det vil sige at : 90 % af færdselsulykker skyldes, at føreren IKKE har en ordentlig kæp i øret !

Ergo : At føre automobil uden en ordentlig brandert på er direkte uforsvarligt !

Gambrinus

Kommentar
Fra : rødekim

Dato : 14-02-08 14:06

ser ud til man skal langt omkring inden dagen er omme

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-02-08 18:18

Tak for svaret Sunowich.

Det blev så Bondanes..... nu må vi bare udbrede udtrykket

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-02-08 22:54

Takker og bukker trods alt ...................................