/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
T68i Synchronization
Fra : Gambrinus
Vist : 320 gange
500 point
Dato : 24-04-03 12:51

Jeg er den lykkelige ejer af en Sony Ericsson T68i, men har store problemer med at synkroniserer den med min PC.
Telefonen er købt brugt og jeg fik ingen software med.
Jeg har downloaded "Sony Ericsson Communcations Suite Package 1 1.5.4 " fra Sony Ericsson's hjemmeside, men når jeg prøver at synkroniserer kommer der følgende fejlmeddelelse : Kunne ikke finde telefon.
En af mine kammerater lånte mit datakabel og prøvede det med sin T200 og samme software, men fik samme fejlmeddelelse. Han kunne dog godt overfører billeder til telefonen, så datakablet skulle der jo ikke være noget galt med.
Tilslutningen er foretaget med datakabel til COM1 og porten er sat til 115200 bit/s.
Jeg kører med Windows XP Pro. og office XP (dansk).
Hvad gør jeg forkert ?
Er der andre ting der skal sættes op ?
Er der nogen der ligger inde med alternativ software ?
M.v.h.o.h.o.a.i.k.h.m. Gambrinus

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 24-04-03 20:04

Har du prøvet med en lavere hastighed på COM-porten? Bare for at udelukke dette som fejlkilde.

Er det fra Ericsson's eget program du forsøger at synkronisere? Eller er det fra Outlook?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-04-03 20:07

Nu ser jeg på Sony Ericson's hjemmeside at jeg skal installerer "Sony Ericsson's Communication Suite" før jeg kan kører XTNDConnect.
Er der nogen der ligger inde med denne software ?
Den skulle vel ha' fulgt med telefonen da jeg købte den.
M.v.h. Gambrinus

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 24-04-03 20:14

Du burde kunne downloade det hele fra deres homepage. Det har jeg ihvertfald gjort.

Hvis du ikke kan finde det, så sig til. Jeg har det liggende ude på arbejdet og kan sende det til dig i morgen.
Jeg kører selv med samme løsning på min bærbare på arbejdet. Det virker upåklageligt

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-04-03 07:34

Meget interesseret.
Send en e-mail så vi kan aftale nærmere.
M.v.h. gambrinus@stofanet.dk

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-04-03 09:24

Ups.
Har fået det til at virke.
Downloadede igen og den nye fil var 5 MB størrer end den gamle ??
Installerede og nu virker det.
Tak for dit tilbud og din "hjælp".
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : hjp1974

Modtaget 500 point
Dato : 25-04-03 15:28

Det glæder mig at du har fået det til at virke

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-01-04 06:28

Tak for svaret hjp1974.