/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
driver Logitech Y-SZ49 tastetu
Fra : snaptil
Vist : 506 gange
50 point
Dato : 24-11-09 10:15

Jeg kan simpelthen ikke finde en driver på nettet til dette tastetur. (google er ikke min ven i denne søgning)
Det er et ældre tastetur til de gamle porte, men jeg har sat stik på så det nu kan gå i usb port.
håber andre kan hjælpe

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 24-11-09 10:23

prøve her

www.logitech.com

Du kan download driver her....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-09 11:02
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-11-09 12:49

Citat
men jeg har sat stik på så det nu kan gå i usb port
og du har brugt en adapter til tastatur ? En adapter til musen dur nemlig ikke

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-11-09 14:21

Jeg havde faktisk søgt inde på logitchs hjemmeside. Fik fejl når jeg søgte på Y-SZ49. Når man søger på nettet kunne jeg ikke umiddelbart finde en løsning.
Jeg har brugt linket fra klaudia, det virkede ikke.

o.v.n : Jeg skal ikke kunne sige om det er en adapter til mus (har ikke selv købt den) men der er ingen diagram på elller lignende der viser at den ikke skulle kunne bruges.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 25-11-09 00:48

Grønne adaptere er til mus - lilla er til tastatur, hvis din er grøn så får du desværre ikke tastaturet til at virke, uanset hvilken driver du bruger

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 01-01-10 14:34

Tak for svaret o.v.n..