/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
OVN kom ind!
Fra : heller22
Vist : 587 gange
31 point
Dato : 17-08-09 00:41

God meget sen aften ovn .

Har jeg forstået det rigtigt, at når et spørgsmål bliver annulleret, forsvinder the points for det ellers rette svar tilbage til Kandu ?

Mvh Heller

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-08-09 10:00

OVN - du skal være hurtig, inden spørgsmålet bliver annulleret.

Ps. Heller har nok allerede læst svaret i "kom godt i gang".

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-08-09 13:47

Ovn.
Citat
Hvis du sidder med maskinen, hvorfor så ikke lade en scanner se efter, den fra Crusial viser hvad der er i computeren og hvad der kan opgraderes med

og foreslår nogle som du kan købe, eller bare bruge navn og nummer til at købe et andet sted:
http://www.crucial.com/uk/systemscanner/

Jeg sad IKKE ved den pc. Den unge dame, der skulle hjælpes, har ikke en lille skruetrækker eller forstand på at køre Crusial. Og for at du kunne få 100 point skulle jeg køre 60 km i nattens mulm og mørke . Og det syntes jeg var lige meget nok.

Jeg fandt også selv løsningen

Men jeg undskylder underdanigst, at du spildte 4 minutter på mig med blacklistning til følge. Meget underligt .

Citat
du gjorde det og er nu på min sorte liste

Kommentar
Fra : kyndy

Dato : 17-08-09 18:13

Hvorfor får du ikke besøg af "Oprydder" ?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-08-09 19:23

Citat
Hvorfor får du ikke besøg af "Oprydder" ?
Nu er jeg

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-08-09 23:50

Forøvrigt skrev jeg dette, før jeg læste indlægget fra dig, ovn:

Citat
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-08-09 22:31

--------------------------------------------------------------------------------
God aften Squarna

Du må meget undskylde ulejligheden. Men da du spurgte, måtte jeg lige se efter på nettet, for at kunne svare dig. Og der fandt jeg, hvad jeg har brugt et par timer på at lede efter her i aften Så jeg vil annullere dette spørgsmål. Jeg håber, det er ok med dig?
Bare lige så du ved det.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 15 point
Dato : 20-08-09 00:54

Tør øjnene - blacklisningen er ophævet igen jeg er færdig med at drille (for denne gang) selvfølgelig annulerer du spørgsmål som du selv har fundet svaret på, jeg var bare i drillehumør

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-08-09 01:08

Kære ovn.

Nogen gange nærmer din drillesyge sig altså "sort humor" . Men ski skønt, at du har taget mig til nåde igen.

Mvh

PS! Og nu kan jeg så, for første gang i flere døgn, gå i seng med ro i sindet

Godkendelse af svar
Fra : heller22

Dato : 20-08-09 01:12

og tak for svaret o.v.n.. Og god nat (Du får kun 2 stjerner på grund af dit drillehumør) .

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-08-09 01:17

PS!

Citat
Har jeg forstået det rigtigt, at når et spørgsmål bliver annulleret, forsvinder the points for det ellers rette svar tilbage til Kandu?

Der forsvandt faktisk 100 af mine spørgepoint, da jeg annullerede det spørgsmål , og det var skisme pis irriterende.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-08-09 01:22

Du får 5 point for at lukke et spørgsmål, enten ved at acceptere eller annulere, hvis du er hurtig til at annulere, inden nogen skriver noget (gælder også dig selv) så får du hele puljen (de udlovede points) tilbage igen.
Sov godt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-08-09 01:24

Citat
Der forsvandt faktisk 100 af mine spørgepoint, da jeg annullerede det spørgsmål
nixen bixen, de forsvandt allerede da du stillede spørgsmålet, du fik 5 tilbage da du annulerede

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-08-09 11:30

Daws ovn.

Citat
nixen bixen, de forsvandt allerede da du stillede spørgsmålet, du fik 5 tilbage da du annulerede
Ak so ein ding. Så fes den ind . Men hvorfor fik du kun 15 ud af de 31????? .

Mvh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-08-09 12:05

Mon ikke det er på tide at du får læst både Kom godt i gang og point reglerne du har da været medlem et stykke tid nu: http://www.kandu.dk/pointrules.aspx

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-08-09 16:28

Helt sikkert. Men manualer og regler mm skal da kun læses i yderste nødstilfælde .

Og det var så min skyld, at du kun fik 15 point . Bortset fra det, så er det halve af 31 da 15½ .

Mvh .

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-08-09 18:10

Vil i ha' nogle af mine superpoint.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-09-09 11:09

Daws ovn.

Spg. vedr. spg. http://www.kandu.dk/spg139527.aspx

Læser du aldrig, hvad tidligere svarere har svaret, inden du svarer ? Nu er det tredie gang inden for en lille uge, hvor du "laver numre" igen .

Mvh H

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-09 12:08

eller bekræftelse på at DU er den eneste som må skrive noget, vores indlæg er vidt forskellige

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-09-09 13:16

Citat
at DU er den eneste som må skrive noget
Nej.

Citat
vores indlæg er vidt forskellige
Hvis du mener det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-09 13:22

Det eneste som vi begge nævner, er programmet PC Suite sååååååå hvad surmuler du over, er du bange for at en anden får pointene

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-09-09 16:36

Citat
sååååååå hvad surmuler du over
Hvem surmuler ?
Citat
er du bange for at en anden får pointene
Nej da, men det er du vist .

Og det er bare mig, der er naiv. Det er først nu, at det er gået op for mig, at vi svarere skal konkurrere, bl.a. ved at bruge lidt af andres svar, komme lidt flødeskum, pynt og lys på for at score P. Jeg har sgu hele tiden troet, at vi skulle bakke hinande op, så spørgeren fik det bedst mulige svar, og at det pis med point kom i 117. række.

Mæn jæ æ å bar ein dåm fynbo, å ik ein uspekulert jyde .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-09 01:00

Ih hvor er du from at høre på dig og så opbakning jeg skriver de forslag som jeg mener har relevans i et spørgsmål, og diskuterer (småsnakker) næsten aldrig i spørgsmål, skriver mit indlæg og uddyber det, hvis spørgeren efterlyser det, og får engang imellen accepteret mit forslag, det er sjældent at jeg kommenterer hvad andre har skrevet, medmindre mit forslag er meget lig det som en anden allerede har skrevet