/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problem med install ad LifeCam
Fra : toffer
Vist : 533 gange
200 point
Dato : 19-07-09 13:13

Hej, kan nogen hjælpe. Har en 3-4 år gammel Acer laptop med XP SP3 og har nu købt et webcam LifeCam VX5000. Har problemer med at installere software. - Install går i gang - jeg accepterer betingelser - og så går den igang med at downloade og installere filer. Men den saver bare derudad ... i en uendelighed og ender så op med at komme med flg.: "Setup cannot continue because of an unexpected error ..". Hvad kan være galt?

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-07-09 13:21

--------------------------------------------------------------------------------
Det er ikke for at skade eller genere dit spørgsmål, jeg kommer med denne kommentar, det er, for at fortælle dig, hvor Råddent det er her på Kandu,dk. Her afsløre Piaskov så tydeligt hvordan hun Snadder i dine, Private indlæg, mm. (Prøv og tryk linket frem, og se om du også står der allerede.)

Har for mange point
Fra : dr_dem Vist : 148 gange
200 point
Dato : 18-07-09 18:37
--------------------------------------------------------------------------------
Go Joke ønskes
-----------------------------------------------------------------------------
Kommentar
Fra : piaskov
Dato : 18-07-09 18:39
--------------------------------------------------------------------------------
Her er joken over alle jokes.
http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=274712
-----------------------------------------------------------------
Det fremgår jo også, tydeligt, at piaskov er stolt over og kan gøre det,
og lægger det gerne til skue, for Kandu brugerne.
Så tag, dig for Gud,s skyld kraftig iagt, med hvad du skriver til andre,
eller modtager, af Råd og Vejledninger fra andre,
piaskov er en af kandu høgene, som linket jo tydeligt viser,
da andre kandu bruger, ikke har adgang til disse oplysninger, på normal vis,

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 13:21

Måske den medfølgende software er til Vista . Og du har jo XP.

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 13:28

vic2000

Nu må du altså styre dig. Dit mærkelige indlæg er en tro kopi af et indlæg til Piaskov i et andet spørgsmål, og har derfor INTET med dette spørgsmål at gøre.

Andre har skrevet det til dig før: Hvis du ikke har noget kreative at komme med til en spørger, så bland dig dog uden om. Se TV eller andet i stedet.

Undskyld til dig toffer, men det er altså så træls, at der er nogen her på Kandu, der prøver at ødelægge Kandu, med en hulens masse irrelevant nonsens .

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 19-07-09 13:35

Citat
Undskyld til dig toffer, men det er altså så træls, at der er nogen her på Kandu, der prøver at ødelægge Kandu, med en hulens masse irrelevant nonsens

Ja det eneste der er at gøre i den situation (for dig og alle andre), er at blackliste vic2000 så slipper du for utidig indblanding i dine relevante spørgsmål.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-07-09 13:36

Jeg vil også sige til VIC2000

Stop, det Pia kan gøre kan ALLE her på Kandu. Også dig selv.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 13:41

Toffer.

For at vende tilbage til emnet. Har du checket om det medfølgende software var til Vista? (Og blacklist du bare vic2000, som Sherlock anbefaler)

Mvh

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-07-09 13:46

Prøv lige en ting. Hiv dit netstik ud. Slet opdateringerne til windows, især SP 3. Prøv så at installere det. Så skulle det lykkes. Når installationen er færdig så sætter du netstikket i og opdaterer både windows og installationen.

Kommentar
Fra : toffer

Dato : 19-07-09 13:48

Jeg har checket emballagen på kameraet og her er angivet at XP SP2 er OK !

Kommentar
Fra : toffer

Dato : 19-07-09 13:51

Til Granner01: Hvordan sletter jeg opdateringerne til Windows SP3 ? Hvordan kender jeg dem?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 13:52

Toffer.

Helt fint. Det var også bare et kvalificeret gæt fra mig af. Har nemlig prøvet noget lignende.

Så følg du Granner01's råd. Jeg håber det virker . Og jeg lister ud af dit spørgsmål med ønsket om, at du får glæde af dit nye LifeCam .

Mvh

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-07-09 14:10

Hvis du har en WEB adresse på producenten af dit webcam, så prøv at se om der ikke skulle være en nyere version af den software. Der kan være en fejl i den gamle, som gør at den ikke kan enes med XP SP3.
Desværre er det sådan, at Microsoft ikke er gode nok til at skrive et ordentligt program, som tager højde for compatiblitet, lige som andre producenter ikke er istand til at imødegå Microsoft's manglende evner.

Du ved sikkert nok, at MS har gennem årene skrevet mange operativsystemer, og hver gang er det som om de er startet fra bunden af, med alle de mangler som de så må lave opdateringer til.
Jeg tror ikke mere på, at de vil lære det en dag. Hertil har de lavet alt for mange kiksere!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 16:15

Hej Severino .
Citat
compatiblitet
Har du lige fået en middagsmalur ?? Og behøver Toffer virkelig, at slette SP3 .

Mvh

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-07-09 16:22

Næh heller, min "morfar" er blevet udsat, fordi vic2000 larmer for meget. Det er måske også ham der har spammet min staveplade!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 17:16

Ja, det er godt nok irriterende med de mærkelige mennesker, der spammer sådan. Det er ved at tage fornøjelse ved at være med her på Kandu fra een.
.

Men:
Citat
Og behøver Toffer virkelig, at slette SP3
?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-07-09 17:46

Jeg ved det ikke, men på den anden side set, så er det ikke den store ulykke, hvis det hjælper, SP3 kan jo altid hentes bagefter!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 18:01

Citat
Til Granner01: Hvordan sletter jeg opdateringerne til Windows SP3 ? Hvordan kender jeg dem?
Kom igen Granner01

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-07-09 18:41

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-07-09 18:42

Citat
Jeg vil også sige til VIC2000

Stop, det Pia kan gøre kan ALLE her på Kandu. Også dig selv.

Granner01 er du ikke en lille smule fuld af løgn, måske meget fuld af løgn, når du siger alle kan kikke hinandens privat indlæg mm.

Ellers fortæl lige her hvordan man gør,

Bedre var det om du lagde det på forsiden, som en brugsanvisning til

nye Kandu bruger, gør du det, så trækker jeg gerne min på stand tilbage, men indtil da vil mistroen øges Granner01

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-07-09 18:49

Citat
Hvordan sletter jeg opdateringerne til Windows SP3 ? Hvordan kender jeg dem?

Klik ind på Tilføj eller fjern programmer, der kan du se den!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-07-09 19:10

Kære Toffer.

Gør lige de seriøse svarere den tjeneste, at blackliste vic2000 i din profil, for det er kanon forstyrrende og spild af tid med de intetsigede "indlæg", der kommer fra den kant.

Mvh Heller

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 200 point
Dato : 19-07-09 20:29

Gå ind i tilføj/slet programmer, oppe for oven er der et lille felt hvor der står se opdateringer, der skal være flueben i det felt. Så gå ned i bunden, der ligger den og den hedder endda windowsSP3 eller lidt som det. Jeg har selv måtte slette SP3 et par gange fordi nyindkøbte ting ikke ville lade sig installere. Det hjælper at slette SP3.

Du skal hive din netledning ud, fordi det kan forstyrre når du installerer. Og hvem vil ikke have en fejlfri installation. Næste gang du henter SP3, så gem den først i en mappe. For du kan komme ud for at skulle gøre dette en gang til.

Godkendelse af svar
Fra : toffer

Dato : 21-07-09 10:37

Tak for svaret granner01.

Det var nu ikke nogen helt nem øvelse. Fjernelse af SP3 ta'r tid og da jeg efterfølgende skulle installere fra CD'en så krævede den sgu at der var netforbindelse. Nå, men med hiv og sving er det (vist) lykkedes mig at installere cam'et!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-07-09 14:33

SP3 er nødvendig for sikkerheden og jeg sletter den hver gang jeg installerer nye ting. Og hvis du vil have en nemmere måde at afbryde nettet så højreklik på ikonet i højre hjørne og vælg deaktiver.

For at aktivere igen skal du i netværksforbindelser og klikke på forbindelsen. Jeg har lagt min forbindelse ned på skrivebordet som en genvej, så kan jeg hurtigt deaktivere og aktivere den.