/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
TILLYKKE BILLE1948
Fra : piaskov
Vist : 704 gange
45 point
Dato : 01-07-09 13:39

Med den tvivlsomme ære af at ha' vundet månedens lodtrækning
Håber ikke at kandu teamets bogholder er taget på sommerferie lige som sidste år.
Der kneb det nemlig gevaldigt med at få udbetalt præmien.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 01-07-09 13:50

!!!Tiløke med det!!!

lad os endelig få at vide hvad du bruger jackpottet på, når/hvis den engang dukker op! NÆPPE

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-07-09 14:06

Tillykke med præmien Da min kom, temmelig forsinket, var den ledsaget af en undskyld for forsinkelsen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-07-09 14:09

Citat
Da min kom, temmelig forsinket, var den ledsaget af en undskyld for forsinkelsen

Ja ja går den så går den....fik du ikke renter Helle

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 01-07-09 14:12

2½ år og jeg venter stadig

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 01-07-09 14:13

Citat
fik du ikke renter Helle
næh det gjorde jeg ikke

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-07-09 16:16

Citat
Håber ikke at kandu teamets bogholder er taget på sommerferie lige som sidste år.

- han er ikke kommet hjem endnu...

TILLYKKE Bille med den tvivlsomme ære...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-07-09 20:03

Tillykke BILLE1948 med matadorpengene - dem må du låne (hvis banken tør) indtil de rigtige kroner kommer!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-07-09 22:06

Hvor er bille1948 ???
Jeg kan da se han har været logget på i dag ....
Er der nogen der har hørt fra ham.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 45 point
Dato : 15-08-09 18:18

Jeg anede ikke, at jeg havde vundet en måneds lodtrækning, og jeg har heller ikke set noget til nogen "præmie".

Nogen der ved, hvad man vinder?

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 29-08-09 15:19

Tak for svaret Bille1948.
Hihi bedre sent end aldrig.
Håber du får dine kr.
V.H. Pia

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-08-09 17:28

Hej Pia,

Tak for point, men jeg ved stadig ikke hvad/hvor meget jeg har vundet eller hvordan jeg får det "udbetalt" - har du et hint?