/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
nedlæg sit profil
Fra : ja-så
Vist : 685 gange
180 point
Dato : 28-08-09 16:09

Hvordan nedlægger man sit profil her på kandu, jeg kan ikke se nogle steder hvordan man gør

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-08-09 16:12

Det kan du ikke, du kan sige alle mail fra Kandu fra og så ellers glemme alt om Kandu.

Kommentar
Fra : ja-så

Dato : 28-08-09 16:16

hvordan afvises så mail, for det er da belastende at tømme sin indbakke for

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-08-09 16:18

Man kan ikke slette sin/sine profil/er på kandu.

Bordet fanger. Sommetider skal man tænke sig om, FØR man springer ud i et umiddelbart uskyldigt flip... .

Men selvom man kun har een profil, er det da træls, hvis man gerne vil have den slettet

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-08-09 16:21

Oppe i venstre hjørne står der "Brugerprofil".

Kik lidt længere nedad i samme ramme - Vis abonnementer.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-09 16:28

Hvis du læser denne tråd - den er lidt lang - så kan du se hvad andre har prøvet for at blive meldt ud, og hvorfor det ikke kan lade sig gøre

http://www.kandu.dk/Spg124730.aspx

Kommentar
Fra : ja-så

Dato : 28-08-09 16:32

ka man ikke blive smidt ud -:)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-09 16:36

Nåå okay,her skulle jeg så ikke have brugt tid på at hjælpe... dobbeltprofil/spammer bye bye

Kommentar
Fra : ja-så

Dato : 28-08-09 16:42

det er såment ikke dobbeltprofil, jeg skal bare finde en løsning på mails, nu har jeg vist fået dem værk fra indbakken, og så står seneste indlæg på år 2006 det er da noget bondefangeri det her

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 28-08-09 16:44

du bliver aldrig it supporter

Kommentar
Fra : strits

Dato : 28-08-09 16:44

Under din brugerprofil kan du fjerne alle de hak omkring de emner, du vil følge med i. Det begrænser mail-antal.

Hvis du bruger Outlook som mailprogram, kan man nægte modtagelse af uønskede mailadresser.

Man stiller sig på den modtaget mail og højjerklikker. Her kan man så makere afsebderadressen som uønsket i fremtiden.

Håber dette er brugbart

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-08-09 16:48

Kandu får nok penge afhængig af hvor mange profiler de har. Derfor er det ikke godt for Kandus pengepung at profiler kan melde sig ud.

Kommentar
Fra : ja-så

Dato : 28-08-09 16:50

Ikke engang de værste regime styret lande ville behandle deres folk med sådanne udsigter

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-08-09 18:33

Citat
Oppe i venstre hjørne står der "Brugerprofil".

Kik lidt længere nedad i samme ramme - Vis abonnementer.
Og slet alle dine tilmeldinger. Så burde der ikke komme flere mails .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-08-09 18:35

Citat
Og slet alle dine tilmeldinger. Så burde der ikke komme flere mails
Havde ikke lige set, at dette var foreslået lidt længere oppe .

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-08-09 23:20

Wuups Cathcart det kan jo smutte for selv den bedste

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-08-09 23:28

Citat
det kan jo smutte for selv den bedste
Dæleme godt, at det kun er fra "storhjernen", det er smuttet noget fra mig .

Vh C

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 29-08-09 10:00

Citat
Kandu får nok penge afhængig af hvor mange profiler de har. Derfor er det ikke godt for Kandus pengepung at profiler kan melde sig ud

Altså én profil = skidt
& flere profiler er godt for Kandu.dk?

Så undergraver Kandu.dk altså sin egen økonomi med at "Blackliste"?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-08-09 10:56

Som tidligere nævnt kan du ikke slette din profil, men du kan blive blacklistet, hvis du ikke opfører dig pænt

Hvis du ikke ønsker mails fra kandu, skal du redigere i din profil.

Klik på din profil ... rediger profil ... så står der bl.a.

"Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails"

så fjerner du fluebenet før " Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails"

Citat
jeg skal bare finde en løsning på mails, nu har jeg vist fået dem værk fra indbakken, og så står seneste indlæg på år 2006 det er da noget bondefangeri det her

Hvis du nu alligevel ønsker at se seneste 25 efter 2006 så skal du igen i din profil .... abonnementer,
der sætter du igen fluebenet til

Citat
Spg Du vil modtage en e-mail når der kommer nye spørgsmål i de valgte grupper
Tip Du vil modtage en e-mail når der kommer nye tip i de valgte grupper
Unet Du vil modtage en e-mail når der kommer nye nyhedsbreve i de valgte grupper
TopX Du ønsker at valgte grupper skal indgå i menuen "Seneste inlæg"

Husk lige fluebenet i TopX i højre side.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 29-08-09 11:47

Daws Tudemarie

Her er lidt trøst til dig: http://kinagrill.dk/

Vh C

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 16:23

Tak Cathcart !

Lige noget jeg kunne bruge !

TudeMarie

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 31-08-09 20:08

Hej Tudemarie.

Skynd dig at spise nogle flere kiks. Jeg kan se, at du tuder endnu

Vh C