/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvad betyder -
Fra : achton
Vist : 700 gange
500 point
Dato : 04-11-09 21:23

http://www.myupload.dk/handleupload/718dde7e92f82bda013b892e098d4c231257367631

Denne fejlkode.
Jeg får adgang nægtet till cd, dvd og ekstern hd, pc kan se disse, ikke mer.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 04-11-09 23:00

God sen aften achton.

For at Kandus experter kan prøve at hjælpe dig, må du nok forklare lidt om, hvad du eventuelt har gjort ved din pc, siden den "skriver" sådan noget mystisk noget til dig. ´

Det var bare det . Og held med det.

Mvh

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 04-11-09 23:59

Citat
Jeg får adgang nægtet till cd, dvd og ekstern hd, pc kan se disse, ikke mer.

acer ??

Kommentar
Fra : achton

Dato : 05-11-09 09:26

Jeps Acer

Der er monteret et ram kort på 1 GB, det gamle på 512 MB sidder i slot 2.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 500 point
Dato : 05-11-09 09:57

jeg går ud fra at du ikke har aktiveret acers "lås" til flytbare medier

hvis den ikke er aktiveret så har du det sædvanlige acerproblem: adminworks er FUBAR

kan ikke lige huske om den findes i tilføj/fjern ellers må du fjerne den manuelt
http://live.sysinternals.com/autoruns.exe under services finder du awtray.exe h.klik --> slet
mener kun det er den ene fil

genstart og se om ikke det hjalp

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-11-09 10:00

hov, filen hedder vist awServ.exe og ikke awtray.exe

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-11-09 10:22

bliver i tvivl her, har ikke fået noteret det, men kig efter ting fra avocent adminworks

du kan roligt fjerne det med mindre acer skal have adgang til din computer

Kommentar
Fra : achton

Dato : 05-11-09 10:41

awserv.exe er fjernet, jeg genstarter og ser.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 05-11-09 11:18

Og du er en superekspert, dit forslag til løsning er redningen.
Alt fungerer igen, en million tak for hjælpen.
Ha en god dag.

Godkendelse af svar
Fra : achton

Dato : 05-11-09 11:20

Tak for svaret EXTERMINATOR.

For øvrigt interessant link du har med.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-11-09 11:23

Citat
du er en superekspert

håber sq ikke chefen ser med, så skal jeg vel bare lave ENDNU mere

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 01-08-10 15:08

Grunden tilden fejlmelding er at du er en TORSK

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-08-10 00:18

Øhhh noltus55
Citat
Grunden tilden fejlmelding er at du er en TORSK

Hvad sker der lige her