/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Flat kabinet til pc.
Fra : k_m_s
Vist : 581 gange
200 point
Dato : 20-10-09 15:23

Hej Alle.

Jeg er ude efter et kabinet til en pc, tror de bliver kaldt media center kabinet, d.v.s de ligner forstærker tuner m.m.

Er der nogen der kender nogle net sider eller gerne forretninger i københavn der har det.

Hvor meget følger med i sådan et kabinet: PS? USB stik? andet?

Som jeg har forstået det er det vigtigt at kabinettet passer til det bundkort man har, er det rigtigt?

DET ER IKKE CASE MODDING jeg er ude efter bare et kabinet, for når jeg nu har fået fat i en rimelig god pc i et kæmpe tårn kan jeg jo lige så godt bruge den på hi fi hylden.

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 20-10-09 16:35

Du kan købe en mini PC med alt indbygget til 1200 kr. Hvis du er interesseret send en mail til mig.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 200 point
Dato : 20-10-09 16:44

Der ligger en forretning inde på Falkoner Alle på Frederiksberg, ikke langt fra Rådhuset, som udelukkende sælger kabinetter.

Og her er en side http://www.mm-vision.dk/produkter/visgruppe.asp?action=shop&gruppe=pckabinet&menu=pc&htpc=&type=

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-10-09 18:00

Og de fleste bundkort har standardmål og passer til de flester kabinetter.

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 20-10-09 19:15

Hej granner

Kan du huske hvad den hedder på Falkoner Alle, for der er jo mange

så ku jeg lige kigge på deres hjemmeside og finde ud af lidt mere inden jeg tager der ind.

Kim

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-10-09 20:11

Det eneste jeg kan huske er at jeg startede på højre side af vejen ved rådhuset og gik ikke ret langt før jeg fandt forretningen. Det lå også en Dell butik, men den lå før den jeg snakker om. Jeg kan ikke huske hvad den hed, men jeg var inde i den og kors det var et slaraffenland at komme ind i.

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 18-12-09 22:13

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-12-09 23:08

Selv tak. Håber du har fundet forretningen.