/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Active sync på Windows 7
Fra : leob
Vist : 1409 gange
200 point
Dato : 23-10-09 01:30

ActiveSync

I forbindelse med skift fra XP til Windows 7 er jeg opmærksom på, at Outlook ikke eksisterer mere, men er erstattet (vist af LiveMail).
Kan jeg eksportere mine gamle mails, kontaktpersoner, kalender m.v. til det nye system?

Hvad der nok er værre, bruger jeg XPs ActiveSync til at holde ovennævnte ting synkrone mellem min PC og min PDA (som kører Windows, vistnok 6.5).
Jeg mener at vide, at Windows 7 (og Vista) har et system, som automatisk installeres og kører, når man forbinder PCen med f.eks. kamera og PDA m.v.
Er det korrekt og vil dette system så også synkronisere alle data fra PDA til f.eks. LiveMail?
Eller hvordan skal jeg arrangere mig, så jeg stadig kan synkronisere?

leob

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-09 09:05

Lad nu lige Win7 komme på markedet først så vil det være muligt at se HVAD der egentlig er muligt..

Mails og den slags vil altid kunne "transporteres" - om ikke andet så blot resendes til Win7

Du skal IKKE forvente at al den slags fungerer på samme måde i Win7... men syncroniseringsmuligheder vil der garanteret være

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 23-10-09 11:59

Navne forandring skal der til en gang imellem, nu hedder synkroniseringen Windows Mobile Device Center, og det er den om du skal bruge i din nye 7er: http://www.microsoft.com/windowsmobile/en-us/downloads/microsoft/device-center-download.mspx

Godkendelse af svar
Fra : leob

Dato : 25-10-09 09:08

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-10-09 09:48

Selv tak - jeg bruger ikke selv synkronisering, men det er jo det værktøj du skal bruge, ifølge Microsoft