/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp til Projekt om Datalagringsmedier!~
Fra : Djkruntz
Vist : 841 gange
72 point
Dato : 14-04-03 10:49

Jeg skal lave en rapport om Datalagringsmedier og ville gerne vide hvor jeg finder nogle oplysninger. Floppy disk, CD-ROM og brændere ditto, DVD, Zip-drev, Jazz-drev, Tape

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-04-03 11:15

Hej

Her er lidt at vælge imm. http://www.cabi.dk/datamedier_oversigt.htm

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 14-04-03 14:17

CLAN hvad i alverden skal man bruge dette svar til ??

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 15-04-03 08:38

CLAN takker for svaret. nu ved jeg da hvor jeg kan købe medier. Er der slet ikke nogle der kender til en side hvor alt det tekniske om medierne står??

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 15-04-03 10:11

Prøv at søg ved statens arkiver, der er en del teknisk om lagring på forskellige medier.

Accepteret svar
Fra : perkh

Modtaget 72 point
Dato : 15-04-03 10:15

Prøv også denne hjemmeside www.mkdata.dk

Kommentar
Fra : Djkruntz

Dato : 15-04-03 10:49

Er der ikke flere sider?

Godkendelse af svar
Fra : Djkruntz

Dato : 22-04-03 00:02

Tak for svaret perkh.