/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB tilslutning af web-cam
Fra : tenson
Vist : 637 gange
50 point
Dato : 16-06-09 17:44

Når jeg prøver at installere et web-cam (med eller uden driver) kommer denne besked.

Driverinstallationsfilen til enheden mangler en post. INF-filen skrevet til windows 95 eller senere

Hvad betyder dette. På forhånd tak

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 16-06-09 17:46

At du ikke har den rigtige driver til cammet.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 16-06-09 17:47

Du indstalleret først software, lader cdèn sidde i drevet, tilslutter webcam, lader windows finde driver.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-06-09 18:13

Citat
Du indstalleret først software
Husk lige at afinstallere det du allerede har installeret først

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-06-09 18:15

Og hvis rådet fra Peet49 (og mig) ikke hjælper, må du gå på opdagelse på nettet, for at finde opdaterede drivere.
Mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-09 18:22

Og hvis det heller ikke hjælper er webcamét sikkert for gammelt og der findes måske slet ikke drivere....

Citat
skrevet til windows 95

Det "lyder" MEGET gammelt.... (dengang styrede DOS)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-06-09 18:25

Tak for dine fyldestgørende oplysninger, eller mangel på samme!
Havde du oplyst os om hvilket operativsystem du bruger, kunne vi måske komme det noget nærmere.

Min datter, ville have sit webcam over på sin bærebare, men da hun havde fået en med VISTA, så duede driveren ikke, og der kunne heller ikke findes nogen på Logitech's hjemmeside. (SKOD)
Jeg var så ude og købe et nyt CAM, der også kunne bruges til VISTA, så nu virker det.
I tilgift fik hun et cam, som selv rettede ind på personen, også selv om hun flytter sig.
Det syntes hendes veninder, at det er sejt!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-06-09 19:31

Jeg havde godt nok lige overset "senere" i den her:
Citat
skrevet til windows 95 eller senere
Men vil da håbe, at der er opdateringer på nettet .

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 16-06-09 20:03

Tak for de mange svar, men ingen virker
bruger de drivere der var med cammet (så går da ud fra de er ok) Pleomax 7000X
og ja installationen med at lade CD sidde i og alt det der er osse prøvet
afinstalleret alt er osse prøvet
gammelt hmmmm - 2-3 år vil jeg tro
jeg kører XP

hvis i vil ha de 50 point siger i bare til for min skyld må i få alle sammen - dette her har intet med jer at gøre, fortæller jer bare fordi jeg engang er blevet beskyldt for ikke at give point - hvortil min pointe var at alle må da gerne få point, men jeg troede man skulle komme med brugbare svar

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-09 20:24

Citat
Step-by-step guide for install Samsung Pleomax Crystal PWC-7000X driver.
1. Download file for Samsung Pleomax Crystal PWC-7000X from our site, save it on your computer and unzip.
2. Connect your Samsung Pleomax Crystal PWC-7000X to computer.
3. Right click on My computer and click Properties. Go to Hardware tab. Click to Device Manager button.
4. Find your new Samsung Pleomax Crystal PWC-7000X on Webcams category double click on device and press Reinstall Driver button.
5. Select Install from specific location, check Include this location and click Browse button to select the Samsungdriver click Next button to continue and click Finish button to finish installation.
6. After this procedure you should see new Samsung Pleomax Crystal PWC-7000X in Webcams inside device manager.

Filen der omtales (driverdetective) hentes her

http://www.howtodrivers.com/model564843.html

Det er da værd at prøve....

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-06-09 20:31

Når du skal dele point ud, skal du bare se bort fra mig. Jeg er ski ligeglad med dem. Det er vigtigere for mig, at prøve at hjælpe, hvis og hvor jeg kan.
Held og lykke med projektet.

Mange hilsner fra Heller22

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-06-09 20:36

Ihh altså - nu kan jeg altså ikke dy mig igen. Så undskyld på forhånd alle sammen.

Men jeg har lige set, at de andre svarere har en hulens masse point, så gi du mig bare de 50 stk.

Undskyld - undskyld osv.

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 16-06-09 20:37

Tak til Refi - Var fyldt med trojanske heste - hmmm
Heller22 - har det på samme måde - tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-09 20:40

Det skal jeg da beklage - der kom nu ikke noget her, men du er vel "beskyttet"

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-06-09 20:40

Måske vi skulle spørge Refi, om han bruger WOT?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-09 22:35

Nej - jeg bruger cykelklemmer

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-06-09 19:44

Refi.

Citat
Nej - jeg bruger cykelklemmer

Du tar pis på mig . Du må da vide, hvad WOT er ?.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-07-09 18:34

Hej Tenson.

Jeg ved ikke om du har fået cammen til at virke. Hvis ikke, er der et websted her, hvor du måske kan få svar på dit spørgsmål .

http://www.eksperten.dk/spm/347901?fullscreen=0&Esession=411c2ccc75f3b77b...

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-07-09 00:09

Hej Tenson.

Fik du løst problemet ?

Mvh

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 20-07-09 09:33

Hej Heller22

Næææ - det hjalp ikke en s... - Nå men tror sku jeg afslutter spørgsmålet her - hvem vil ha point, ja jeg spør, for sidst jeg havde et spørgsmål der ikke blev besvaret med noget konstruktivt fik jeg skæld ud

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-07-09 10:41

Hej Tenson.

Selv om du ikke fik dit problem løst, er det nu rart at "se" fra dig. Det er bare ski kreperligt, at ingen kunne hjælpe .

Vedr. point, afslutning af spørgsmål og skæld ud, så synes jeg, at du bare konsekvent skal annullere med bemærkning om, at du ikke har fået løst problemet. Enhver må da kunne forstå, at der ikke gives point til "ikke løste opgaver" . Og ski hul i skæld-udene

Ha en god dag.

Mvh

Kommentar
Fra : tenson

Dato : 20-07-09 10:56

Hej igen heller22

Jeg sir da så mange tak for de "gode" råd, også fortsat go da til dig

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 20-07-09 11:14

Helt fint .

Annuller spørgsmålet
Fra : tenson

Dato : 20-07-09 11:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål