/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ang. Logitech Dinovo Edge
Fra : k_m_s
Vist : 492 gange
200 point
Dato : 16-06-09 20:14

Hej

Her har lige været spørgsmål ang batt. skift i Logitech Dinovo Edge.

Ja det er det Fedeste tastatur der nogen sinde er lavet og jeg SKAL ha det på et eller andet tidspunkt MEN hvad er det med batteriet.

Som jeg forstod det er det et genopladeligt der sidder i. Er det i alle 3 enheder?
Kan man ikke skifte dem når de er brændt ud og betyder det at så er alt til at smide ud?????

Hvis det er tilfældet hvor lang tid skal man så regne med at de holder???

Er lidt

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-09 20:49

Citat
Kan man ikke skifte dem når de er brændt ud

Nej

Citat
og betyder det at så er alt til at smide ud

Det vil nok være billigere at købe nyt, ja....

Citat
Hvis det er tilfældet hvor lang tid skal man så regne med at de holder

2 år er jo minimum - det SKAL det kunne holde.....

Men så er der nok også kommet noget på markedet der er både bedre og billigere...

Kommentar
Fra : mjbest

Dato : 17-06-09 11:38

Hej Kim,

DiNovo Edge er "kun" et tastatur. Der er således ikke tale om et kit med mus og numerisk tastatur inkluderet.. i det mindste så vidt jeg ved! Du tænker måske på DiNovo Media Desktop?

Det er som jeg skrev i den anden post helt umuligt at skifte batteriet i et DiNovo Edge, men Logitech giver 3 års "begrænset garanti" på tastaturet.
Jeg vil holde på at Logitech ombytter tastaturet u/b hvis batteriet dør indenfor de 3 år.

Mvh. Morten

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 17-06-09 16:19

Hej Morten

Ja det er da mig der har dummet mig, det er DiNovo Media Desktop jeg tænker på.

Så kan jeg jo godt blive lidt nervøs for hvad der kommer at indlæg herefter. Der er jo desværre et par der er ved at smadre kandu men så kan jeg jo bare lukke Tråden.

Er her så nogen der ved om det er det samme med DiNovo Media Desktop tastaturet eller om man kan skifte batterier i det?

Ha en god aften

Kim

Accepteret svar
Fra : mjbest

Modtaget 200 point
Dato : 20-06-09 14:16

Hej Kim,

Jeg har en kammerat der lige har investeret i DiNovo Media Desktop, og han siger at det kun er musen du ikke kan skifte batteriet på (hvilket giver mening, da der kun medfølger cradle til musen).
Desværre fik jeg ikke lige fat i om det var AAA eller AA batterier der skulle i de to tastaturer.
M.h.t. batterilevetiden i musen, gælder den samme 3 års begrænsede garanti som på Edge.
Håber det hjælper dig! :)

Mvh. Morten

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 02-07-09 11:35

Mange Tak for svaret mjbest.

Jamen så er jeg da stadig interesseret i det tastatur Det betyder ikke så meget om der skal aa eller aaa i tastaturet.

Jeg syntes ikke musens design lever op til tastaturene. Gad vide om man bruge en anden mus når dens batt er dødt.

Ha en god dag

Kim