/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvis nu konen ikke gider???
Fra : sym
Vist : 830 gange
200 point
Dato : 15-06-03 19:53

Det er vist et velkendt faktum at manden og kvinden i et forhold ikke altid har samme sexlyst eller lyst til sex.
Mit spørgsmål er så: Er det ikke i orden at man "leger lidt med sig selv" ind imellem at hun/han ikke gider?
Vil hun f.eks føle sig mere presset til at "bare sprede benene" for nu at få fred?
Mvh Søren

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 15-06-03 20:35

Hej.
Jeg synes du skal prøve at tage en snak med din kone omkring, hvorfor hun ikke har lyst. Måske er hun stresset, har for meget at se til eller føler sig ikke værdsat. Du kan evt. også tage opvasken, støvsugningen eller madlavningen (ikke at jeg siger du ikke gør det) for at aflaste hende - hvis det er fordi hun har for meget at se til. Ellers prøv at forkæle hende lidt. Inviter hende fx. på middag eller i biografen, så hun føler sig mere værdsat. Mange folk glemmer at pleje sit forhold. Det er vigtig at man laver nogle ting sammen en gang imellem. Og vigtig ikke at presse hende til noget hun ikke har lyst til.

Men prøv at nævne det for hende - og fortæl hende at det går dig på.

Håber at I finder ud af noget- held og lykke.

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 15-06-03 21:19

Til majbritt05..
Er du rød eller hvad....typisk svar fra en kvinde der giver en mand skyld

Accepteret svar
Fra : nielsjs

Modtaget 200 point
Dato : 15-06-03 21:43

Hej
Jeg synes at så længe det ikke generer hende vil det være i orden. Men der vil da givetvis være mange der tager det ilde op.
Af erfaring ved jeg at for mit vedkommende virker den ikke med opvasken, biografen eller blomsterne.
Selvfølgelig skal du ikke onanere lige for øjene af hende, så vil hun givetvis gå helt i baglås og føle sig presset.
niels

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-06-03 22:08

Hej.. prøv at læse denne tråd om "hvordan man vækker konen" !
http://www.kandu.dk/dk/spg/13929
God fornøjelse...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-06-03 06:47

Hvis hun ikke gider så kyl hende ud, og anskaf dig en anden.
Der er et udtryk der hedder: "En kvinde skal hver dag ha' tæsk, pik og kartofler, og er der noget vrøvl, så er der bare ingen kartofler".

Mvh.
Ram

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 16-06-03 06:57

Hej Turbo.dk,

Nej, Rød, det er jeg overhovedet ikke, men jeg ved fra venner og bekendte, at det ofte er der det er galt. Så derfor. Jeg påstår heller ikke at det er hans skyld, men det kan da være at hun er inde i en stresset periode. Så kan hendes mand jo tage lidt over, hvis han ikke allerede gør det. Men det kan jo også være HELT andre ting, der spiller ind.

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 16-06-03 15:36

ok søde du

Kommentar
Fra : sym

Dato : 16-06-03 22:40

Jeg har tror jeg prøvet det meste !!!!
Søren

Godkendelse af svar
Fra : sym

Dato : 16-06-03 23:06

Tak for svaret nielsjs.

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 16-06-03 23:23

Alle mænd og en del kvinder onanerer da jævnligt hvad enten de har et godt samliv med en partner eller ej - det har da ikke noget med hinanden at gøre og i alle fald ikke noget at skamme sig over! Så længe det ikke går ud over nogen så høvl videre (hun bruger sikkert også bruseren til andet end håret alligevel!)

Fnys