/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Glasplade til køleskab
Fra : plimgøj
Vist : 2321 gange
200 point
Dato : 19-06-09 17:55

Hej

Glaspladen, som ligger ovenpå grøntsagskuffen, i mit køleskab er knækket.

Ved du, om der er et sted, som har nye glasplader, der passer til forskellige "køleskabs-mål"

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-06-09 18:13

Genbrugspladsen.
Der fik jeg en, der kostede gratis.
Der kan dog godt være lidt leveringstid.
Så du må bare afleverer dit skrald ad flere gange
Gambrinus ;.)

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 210 point
Dato : 19-06-09 18:15

Hvis du finder en der er lidt for stor, kan det helt sikkert betale sig
at stikke en glarmester 20-50 kroner til kaffekassen.
Gambrinus
Sår'n gør vi på Als.
(Hvor det der med MOMS aldrig er slået rigtigt igennem)

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 19-06-09 18:17

Nu er det jo sådan, at ikke alle affaldspladser i Danmark går ind for genbrug,- (hvilket er ret ærgerligt) - så om dette kan lykkes må bero på, - hvor man bor.
Ammitz

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-06-09 18:18

Ja et godt råd fra Gambinus, og hvis du vil have den helt rigtige så kontakt en forhandler af dit køleskab, opgiv mærke og så kan den skaffes hjem fra forhandleren.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 19-06-09 18:39

Fra gambrinus

Citat
Sår'n gør vi på Als.
(Hvor det der med MOMS aldrig er slået rigtigt igennem)

Monsen er slået igennem i Midtjylland??.
Mer Omsætning Mindre Skat

vvdriver

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 18:46

Citat
Sår'n gør vi på Als.
(Hvor det der med MOMS aldrig er slået rigtigt igennem)

nej men der burde deleme sættets en stopper for det snyd .

Hvis Danish Krown i Blans lukker så er den næst største svineslagteri
her ved min nabo, og det er sort alt sammen, hofleveandør til hele
Politistaben i bla Sønderborg, jow go dav do. møj hund.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-06-09 18:55

Nu ikke så hellig, vic..........

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 19-06-09 18:55

Min glasplade i køleskabet gik i stykker for et par år siden. Jeg ringede til punkt1 og hørte hvad de skulle ha' for en ny plade. 200 kr. Så ringede jeg til den lokale glarmester. Han skulle ha' 75 kr. for at lave en i lige præcis det mål den skulle have. Så - ring til din lokale glarmester

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 19:37

ja eller kom forbi lille kjeld så skal han skære en til dig gratis,

kjeld

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-06-09 20:02

Tusind tak for komplimenterne vic2000

Statistik er nu en sjov ting.
Du er som 60% af den danske befolkning ?
Jeg håber det virkelig ikke.

På Kandu drejer de sig om at hjælpe sine medmennesker og behandle dem med respekt.
Skal vi her på Kandu også til at skrive regninger incl. MOMS, når vi hjælper hinanden ?

At en glarmester bruger 30 sekunder på at skære en glasplade til, anser jeg ikke som sort arbejde. Det kalder jeg en vennetjeneste.
Og det praktiseres her på Als selv om man ikke engang kender hinanden.
Betal du bare dine regninger på 10 kroner + MOMS og ta’ det samme for det, du leverer.
Men de penge bliver da ædt op i administration
Gambrinus

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 20:23

Gambrinus det jeg skriver har da ikke en ski at gøre med dine 10 +m på nogen fronter, og ej heller om mine 60%, du snakker da med en grøn
kartoffel i kæften, du håber ikke og ved ikke, og forstår ikke en ski af det jeg skriver, prøv bare for din egen skyld og læs det igen som jeg skriver

jeg skriver at det skulle stoppes bla det sorte grise slagteri som min nabo ud fører. for det ligger næst efter Blans, i antal dyr, blans svine slr som jeg går fra at du ved hvad er, og at naboen er hofleveandør til strømerne, fordi
hans svorger er strømer, det skulle stoppes her og nu,

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-06-09 20:48

Citat
Gambrinus det jeg skriver har da ikke en ski at gøre med dine 10 +m på nogen fronter, og ej heller om mine 60%, du snakker da med en grøn
kartoffel i kæften, du håber ikke og ved ikke, og forstår ikke en ski af det jeg skriver, prøv bare for din egen skyld og læs det igen som jeg skriver

jeg skriver at det skulle stoppes bla det sorte grise slagteri som min nabo ud fører. for det ligger næst efter Blans, i antal dyr, blans svine slr som jeg går fra at du ved hvad er, og at naboen er hofleveandør til strømerne, fordi
hans svorger er strømer, det skulle stoppes her og nu,

- sig mig lige, raver det her tilfælde rundt UDEN opsyn??? Det er sgu da værre end hullerne i ozonlaget!!!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-06-09 21:19

Sikke dog et ordforråd du råder over vic2000
Jeg bøjer mig i støvet for dit vid.

Men du vil da ikke oprigtigt mene at, jeg skal tage til genmæle over for dine udgydelser ?
Hvordan synes du selv det går ?
Gambrinus
Over and out !

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-06-09 21:45

Jamen. . . .
Hvorfor anmelder du så ikke selv de ”sorte svin” ?

Jeg vil dog tilråde dig til at moderere dit sprogbrug, når du taler til politiet.
Ellers ta’r de, ligesom de fleste Kandu’er, dig nok ikke alvorligt.
Bare et lille råd fra en stakkels enfoldig grøn kartoffelskrælskæft.

Her har du et par kommaer og punktummer, du kan bruge i dine indlæg.
, , , , , , , , , , , , , , , . . . . . . . . . . . . . . .
(Brug dem nu med omtanke)

Tro mig. Det vil gøre det nemmere at forstå dine uforståelige indlæg.
I næste uge kan vi jo så tale om brugen store bogstaver ved start af en ny sætning.
Gambrinus
Det er ski’ sjovt det her !
Men nu slutter jeg.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 19-06-09 22:25

Gambrinarius: tror du at det er en gi forretning vi bestyre, folk må sq da
også selv tænke noget, det er ikke alt der kommer i blå blink, eller link. er du en ægte sønderjyde, hvis ja. så vil jeg bede dig om at gå langt uden om mig, hvis ikke så kan vi tage en dialog, sønderjyder og container rotter er for mig ens afkom, de skal have masser bladan,

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 20-06-09 17:17

vic2000, nu synes jeg du skal holde en lille pause, og trække vejret godt ind. Jeg mener at du tit sviner andre til, hold så med det.

Med hensyn til glaspladen, tag en telefon til nærmeste glarmester.

Godkendelse af svar
Fra : plimgøj

Dato : 08-07-09 10:28

Tak for svaret Gambrinus. Jeg har nu en ny og fin plade i køleskabet