/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bluetooth bærbar.
Fra : mose1992
Vist : 540 gange
35 point
Dato : 31-08-09 22:32

Hej, jeg har en bluetooth bærbar og vil meget gerne kunne sende filer fra den og til min mobil. Jeg har installeret et program jeg har fundet inde på Hp's hjemmeside men der er intet af det der virker. Min mobil kan ikke finde computeren og der sker heller ikke noget omvendt.
Nogen der ved hvad man skal gøre?

På forhånd tak.
K.hou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-08-09 22:37

Man skal have en mobil med bluetooth....

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 45 point
Dato : 31-08-09 22:42

Til min mobil - en Nokia - fulgte der et program med. Det hedder Nokia PC Suite. Jeg kan kun overføre data fra mobil til pc og omvendt, ved brug af dette program. Og det gælder for overførsel med både kabel og Bluetooth. Så du skal nok finde et tilsvarende program, der passer sammen med din mobil.

Mvh H

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-08-09 22:51

Programmer kan hentes på flere mobilproducenters hjemmesider.

Følg opsætningen nøje når der bruges Bluetooth, f.eks skal mobilen på et tidspunkt indstilles til at søge efter enheder, og så skal der indtastes en kode så de to enheder bliver "parret".
Parringen er nødvendig for at ikke andre enheder skal forstyrre, f.eks et Bluetooth headset.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-09 01:26

Du skal ikke bruge et program fra HP, du skal bruge et program fra din telefon producents hjemmeside, det hedder sikkert PC Suite, det gør det til næsten alle telefoner, hvis du er så heldig at have en SonyEricsson, så kan du bruge MyPhone Explorer, PC Suite er vand ved siden af den

Kommentar
Fra : tryllerylle

Dato : 01-09-09 15:09

Jeg ved ikke om du har miosforstået noget. Hvis du har en bærbar skal du fysisk tænde for bluetooth inden du kan foretage dig noget. Dette deaktiverer garanteret dit trådløse netkort imens.

Hvis du skal sende en fil fra din PC til mobil skal du gøre følgende:

Tænde BT på PC
Tænde BT på mobilen
Find den fil du vil sende - højreklikke på den og vælg "send til" - "Bluetooth modtager"

Så leder den efter BT enheder (din mobil). Marker din mobil og vælg "send" (eller "næste", eller hvad der nu står)

Håber det virker

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-09-09 15:13

Det er altså lettere med et program da man på PC-skærmen kan se hvad filer der ligger og så med et par klik udveksle dem.

Godkendelse af svar
Fra : mose1992

Dato : 19-09-09 23:01

Tak for svaret heller22.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-09-09 00:14

Velbekomme .

Og ha nu en god søndag .

Mvh H