/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Denon AVR-1400 manual
Fra : Gambrinus
Vist : 2447 gange
500 point
Dato : 05-11-09 21:48

Jeg har lige erhvervet mig en Surround-forstærker Denon AVR-1400 for siger og skriver kr. 100.

Jeg mangler Manual – Brugervejledning - Data på dyret.

Jeg har ikke kunnet finde noget om den på nettet, uden
at jeg skal betale mere, end jeg har givet for den.

Hvem har et link eller en sådan manual liggende ? ? ?
Gambrinus
Jeg har desværre ikke flere point at gøre godt med, men håber allernådigst på svar alligevel.

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 510 point
Dato : 05-11-09 22:03
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-11-09 22:26
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-11-09 09:01

Har lige checket ALIMAK's link, det virker fint.

Vær OBS på at subben skal være aktiv, altså med forstærker.

Hvis det skal være billigt så http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/subwoofer/cerwin-vega_ve-28sx_subwoofer_sort.htm

...ellers ringer du til mig. Så kan vi nok skrue noget sammen af for hånden værende dele.

Alternativt kan du tage en splitter så du får sub signalet ud til to amps. Og så kan du tømre en kasse sammen med to 12'ere i push/pull eller parallelt i samme baffel. Den sidste bliver fysisk størst, men får mest dunke-effekt. Den første kan komprimeres noget.

Relativ billig og voldsomt ydedygtig center kan du også finde hos klubben, i form af deres store Center fra Cervin Vega.

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-01-10 00:44

Tak for svaret alimak.

Og sæ'fø'li' ringer jeg til dig 3773, hvis jeg har virkelige Hi-Fi problemer.
Avancerne lyde bare fjong med de to nye "basser" !
(Naboen HAR klaget)
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-01-10 00:45

Hov !
Der mangler et par stjerner.
Det gik lidt for hurtigt.
**
Gambrinus

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 16-01-10 16:01

Tak selv
alimak