/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
I dag er det 7 år siden.......
Fra : emesen
Vist : 882 gange
500 point
Dato : 23-10-09 18:18

Så jeg vil lige holde fødselsdag sammen med alle de rare Kanduer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 18:18

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-10-09 18:20

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 23-10-09 18:20

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-10-09 18:21

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 510 point
Dato : 23-10-09 18:21

Tillykke med din udholdenhed

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 23-10-09 18:22

En fantastisk tålmodighed - men dette er også et sted hvor de fleste af os "lærer noget"!
MV2

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-10-09 18:29

os lige et herfra

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 23-10-09 18:34

Jeg har godtnok holdt pause, men jeg deltager jo også i "Jagt"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 18:41

Egentlig havde jeg tænkt at byde på en øl...................men i skal nok køre alle sammen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-10-09 18:42

Godt gået emesen! Og stort tillykke.

Du er en Eller ta`r jeg fejl????????????

Selv holdt jeg 5 års jubilæum,for kort tid siden.Men det er jo ingenting...........

Hilsen Mosebaek.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-10-09 18:45

Jeg kender slet ikke historikken, måske nogen vil afsløre starten af dette forum- hvorfor det opstod og hvordan
Jeg hygger mig her, som forholdvis ny bruger, meeen der er visse uskrevne regler og mange som kender hinanden (selvom de er anonyme ??) som man lige skal lure.

Det er ret svært at følge med i, hvorfor man vil svare på nogle sprøgsmål men ikke på andre, fordi der er en historie bag. Ok- at man vil svare hvis man mener at man supplere med erfaring eller noget man tror man ved :)

Der er et eller andet underneden, omkring flere brugere har flere profiler osv,

Men det gider jeg ikke at deltage i, jeg synes det er et fint forum og jeg lærer en masse.
så hvis der er fødselsdag, så lad der være fødselsdag

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 18:46

Mosebaek
Jeg er ikke så god til pindemadder, og så kan jeg bedst li' at hedde..................
Eyvind.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-10-09 18:49

Skål for e- også videre. En dark ale til super gutten

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 18:50

smuller54 > flere profiler har jeg også, og du kan se alle 4 øverst her i denne tråd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 18:51

Emesen, Eyvind, e.c, emesen. Stort tillykke med fødselsdagen

Og tak for hjælpen igennem årene

Gi'r du lagkage, for så kan jeg vel stadig køre hjem

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 18:55

Nixen - der er kun romkager tilbage.

Men jeg har da et par cookies tilbage, som du kan få.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-10-09 18:56

OK dejligt med ærlige svar og jeg elsker den humor, som kan være indimellem på dette forum, men men men... hvordan startede det hele ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 18:58

emesen.... hvor er du altså tarvelig...........og du behøver ikke fortælle hvordan lagkagen smagte

Smuller54... jeg kan ikke svare dig på hvordan det startede, jeg har "kun" været her i 4 år

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-10-09 18:59

Jeg husker det, som var det for syv år siden.
Et Kandu uden Emesen !

DET var bare så . . . . . . . . . .
Nå. . Skal jeg være pæn og bare kalde det for anderledes.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 19:00

Og nej tak til cookies.......selv om det var mægtigt pænt af dig, jeg har vist selv et par cookies på lager

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 19:01

Gambrinus, det klæ'r dig at være pæn

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 19:01

Gambrinus - skal jeg finde det billede jeg har af dig frem igen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-09 19:03

emesen .... det er så en dag, jeg ikke kan huske, da det er før min tid på kandu

Men der er et par andre af dine profiler jeg kan huske .... og hvorfor de blev oprettet

emesen.

Deltog første gang i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg61149.aspx , som var foranlediget p.g.a. et tidligere spørgsmål. Men du kunne ikke narre mig.

Og så er der jo lige Eyvind, som første gang deltog i dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg18061.aspx

http://www.kandu.dk/Spg18061.aspx#167041

Så er der lige e.c .... det kommer jeg sikkert i tanke om, hvorfor den profil blev oprettet

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 19:05

Det hele startede såmænd bare med et spørgsmål, om virkemåden på en Pascal regnemaskine.
Der var ingen som kunne svare, og så blev Kandu vist oprettet...........men det er vist før min tid.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 19:06

Jeg syntes jeg kan huske fra en tråd, at navnet emesen var pga msn??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 19:08

Nej nej Ans - det kunne jeg ikke, men det var vist tæt på.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 19:14

emesen startede på en chatside i US og det er MSN stavet på Dansk.
Når man siger emesen i stedet for halo - så er det på tide at skifte nickname.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-09 19:19

Ja det var em (m) es (s) en (n)

Citat
Nej nej Ans - det kunne jeg ikke, men det var vist tæt på.

Tæt på var ikke tæt nok

e.c var det ikke en profil, der i længere tid lå og lurede, for så at "træde" frem i offentligheden på kandu ???
Du fandt jo ud af "fidusen", da du oprettede Eyvind.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 19:22

Jow men vist ikke i længere tid - som jeg husker det.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 19:44

God aften smuller54.

Jo, det hele startede startede vist med, at Gud skabte jorden og hele baduljen for herrens mange år siden. Vidste du ikke det . Eller var det slet ikke den start, du spurgte om .

Vh Chris .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 19:48

Kære Eyvind m.fl.

Du ønskes hermed hjertelig tillykke med de 7 år . Og det er da ganske urtoligt, hvad 7-årige har af viden nu om dage .

Mange hilsner fra Chris

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 19:48

Cathcart - Kandu er da den gud, alle vi disciple tilbeder.
Og det var Kandu som startede det hele, takket være Microsoft's fejl og mangler.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 20:02

Jeg vidste, at der var noget, der blev fortiet i den landsbyskole, hvor jeg startede min lange karriere for at blive pensionist. Og så de der skisme en del, der vender numsen den forkerte vej flere gange om dagen . Hvor har Kandu forresten hovedkvarter ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-10-09 20:12

Citat
God aften smuller54.

Jo, det hele startede startede vist med, at Gud skabte jorden og hele baduljen for herrens mange år siden. Vidste du ikke det . Eller var det slet ikke den start, du spurgte om .

Vh Chris .

ja, så er det jeg spørger- er det et lukket netværk, for den bemærkning er ret nedladende, og jeg spurgte bare om nogen kendte historikken- hvis den bemærkning du lige er kommet med var gennemgående, hvilket jeg ellers ikke har oplevet, så skulle jeg jo nu holde mig langt væk,- for så var dette forum kun for særlige inviterede.
Hvis det havde været den tone, som havde været gennemgående, var jeg her slet ikke mere. Jeg har dog anet den overfor visse brugere, på grund af deres måde at være på her, men jeg anser ikke mig selv for useriøs.
Men ok. jeg blev stødt på manchetterne her.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-10-09 20:20

ok det var jo en fødselsdag og vi skal ikke være seriøse men kun glade
og det er jo også snart jul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 20:21

Denne kategori er smalltalk, hvor alle kan ævle efter bedste evne.
Og det er derfor min egen lykønskningstråd ligger her.....................og seriøse behøver mine fødselsdagsgæster ikke at være.

Ps. Det er også første gang at mine profiler, deltager i mit eget spørgsmål.
Dog er der ingen af dem som får nogen point ud af det.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 20:33

Hej Smuller54-
Citat
Men ok. jeg blev stødt på manchetterne her.
UNDSKYLD. Det var absolut IKKE min mening at genere dig. (Eller nogen i det hele taget.) I bund og grund var det mig selv, jeg lavede lidt fis med, ved bevidst at misforstå dit spørgsmål.

Og Kandu er IKKE et lukket netværk, men for alle.

Mht mit indlæg om "starten" til dig, var det aldeles kun ment for sjov, da Eyvind jo ikke har lagt op til noget seriøst.

Men endnu en gang undskyld. Jeg er ked af, at du blev stødt.

Venlig hilsen fra Chris.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 23-10-09 20:40

Også en stor tillykke en fra droslerne, der snart har været med i 6 år

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-10-09 20:42

Citat
UNDSKYLD. Det var absolut IKKE min mening at genere dig. (Eller nogen i det hele taget.) I bund og grund var det mig selv, jeg lavede lidt fis med, ved bevidst at misforstå dit spørgsmål

Hej Chris
Jeg var måske så heller ikke lige inde på den linie :) så det er OK, kunne bare ikke lige tyde om det var fordi, jeg blandede mig i en intern snak og derfor fik een over nalderne.
Herligt at du skriver igen, for så vil jeg gerne fortsætte her.
Humor er helt fint for mig, men jeg var bare lidt tungnem der

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 20:43

YAHOO - DROSLERNE IGEN - GRYNT

Og smuller54, lad høre fra dig .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 20:47

Chris tør næse og øjne, Smuller54 er på igen

Smuller54, vi har den del sjov her på kandu, men vi kan skam også være meget seriøse

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-10-09 20:48

Jeg kan bedre lide Eyvind

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-10-09 20:51

Citat
Smuller54, vi har den del sjov her på kandu, men vi kan skam også være meget seriøse

jeg ved det, jeg ved det, man skal bare lige knække koden indimellem og så er jeg jo nødt til at spørge, så jeg lærer at kende forskel
så lad nu det ligge

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 20:53

Hejsa smuller54.

Det er IKKE dig, der er tungnem, men min humor, der nogen gange er lidt langt ude .

Og jeg er meget, meget glad for, at du svarede mig, og over at du bliver her .

God weekend til dig .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-10-09 20:55

også god weekend til dig Cathcart

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 21:00

Skønno .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 21:04

Og så er det totalt forbudt for emesen, at gi point til følgende: Eyvind, e.c og (hvem hulen er nr. 3 ?)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 21:15

1. Emesen
2. Emesen. (med punktum)
3. Eyvind
4. e.c

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 21:18

Og glo så lige på blacklisten hos Emesen ..................

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-10-09 21:19

Emesen etc. - har du, som 7 årrig, så blåfrosne knæ, ellevetal under næsen og orm og søm i lommerne?

Tillykke med de syv år - så kan du godt skrubbe i skole, do! he he

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 21:24

Hej til alle I gamle brugere. Kan I så svare på, hvordan Kandu startede . For jeg er nu blevet næsten sikker på, at det var det, som Smuller gerne ville ha at vide. Og det vil jeg faktisk også .

Så, hvis det ikke er over Jeres sengetid, og I stadig har lidt tankevirksomhed tilbage efter en dejlig langfredag, øhhh - lang fredag, så TÆNK og svar, tak .

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 21:28

Tak moster - og jeg lukker nu.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 21:28

Emesen. + e.c + Eyvind + emesen (Eyvinds Kvartet) .

Så blev jeg sgu snydt af et dot

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 23-10-09 21:30

Tak for svaret yearhouse.
Det er ved at være sengetid nu, så emesen lukker af.

..................................

Kommentar
Fra : pve

Dato : 23-10-09 22:13

Citat
Emesen, Eyvind, e.c, emesen
, kan bedst lide Eyvind - men til dem alle

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-10-09 23:44

Tillykke med det Emesen, Ryvind, nu er klokken godt nok sneget sig over 24 så det er den 24, men min søn havde fødselsdag d.23 så jeg vil huske det til næste år...måske