/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / DOS / Spørgsmål
10  Dark_Magi.. 230
Mah Jongg 1990
Fra : 123nu
Vist : 736 gange
135 point
Dato : 24-10-09 23:04

Hej

Jeg har et gammelt spil
Mah Jongg -V-G-A-
Version 2.2 June, 1990

Men jeg har glemt hvordan jeg printer min HALL OF FAME ud

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-10-09 23:08

Det må da være den gamle DOS version du tænker på!???

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-10-09 12:15

Hvis du går ind i hjælp, så kan du udskrive, men du kan ikke en gang kopiere score listerne, så de kan ikke printes ud.

Jeg har også en gammel Kyo. Mahjong. Til Win95/98, men det kører fortrineligt i XP pro. og i Vista.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-09 12:39

Tag et skærm-skud, PrintScreen, åbn MS Paint og indsæt, gem, skriv ud

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 25-10-09 15:42

Kan desværre ikke lade sig gøre Klaudi
og det kan lade sig gøre at printe ud, men som skrevet
jeg har glemt hvordan jeg gør

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-09 18:05

HALL OF FAME
============
MJVGA maintains a "Hall of Fame" for high scorers. Whenever you
win a game or choose "Done" and if your score is one of the
top ten, you'll be asked to enter your name into the hall of
fame. The hall of fame honor roll can be called up at any time
by pressing the "H" key. Click any mouse button to return to
the game.

The "Hall of Fame" file can also be edited with the included
editing utility. For details, please see the utilities manual.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-10-09 19:11

Nu har jeg forsøgt at få Mahjong til at printe ud, men det kan den ikke. Jeg har så PaintShopPro, et billedbehandlingsprogram. Og med det kan jeg "capture" et image. Og på den måde kunne jeg printe high score ud.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-09 19:13

"capture" det har jeg forslået, det virker heller ikke, og jeg kan ski heller ikke få det til at printe ud

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 25-10-09 19:39

Kan jeg heller ikke
utilities manual har jeg ikke mere

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-09 19:56

Her er så Utility.doc, men der kan jeg ik' lige se noget om udskrivning,
men man kan rette i Hall Of Fame
http://peecee.dk/upload/view/199576

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 26-10-09 00:51

Hej Klaudi

Desværre ikke det jeg søger

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-11-09 19:19

Øeh... ku det tænkes, at man med en alm. ASCII editor ku' 'snage' lidt i sidst ændrede filer?

Som regel er så gamle DOS-spil's *.tmp filer ..gansk alm. komma-separerede ASCII el.EBCDIC filer.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-11-09 19:21

Ps. Jeg mener : Ka' man finde HI-score teksten ...så kan man med sikkerhed udskrive den fra et hvilketsomhelst tekst-behandlingsprogram/-editor.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-11-09 20:14

¯¾¬¬¨°­» )  )- ÿÿ ÿÿ ÿÿ ÿÿ ÿÿ ÿÿ ÿÿ ÿÿ ÿÿ ÿÿ ÿÿ ÿÿ ÿÿ ÿÿ ÿÿ ÿÿ ÿÿ ÿÿ

Så'n ser min Hall of Fame ud

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 03-11-09 19:58

Som skrevet før
det er muligt at printe ud (MEN JEG KAN IKKE HUSKE HVORDAN)
Jeg har prøvet at sende en mail til ham der har lavet spillet
(Og at han ikke svare
det kan jeg jo ikke forstå

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-11-09 19:26

Tryk på CTRL+P

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 12-11-09 09:30

Hej Klaudi

Virker ikke hos mig, andre der har prøvet hvor det virker?