/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
konen = lolitadukke?
Fra : sym
Vist : 1379 gange
500 point
Dato : 14-06-09 13:56

I aftes da vi min kone og jeg var kommet i seng og jeg begyndte at gøre tilnærmelser til hende sagde hun bare om jeg ikke bare kunne tage hende bagfra og så bare gøre mig "færdig" uden at hun kommer med (vi ligger som regel i ske med hende forrest når vi sover).

Mine spørgmål:
1. Kan jeg gøre "det" uden at det sårer hende og jeg dermed bør have dårlig samvitighed.
2. Når hun siger sådan må hun vel også mene det eller hvad?

Ps.: jeg ved godt at jeg bare kunne spørge hende men tvivler på at jeg får noget svar endsige ærlig svar.. Vi har MEGET forskellig sexlyst så det er fristende og tage hende på ordet.
Ved ikke om det overhovedet kan besvares
hilsen Søren

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-06-09 13:59

Se positivt på det. Du kan se fjensyn samtidig med samt have en bajer og evt. et askebæger stående på hendes ryg

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-06-09 14:03

For langt ude makker! Tag og lige at blive voksen...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-06-09 14:10

Hvis man ikke kan snakke med "konen" om sex, er der da meget der kikser. Man er vel 100 % ærlig over for sin partner og det er da virkelig en ting man sj´kal være eninge om. HVordan skal vi kunne vejlede, for uanset hvad vi mener og siger kan vi jo ikke vide hvad din partner mener og heller ikke dig for den sags skyld.

Men hvis du bare høvlede den af og hun bagefter kyssede dig godnat så var der vel ingen der gad og gø af det

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-06-09 14:18

Du kan vel høre på tonefaldet om hun mener det, hvis i så bagefter tager det dybe godnatkys elsker hun Dig stadigvæk.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-06-09 15:24

Jeg har på fornemmelsen, at du har lagt op til mere end konen har lyst til

Hun har ikke lyst, og du bliver ved med at være kærlig??

Citat
Når hun siger sådan må hun vel også mene det eller hvad?

Nej hun mener det ikke, men for at du skal lade hende være i fred, og det så måske er den eneste måde hvor hun kan få fred, er at du får din vilje

Citat
Kan jeg gøre "det" uden at det sårer hende og jeg dermed bør have dårlig samvitighed.

Jeg tror som sådan ikke du sårer hende, du er mere pisse irriterende for hende

Ovenstående er kun gætterier, men er da bestemt en mulighed

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 500 point
Dato : 14-06-09 16:13

Hm....

Den er ikke nem....

Jeg tror ikke du slipper uden om at snakke med konen.
Der kan være SÅ mange helt forskellige årsager til at hun siger sådan.

F.eks. kan ét bud være som Nordsted siger, at hun bare vil have det overstået.. At hun faktisk ikke har lyst til dig? Måske er det DIG der har grund til at være såret?

Hvis I begge synes at I har et GODT sexliv til trods for at I har forskellige behov, så kan det være en rigtig god løsning, at du "tager" hende uden at forvente den store deltagelse fra hende.
Men så skal I have snakket om, at det er sådan I gør.
Og I skal have mulighed for at vise/modtage ømhed og nærhed på andre tider og måder.

---Måske skal I have lavet om på nogle ting? Måske behøver I lidt hjælp til jeres sexliv?
Jeg tænker på, at du skriver, at "...da vi min kone og jeg var kommet i seng og jeg begyndte at gøre tilnærmelser til hende..." ----som om det er noget, der sker som fast rutine?

Måske skal du IKKE gøre tilnærmelser til hende, når I er gået i seng?
Måske er din kone træt på det tidspunkt? Eller måske har DU ikke været særlig nærværende i løbet af aftenen? Hvis I bare sidder og småsover over tv-et hele aftenen, så KAN det altså være svært at finde den store sexlyst frem lidt senere i sengen...

Uanset hvad, så må I altså prøve at snakke sammen. Hvis I ikke kan det, så insister på, at I sammen går til en parterapeut.

Kommentar
Fra : sym

Dato : 14-06-09 17:38

hej igen
Den med fjernsynet er faktisk ikke så tosset bortset fra at det i så fald var hende der gloede på fjersyn hun skal helst se fjersyn for at falde i søvn

Og presse hende til mere end hun har lyst.. det er jo der min dårlige samvitighed kommer ind.

På den anden side kan hun vel også finde ud af at sige fra hvis det er??

Søren

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-06-09 17:46

Men samtale er nu det bedste middel. Men hvis man ikke lige kan få det sagt kan du vise hende dette forum for jeg mener at hvis man beder om hjælp et andet sted tror jeg at den bedste løsning er at være åben og vise "konen" at man er i tvivl om et problem og har bedt andre om hjælp med at løse det. Så kan i få snakket ud og måske blive enige og sammen svare på dette spørgsmål.
Hvis man elsker hinanden er der ikke noget der kan skræmme væk for så er der noget galt. Jeg selv er "altid" ærlig over for min kone og snakker med hende om alt. Der er selvfølgelig nogle "mandehørm" snak hun ikke lige hører om, men ikke noget der kan skade ikke at høre om.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-06-09 18:07

Citat
På den anden side kan hun vel også finde ud af at sige fra hvis det er??

Hvordan reagerere du på et afslag??

Sur mopset, vender ryggen til hende??

Eller fedte fedte åååh bare lidt eller hvordan du nu kan prøve på at få hende overtalt??

Fortsætter med at kæle med hende??

Hvis det er en af ovenstående, så kan jeg godt forstå at hun siger - så få det dog overstået

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-09 18:48

Er det den samme kone som her

http://www.kandu.dk/Spg17180.aspx

så har du da været tålmodig uden at snakke med hende om det.

Kommentar
Fra : sym

Dato : 14-06-09 19:05

Ja det er den samme kone
og jeg kan nok ikke sige mig fri for at hun kan mæke at jeg bliver lidt skuffet ved at få et afslag men jeg prøver

Tusind tak for indlægene

Godkendelse af svar
Fra : sym

Dato : 14-06-09 19:06

Det har givet mig lidt at tænke på

Tak for svaret Birgitta.
Hilsen Søren