/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ram til Zepto Titan FW91
Fra : heller22
Vist : 695 gange
100 point
Dato : 16-08-09 21:53

søges til at finde ud af, hvor mange ram en Zepto Titan A15 FW91 (bærbar) med styresystem Vista kan håndtere, hvad rammene hedder + pris + hvor kan de købes.

Mvh Heller (træt, fordi jeg ikke selv kan finde oplysningerne )

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 16-08-09 22:19

Hvilke RAM sidder der i den nu?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-08-09 22:31

God aften Squarna

Du må meget undskylde ulejligheden. Men da du spurgte, måtte jeg lige se efter på nettet, for at kunne svare dig. Og der fandt jeg, hvad jeg har brugt et par timer på at lede efter her i aften Så jeg vil annullere dette spørgsmål. Jeg håber, det er ok med dig?

Mvh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-09 22:32

Hvis du sidder med maskinen, hvorfor så ikke lade en scanner se efter, den fra Crusial viser hvad der er i computeren og hvad der kan opgraderes med

og foreslår nogle som du kan købe, eller bare bruge navn og nummer til at købe et andet sted:
http://www.crucial.com/uk/systemscanner/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-09 22:33

Jow jow annuler du bare, og se så om vi gider bruge tid på dig en anden gang

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-08-09 22:40

Ovn altså.
Citat
Jow jow annuler du bare, og se så om vi gider bruge tid på dig en anden gang
Det kan du ikke være bekendt. Jeg havde kun set svaret/spørgsmålet fra Squarna, og det er altså sandt, det jeg skriver til ham. Så vær nu lige rimelig .

Mvh

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 16-08-09 22:43

Helt i orden

Du kan altid bruge EDBPriser.dk til at finde hardware

go aften

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-09 22:44

Jamen så klik da på Annuler, hvor svært kan det være

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-08-09 22:46

Hej Squarna. Tak for din forståelse . Det er godt, at du ikke er sådan en irriterende drillepind som visse andre

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-08-09 22:59

Ovn.
Er du færdig med at drille ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-08-09 23:01

Det står måske et eller andet sted her:
ftp://ftp.zepto.dk/UserGuides/Titan_B15/Titan_B15_Manual_ENG.pdf

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-09 23:03

Citat
Er du færdig med at drille
nej da, jeg er først lige begyndt

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-08-09 23:11

Åh nej da . Så må jeg hellere se at få annulleret .

Annuller spørgsmålet
Fra : heller22

Dato : 16-08-09 23:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Og for ALLE indlæg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-08-09 00:06

Citat
o.v.n., du har følgende muligheder
du gjorde det og er nu på min sorte liste