/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Drivers til MP3 og Mp4 player
Fra : HanneLov
Vist : 720 gange
50 point
Dato : 21-11-09 22:21

Hej
Jeg har købet en 4GB MP4 Player mærket :ZOLID. Den virker ikke på min Stationære CP, men den virker udemærket på min bærbar og begge maskiner har Windows XP.

Når jeg sætter den i en UBS porten på den stationære maskine, er det en ukendt enhed, og jeg har søgt efter drivers til den, men det er ikke lykkes mig, hverken hos Microsoft eller produktes hjemmeside.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Hanne

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 21-11-09 22:44

hent windows service pack 2 til den pc hvor den ikke virker.... efter det er problemet løst

Accepteret svar
Fra : steffen15

Modtaget 60 point
Dato : 21-11-09 22:51
Godkendelse af svar
Fra : HanneLov

Dato : 22-11-09 14:12

Tak for hjælpen nu vil jeg genstarte og så håber jeg det virker.

Hanne