/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ipodtouch og ituens
Fra : thorkil1
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 25-12-09 12:50

Hejsa

Min søn har fået en ipod touch... jeg kan simpelthen ikke få den til at syncronisere op med itunes - så der kommer ingen musik og filme ind på den - øv ;-(...

gad vide hvad jeg overser?

mvh
Thorkil

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-09 13:12

Hvordan kobler i Ipod sammen med computeren? Måske skal du ind i Indstillinger for Itunes og sikre at programmet automatisk finder enheder (Ipod)

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-12-09 16:12

Noget ved installationen af iTunes må være gået galt. For er det ordentligt inst. skal det køre helt automatisk, når Ipodden bliver koblet sammen med pc-en med det dertil hørende kabel, og iTunes er startet. Så prøv af afinstallere iTunes og installer hele programmet igen forfra .

Mvh Chris