/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Skift bat Logitech Dinovo Edge
Fra : theking20000
Vist : 1194 gange
100 point
Dato : 16-06-09 08:17

Hej!

Ved nogen her, om det er muligt at skifte batteriet i keyboardet Logitech Dinovo Edge?

Kommentar
Fra : peque

Dato : 16-06-09 08:24

Det burde være muligt i alle Keyboards - der kører batteri.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-06-09 09:41

Hvis alt andet glibber, Kan du jo ringe til Logitech support.
De er ski.. flinke og taler endda Dansk.
Om de kan leverer et nyt batteri og om det kan skiftes ved de alt om.
http://www.logitech.com/index.cfm/434/192&hub=1&selectedcrid=434&selectedcid=192&cl=dk,da
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-06-09 09:43
Accepteret svar
Fra : mjbest

Modtaget 100 point
Dato : 16-06-09 11:01

Jeg har selv et DiNovo Edge, og jeg må sige at det er ét af de smukkeste tastaturer der nogensinde er produceret.
Når det er sagt, er det desværre også helt umuligt at skifte batteriet.. Du kan simpelthen ikke åbne tastaturet uden at smadre det. Logitech vil give dig samme svar, og garantien bortfalder i øvrigt hvis du får det skilt ad.

De er dog som regel til at tale med, så hvis batteriet dør helt (under 20 minutters levetid på en fuld opladning) kan det være du kan få byttet tastaturet på garantien.

/ MJBest

Kommentar
Fra : theking20000

Dato : 16-06-09 12:16

Hej mjbest!

Tak for dit svar!
Jeg har allerede fået mit "defekte" ombyttet. Jeg ville blot se om det var muligt at få liv i det igen. Men det er umuligt, kan jeg forstå...

Godkendelse af svar
Fra : theking20000

Dato : 16-06-09 12:17

Tak for svaret mjbest.