/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Brian igen igen
Fra : Krummen
Vist : 590 gange
10 point
Dato : 15-12-09 17:33

Sig mig...Er vores justitsminister dummere end gennemsnittet??

I dag kl 16.00 i TV NEWS stod tumpen og fortalte, at en bøde i forbindelse med knivsagen ikke bliver påført straffeattesten. Det er ikke første gang den klovn plaprer op uden at vide en skid om hvad han taler om.

http://www.politi.dk/da/borgerservice/straffeattest/straffeattester/

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-12-09 17:39

JA han er en selvoptagen dum snottet hvalp.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-12-09 17:52

Jeg er hele enig med jer begge.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 15-12-09 18:05

Klogskideren kortoververden...vores alle sammens coach og bla bla skriver her
http://www.kandu.dk/spg142982.aspx

Citat
Bødestraf i forbindelse med "knivloven" står IKKE på straffeattesten, da straffeattesten udelukkende indeholder oplysninger om overtrædelse af straffeloven og narkotikaloven (loven om euforiserende stoffer) knivloven er en udvidelse/ændring af våbenloven og overtrædelser er dermed kun at finde på strafeattesten til politi og offentlige myndigheder, og står altså IKKE på den attest du kan få udleveret på politistationen

Havde jo været rart med noget dokumentation. Selv om han jo ALDRIG tager fejl LOOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-09 18:20

Citat
Havde jo været rart med noget dokumentation

Dokumentationen leverer du da selv

En overtrædelse af våbenloven står IKKE på den "private"attest du kan få hos politiet....

men derimod på de andre - så du kan IKKE søge ind til politiet...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 15-12-09 18:36

LOOOL Refi for sa.... det citerede er det klogeÅge Skriver i sin tråd http://www.kandu.dk/spg142982.aspx Det er ikke en dokumentation

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-09 18:43

Kig nu LIGE på dit EGET link du startede med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-09 18:44

Og bladre nu HELT NED

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 15-12-09 18:55

Mener du, at det ikke er en overtrædelse af straffeloven (og derfor ikke giver anmærkning i straffeattesten)??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-09 19:10

YEP.....

Så vis dig nu som et "mandfolk" ...........

OFFENTLIGT

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-12-09 19:34

Jamen Krummen er da et mandfolk, jeg mener helt bestemt at jeg har set ham sige "undskyld jeg har taget fejl" tidligere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-09 19:41

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 15-12-09 19:51

"klogskideren" og Brian Mikkelsen har modsat dig styr på § 11 i justitsministeriets bekendtgørelse om behandling af personoplysninger i Det Centrale Kriminalregister. Læs dit eget link.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 15-12-09 20:16

No1Here.
Hvem hulen har vækket dig

Ja ja så bøjer jeg mig og undskylder min vildfarelse. Man kan jo på den anden side ikke vinde hver gang.

Men det ændrer ikke på, at Brian er en idiot og klogskideren er en nar...selv om de denne gang havde ret og jeg uret.

Og No1Here....du sover bare videre

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 15-12-09 20:19

Citat
I dag kl 16.00 i TV NEWS stod tumpen og fortalte, at en bøde i forbindelse med knivsagen ikke bliver påført straffeattesten

Helt uret har jeg dog ikke....det er bare begrænset til hvem der har adgang til oplysningerne......sååååååå klap lige hesten

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-12-09 20:29

Ved du hvad Krumme, jeg kan heller ikke lide Brian og jeg synes han er en klaphat.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-09 20:34

Du er ikke nem

Citat
det er bare begrænset til hvem der har adgang til oplysningerne

MEGET begrænset

Sålænge han ikke roder sig ud i en masse andet hvor det kan have betydning

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 15-12-09 20:43

Hvorfor opgive hele slaget, når kun 9/10 er tabt....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 10 point
Dato : 15-12-09 20:49

Så nøjes du bare med

UNDSKYL_

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 15-12-09 21:48

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 15-12-09 23:38

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 16-12-09 00:43

Citat
Sig mig...Er vores justitsminister dummere end gennemsnittet??

JA

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-09 09:08

Selv tak og