/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
0,7 meter Usb kabel
Fra : bjarnebr
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 30-07-09 19:36

Er der nogen der ved hvor i Danmark man kan købe et USB kabel med A/B stik på ca 0,7 M, jeg har et på 0,5 M der er for kort og et på 1,1 M der er for langt.
Jeg har forgæves googlet efter sådan et kabel og det eneste jeg fandt var en udenlandsk forhandler der skulle have ca. 9 dollars, plus forsendelse, for kablet og det syntes jeg er for dyrt.

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 30-07-09 19:46

Øhhh hvorfor må det ikke værer for langt, bare et spørgsmål ????

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-07-09 19:49
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 30-07-09 19:49

http://www.microlan.dk/
jeg kan ikke huske alle deres længder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-09 20:09

Speciallængder er på timeløn

Så de 9$ er nok billigt....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-07-09 20:18

som piaskov linker til så koster et på 1 m kun 26 kr + forsendelse og jeg haer handlet hos dem, de er helt ok.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-07-09 22:27

Sorry bjarnebr, at jeg lige forstyrrer.

Refi - kig lige på seneste 25 spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 31-07-09 01:22

hva' med 0,6 m,... ka' det bruges,.. ?
http://www.kabelgiganten.se/artiklar.asp?id=1625

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 31-07-09 07:47

Synes, det er en meget dårlig ide med en forlænger-ordning. Køb dog et ordentligt kabel (højere pris, men større glæde) og lad de sølle 10 cm danne en sløjfe.
VH
Leif

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 01-08-09 21:15

Undskyld at jeg ikke har svaret før, men jeg har været på forskudt weekend.

Jeg skal bruge kablet fra min bærbare PC til en USB-hub der er skruet fast på væggen ved siden af mit skrivebord og jeg foretrækker at der IKKE ligger overskydende ledning på bordet, men at ledningen lige kan nå, derfor søger jeg et kabel der er mellem 0,7 & 0,8 meter langt og ikke længere, det betyder også at 0,6 M ikke er langt nok.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 06-08-09 20:05

Tak for svaret EA_HS.
jeg kunne godt tænke mig et kabel der var lidt længere, men du var den der kom nærmest, så jeg flytter lidt på den bærbare, og så går det.