/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
HrFriborg
Fra : klumme_k-rumme
Vist : 330 gange
10 point
Dato : 17-06-09 22:32

Skal man BLAKLISTES for at forsøge at hjælpe DIG

FUCK, det går hurtigt herinde,

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 17-06-09 22:35

KAN FAKTISK IKKE SE NOGET GALT MED MINE SPØRGSMÅL.

MEN KAN DU IKKE LIDE MIG SOM BRUGER

http://www.kandu.dk/spg137098.aspx#1567976

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 17-06-09 22:37

OG HVEM ER NU DET.
kan ikke se du har skrevet i det indslag

Citat
For hulen klumme_k-rumme, du "lyder" altså som en sur skolelærer eller chef, der taler ned til sine elever / ansatte. VÆR DOG LIDT TÅLMODIG og noget mere venlig.

Det var bare det, og så skal jeg nok blande mig ud igen .

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-06-09 22:39

UPS

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 17-06-09 22:42

Citat
OG HVEM ER NU DET.
kan ikke se du har skrevet i det indslag

Bortset fra DET indlæg.

MEN DET BURDE F___ OG ANDET VÆRE PÅBUDT AT SKRIVE
bare en lille smule mere end, hvad vedkommende selv VED
MEN ikke/ aldrig oplyser til andre.

Skal ALT hives, UD AF HVER ENKELTE BRUGERE.

JEG SPØRGER, og bliver blak listet.

SELVTAK

Øh for hvad..?

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 17-06-09 22:42

UPS,

Og du mener, eller skal man gætte selv/ IGEN

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 17-06-09 22:45

Og så kan man ikke engang 'HÆVE' fluebenet ved samme spørgsmål.
Så man skal have en masse SPAM, men andre skriver videre.

Smutter igen.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-06-09 22:51

Du har ret. Jeg havde ikke skrevet noget, for jeg havde lige åbnet indslaget, for at se på det. Og da jeg læste dine bemærkninger, blev jeg fristet over evne til at skrive det, som du citerer, til dig. Du bedes tage det i god Kandu ånd, det jeg skriver, for jeg vil ikke være uven med dig. Det er sjovt nok, for imens du er blevet blacklistet af HrFriborg, læste jeg dit indlæg i et andet spørgsmål. Det er om pdf-filer til oversættelse. Og der har du en hel anden "tone" på, i den måde du svarer. Prøv selv at sammenligne.

Med venlig hilsen og ha en god nat

Heller22

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-06-09 22:55

Hej igen

Det tog altså lidt tid at skrive det mit sidste indlæg til dig. Undskyld

Mvh fra Heller22

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-06-09 22:58

Jeg glemte lige at citere dig selv
Citat
FUCK, det går hurtigt herinde
Heller22

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 17-06-09 23:07

Citat
det jeg skriver, for jeg vil ikke være uven med dig. Det er sjovt nok, for imens du er blevet blacklistet af HrFriborg, læste jeg dit indlæg i et andet spørgsmål. Det er om pdf-filer til oversættelse. Og der har du en hel anden "tone" på, i den måde du svarer. Prøv selv at sammenligne.

Med venlig hilsen og ha en god nat

Du kan da ikke blive uvenner med MIG/ nogen, bare for at skrive din mening, ELLER.

heller22 ?
Jeg skal prøver at oprette et spørgsmål på samme måde som det AKTUELLE.
Og håbe på at en eller anden, KAN FATTE DET.

At udtrække noget fra PDF?
der var rimeligt meget at GÅ EFTER, da der var et konkret program, eller andet der skulle ? efterlignes, med et andet eller tilsvarende program.
Og som sådan, kom jeg med et par gode, efter min mening + de eneste der lige kan tilgodese brugerens spørgsmål, FINDES der andre og bedre, lytter jeg gerne med, SOM ANDRE GØR
+
Og HVOR SVÆRT skal det egentligt være.
Rent DOVENSKAB, kunne være afgjort på 2 minutter.

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=137089#1568011

Håber DU kan forstå, hvor jeg vil hen.

Eller´s

TRÆNGER JEG ALTSÅ GODT NOK TIL NYE BRILLER

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-06-09 23:24

Tillad mig at skrive: Kære Kandu-bruger. Jo, jeg forstår dig udmærket. Men det var dit sprog og brug af små og store versaler, der lissom "pissede" mig af. Og i hvert fald også HrFriborg, siden du blev blacklistet af ham . Men det er bare sådan, at nogle spørgere er helt "grønne" ud i pc-ens verden. Og sådan nogle (blandt andet mig selv - næsten) skal behandles med tålmodighed, og skal fra svarerens side have tingene skåret ud i pap og bøjet i neon. Ellers skræmmer vi dem bort fra at spørge igen. Pu-ha, fes den ind .

Mvh

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 10 point
Dato : 17-06-09 23:41

. Nu har jeg lige læst om spørgsmål, du linker til. For dælen da, der var der godt nok gang i løjerne. Især i starten. Jeg fattede ikke en ski af noget af det. Men det er altså sådan "bilfolk" diskuterer. Men nok om det.

Ha det godt.

Godkendelse af svar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 18-06-09 02:43

Tak for svaret heller22.
Fatter heller ikke meget af det hele, men det kommer nok.
Men HYT din egen profil, og du får ikke mange svar tilbage.

Og hjælp, tvivler på var spørgsmålet.

Siden tåben
Citat
ikke kom her forbi

Tags_
Citat

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-06-09 11:21

Daws.

Tak fordi du har accepteret mit svar.

Citat
HYT
Betyder det: beskyt eller nohet andet ?

Citat
Siden tåben
Det er ski tarveligt, at bruge slige ord om andre og misbrug af Kandu.

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-06-09 15:38

UPSADA
Citat
eller nohet andet
Der skal stå: eller noget andet?