/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hej kandu´er
Fra : dos-man
Vist : 733 gange
500 point
Dato : 29-07-09 00:03

hej folks på kandu
Jeg ser at der er rigtig gang i den hjemme i lille DK især på KANDU , hvad der lige på dette site ? det ender jo med at der ingen der vil hjælpe mere .
vic2000 stillede et spg. ang at slippe for reklammer / hvorfor skulle det spammes sådan ?
men vic2000 :her er et svar til dig .
hvis du nærlæser denne side
http://www.ctrlaltdel.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52&PN=1
http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm
så kan du selv gøre noget til det uden diverse programmer
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
men hvorfor skal det så ødelægges ? er i ikke voksne menesker ?

og så ser jeg en masse spg om virus og spyware det forstår jeg simpelthen ikke
for det er da velkendt at man skal sørge for at ens maskine køre , i der har bil tjekker den vel ogå engang imellem ? og der er da masser af oplysninger herom
prøv nu for engangs skyld at lade være med at chatte og spille og så gå til jeres maskiner og gå dem efter i sømmene lige fra antivirus til antispyware osv.....
for i der har det snavs er mere eller mindre selv skyld i det.

jeg vender snart hjem til lille DK og så ser vi om jeg overhovedet vil være på dette site mere ,
jeg er da ked af hvis i skal ødelægge det sådan , men jeg har da et par forslag jeg vil give teamet Kandu .

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-07-09 00:33

dos-man du skal da være så evig velkommen.

Det er dog tydeligt at du sjældent har været på, ellers havde du sikkert opdaget at lille vic2000 er kandu's største spammer, men det kan du se i historikken.

Så inden du vender skytset mod nogen, så prøv lige at følge lidt med.

Om du vil være med herinde eller ej - tja det er jo gået meget godt medens du har været væk, det er først fornylig at vic2000 og alle hans profiler dukkede op.........

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 510 point
Dato : 29-07-09 00:39

Skriv du bare dine forslag her, det siges at teamet læser med, selv om vi ikke får det bekræftet, vic2000 er til dels selv ude om behandlingen, profilen blandedede sig i stort set alle spørgmål, lige efter opretelsen af profilen og det var med forslag som var helt hen i skoven, det har så bragt nogen af os til den grænse at profilen moppes.
Der er også meget ballade på Kandu med en profil-mange-navne, ret harmløs i begyndelsen, stillede nogen spørgsmål som de fleste kunne svare på, gik så over til at oprette 20-30 nye profiler og give sig selv point i total intetsigende "spørgsmål" denne ene person kan teamet så bruge en del tid på, en gang imellem bliver der ryddet op i en del af de mange profiler som bliver blacklistet og spørgsmålene slettet, desværre er personen tilbage inden for få timer og skiter åbenlys med sine provokationer, lige for tiden har en selvbestaltet oprydder sat sig for at fylde de dumme spørgsmål fra denne person, med så lange indlæg af nogle har svært ved at åbne spørgsmålene, der er heller ikke noget at læse, det er spam og tomme indlæg.
Jeg overvejer også selv at holde en Kandu pause, og se tiden an om der bliver mere acceptable forhold, som det er lige for tiden, så gider jeg snart ikke mere, seriøse spørgsmål er tit ved at drukne i spam spørgsmål

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-09 00:42

Citat
vic2000 og alle hans profiler dukkede op
jeg har altså svært ved at tro på, at vic2000 har omløb nok til at lave det stunt, som gentager sig med kortere og kortere mellemrum

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-07-09 01:05

Det er muligt o.v.n. men han kan spamme ethvert spørgsmål, og han optræder ofte sammen med profilen med de mange nicks.

Glemte før at sige tak for tippet http://kandu.dk/Tip19779.aspx som jeg ikke havde lejlighed til at give 5 stjerner.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 29-07-09 02:09

Citat
men vic2000 :her er et svar til dig .
hvis du nærlæser denne side
(( fra Dos-Man ude i den store verden)

Jeg TAKKER af hele mit Hjerte, for oplysningerne, uandset hvor, du så end må være på kloden, og hvor jeg ønsker for dig en rigtig god tur hjemover, når den tid indtræffer.

mvh vic2000 allias kjeld.
og ikke andre profiler som bruges, som der bliver hævdet fra nogen, havde engang for flere år tilbage kj1945, men kunne ikke huske hvordan og hvorledes, man åbnede denne profil , men så ved at bentjuul elsker at snadde i sådanne ting kom han så frem med denne gamle profil, som sradigvæk ikke har været brugt siden først i 2006,
men endnu en gang TAK Dos-Man, kjeld

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 29-07-09 07:11

Hej dos-man

Ja, jeg forstår heller ikke hvorfor vic2000s spørgsmål skulle behandles sådan -
det var vel relevant.

Men det er typisk - man spørger om en ting - og får svar på hvor mange profiler man har, og hvor tit man annullerer et spørgsmål o.lign.

Altså : Ting som intet har at gøre med det spørgsmål man stiller.

Det samme med mit spørgsmål om Kandu + Reklameindtægter + Præmier.

Det vil man slet ikke tage seriøst.

(Ja, jeg ved godt, at jeg ikke selv har været seriøs i lang tid)

Men lige det spørgsmål er da seriøst nok og må interesserer ALLE medlemmer af Kandu - Især de seriøse !

OK - nu siges det at alt er i den skønneste orden, og at alle får den månedlige præmie.

Det tror jeg da på, når det kommer fra kompetente folk.
****************************************
Det må være fixet siden 1.7.2009:
http://www.kandu.dk/spg137609.aspx

Hip Hip Hurra !
****************************************

Nåh ja - STOR undskyld til dig dos-man for at misbruge din tråd.

Jeg ville lige benytte muligheden af at komme med lidt info -
fordi mit eget spørgsmål om emnet bliver "støjforurenet" af en "Oprydder" -
Vuggestuens største helt, så man ikke kan komme ind i det.

o.v.n er jo så venlig at fortælle, at der alligevel ikke står noget andet end sludder i spørgsmålet, og det han han måske nok ret i - men det må folk vel selv bedømme, uden at skulle bruge laaaaang tid på at komme ind til mit tumpede spørgsmål.

Faktisk kan jeg slet ikke komme til at afslutte det spørgsmål på grund af den flinke "Oprydder" !

***************************************
Hvad angår vic2000, som dit spørgsmål er rettet til, så er han ikke mig og jeg er ikke ham.

***********************************

Og jeg tror da godt at vic2000 kunne finde ud af at lave samme "fis og ballade", som jeg til tider har gjort.

Det kræver ikke den store ingeniør-eksamen.

At det så et komplet tåbeligt er jo en helt anden sag.

Kommentar
Fra : BURGO_HØGE

Dato : 29-07-09 07:24

tag dog og vær lidt flink ved vic2000

svar ordentligt på hans spørgsmål

almindelig høflighed

Godkendelse af svar
Fra : dos-man

Dato : 29-07-09 19:26

Tak for svaret o.v.n..
har nu læst lidt af hvad i taler om , og nu forstår jeg. " jag gad sku ikke læse altsammen for det var da noget være pladder"

så derfor en bøn til dobbelt-profiler lad dog være, det skader da kun dig selv

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-09 20:03

Selv tak - kom du bare idenfor igen, du kunne måske give forummet et løft
angående mange dobbelt profiler, så kan man kun håbe at BURGO_HØGE tager ved lære