/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Hjælp mig økonomisk!
Fra : Kameraet
Vist : 767 gange
45 point
Dato : 22-11-09 00:17

Hej med jer ude i det ganske land.

Jeg er en ung mand, der har en bankgæld på 230.000 kr med skyhøje renter. Jeg har mistet mit job og jeg sidder meget hårdt i det.

Jeg vil meget gerne være helt gældfri, så jeg kan få lov til at arbejde som politisk aktiv, for et parti, som jeg støtter med min kunnen. Jeg har hjulpet dem længe, men jeg vil kunne gøre det på fuld tid.
Jeg har ingen udgifter ud over internet og husleje og mobiltelefon. Ingen bil, fjernsyn, radio, ipod eller andet. Derfor kan jeg leve af stort set ingenting.
Jeg vil leje et værelse ud og hvis jeg er gældfri oven i det, så behøver jeg kun at arbejde 10 timer om ugen, så jeg resten af tiden kan hjælpe til at verden bliver et bedre sted i partiet.

Har du mange penge og kunne tænke dig at hjælpe vil jeg være dig evigt taknemmelig.

Jeg skal selvfølgelig nok fortælle meget mere, når vi snakker sammen personligt.

(Skriv en privat besked)

Med venlig hilsen

/M

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-11-09 00:31

Laver du sjov eller tigger du. Det første er OK men det sidste hører ikke hjemme her på Kandu.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 22-11-09 00:31

Begynd at plukke flasker og dåser på gaden,til du får arbejde.
alimak

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 22-11-09 00:38

Helt privat...tsk shhhh du er et hvert partis drømmefyr....ville gerne give dig 4 millioner, men i stedet giver jeg dette råd....hvis du har daglige indkøb:

http://flosdiner.blogspot.com/2009/11/prepartiet-og-indkbslisten.html

Accepteret svar
Fra : Asbjørn2

Modtaget 55 point
Dato : 22-11-09 01:05

Selvfølgelig, man skal jo aldrig være gnattet, så jeg ville bestemt give dig 20 millioner hvis jeg havde råd, men det har jeg desværre ikke.

Prøv at spørge A.P. Møller eller Jannie Spies
De er ikke begge fulde af fis
Held og lykke
Lad os håbe at de ikke vil skide dig et stykke

Hilsen mand,

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-09 04:26

Søg læge. Du er ikke rask i bøtten. Få hænderne op af lommerne og klar dig selv. Havde du virkelig forestillet dig, at nogen normalt fungerende hopper på denne grove form for tiggeri.

Jeg ville hellere smide penge i skraldebøtten end give dem til en asocial bums som dig. Skulle jeg forære penge væk, kunne jeg finde de første 1000, som havde større behov end dig. Du skulle skamme dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-09 07:18

Jeg opfatter dit indlæg som tant og fjas

Bortset fra det, skal man da være ualmindelig dum, hvis man støtter en "politiker" der ikke engang har styr på sin egen økonomi

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 22-11-09 07:46

Hvordan kan man oprette gæld, når man hverken har det ene eller det andet. Det lyder meget som en useriøs, og en person der ikke er værd at hjælpe.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 22-11-09 08:21

du er en svindler

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 22-11-09 10:05

I gamle dage kaldte man sådan en person for en platugle...

Men han får dælme IKKE mine penge at være doven for...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-09 10:36

Den type klamt nassende parasitter skulle tvangsudskrives til at skifte vand i landets vandpytter, før den får EEN krone til samfundsbetalt underhold.

Godkendelse af svar
Fra : Kameraet

Dato : 22-11-09 14:38

Det prøver jeg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-09 14:40

Du kan ikke låne af Mærsk, han har selv lige lånt 2,6 mill

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 23-11-09 10:24

Citat
Du kan ikke låne af Mærsk, han har selv lige lånt 2,6 mill

Nordsted1, det var altså milliarder der var snak om, og det gør jo en forskel

Asbjørn2

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-09 10:48

Asbjørn... ååh hold op, hvem tæller

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 23-11-09 11:11

Nordsted, du har ret - for mig gør det heller ingen forskel

ÅÅÅHHHHH, jeg skal lige ud og tørre øjnene, sådan grinede jeg

Asbjørn

Kommentar
Fra : Nordsted1