/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Medion
Fra : Nordsted1
Vist : 2875 gange
10 point
Dato : 14-10-09 16:36

I forlængelse af mit tip

http://www.kandu.dk/Tip20109.aspx

Vil jeg bare lige følge op på reparationen.............Medion aner ikke hvornår de kan rep. den, de ved vist ikke engang hvor den bærbare er henne - jeg har en mistanke om at en teknikeren sidder og spiller mit spil - Jorden rundt på 80 dage -

Vi har mirakuløst fundet telefonnummeret til Aldis hovedkontor - hvis nogle er interesseret? - og i morgen vil der blive ringet til vores lokale Aldi, om at vi kan få pengene retur

Så må vi bare vente pænt på,at de så finder vores taske

Nu går jagten ind på at finde en anden bærbar pc .. uden helt flade taster, halvstor skærm og stor nok til nogle spil

Dette er ikke et spørgsmål, ej heller et tip, men bare en opfølgning og hvis andre gerne vil have telefonnummeret til Aldis hovedkontor??

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 20 point
Dato : 14-10-09 16:37

Med Medion, må det være jorden rundt på 365 dage

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-10-09 16:47

Er det nogle af disse du mener. Det skulle være dette firma, som ALDI bruger som service provider!
Citat
Service Provider ApS
Park Alle 380
2625 Vallensbæk

Tlf.: 43 42 42 40
Tlf.: 43 42 01 40
Tlf.: 70 70 17 37
Tlf.: 70 70 17 38
--------------------------
Dansk Data Display A/S
Park Allé 380
2625 Vallensbæk

Tlf.: 43 62 61 60
www.dansk-data-display.dk

Dansk Data Display
Park Alle 380
2625 Vallensbæk

Mob. 21 27 73 53

Dansk Data Display A/S
Park Alle 380, 3.
2625 Vallensbæk

Mob. 28 10 88 26

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-09 18:05

Severino.... nej det er ingen af de numre... hovedkontoret ligger i Karslunde

Vallensbæk er kun hotline idag, og opsamlingsstedet for uduelige Medion ting og sager,som skal videresendes til Tyskland

Men jeg vil lige tilføje at det er den første Medionting der er gået i udu for os, og vi har ellers mange af slagsen, ærgeligt at det skulle gå så fjollet til, de skulle bare have sendt mig den tast, så havde det hele været klaret på max 3 dage, lige nu ved de ikke engang hvor den er i systemet

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-10-09 19:31

Jamen så må du jo supplere denne liste med din viden, så det kan være til gavn for andre Medion brugere.

Jeg vil dog sige at det er en alt for dårlig service, når de ikke har styr på, hvor tingene er, når det er i deres varetægt.

Ellers har jeg da også flere Medion produkter, og har været 90% tilfreds med funktionsdygtigheden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-09 20:03

Telefonnummeret til Aldis hovedkontor er 46142000

Skriv det endelig ned, hvis du en dag skulle få brug for det, for du kan ikke finde det på de gule sider e.lign

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-10-09 20:09

Den er hermed suppleret i min liste!
TAK
Severino (eller Severinsen somkonen siger)

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-09 21:27

Tak for svaret peet49.øv og nu mangler jeg mit spil... jeg må se om jeg ikke kan "låne" det på nettet

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 15-10-09 08:16

Selv tak - nu til dags kam næsten "låne" alt på nettet.